שייט במיאמי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Miami Cruise

עדכון אביב 2024

שייט הוא אחת הדרכים המקסימות לחוות את את האביב במיאמי שמביא איתו תיירים רבים. מזג האוויר עוד מעט הפכפך בעונה זו, ואם יוצאים לשייט בשעות הערב כדאי לקחת גם משהו ארוך. בגלל הפופולאריות של שייט באוקיינוס ליד מיאמי מרגישים גם בו את העומס ההולך וגובר של התיירים. אומנם במרבית המקרים ישארו כרטיסים לשייט גם ברגע האחרון (לעומת סופי שבוע בקיץ למשל), אך למי שרוצה להבטיח שעה מסויימת לשייט כדאי להזמין כרטיסים מראש, במיוחד במידה ומדובר בסופי שבוע. להזמנת כרטיסים מראש לשייט במיאמי: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

שייט במיאמי בכמה מילים

שייט במיאמי (Miami Cruise) נחשב לאטרקציה מומלצת ופופולרית מאוד המעניקה למבקרים חוויה יחודית ומרגיעה. מיאמי עצמה נחשבת לעיר המתויירת ביותר בעולם, הן בשל מזג האוויר הנוח שלה לאורך כל השנה, מגוון האטרקציות שיש לעיר להציע וכן הטבע הפראי שסביבה. בשייט במיאמי תוכלו להנות ממגוון רחב של אפשרויות, משייט קצר במפרץ ביסקיין, שייט לבתי המיליונרים והאיים הוונציאניים ועד שייט בסירת אוויר לפארק אוורגליידס. באמצעות כל אלו, תוכלו להנות מנקודת מבט שונה על העיר, חוויה נינוחה וכן אטרקציה מעניינת וייחודית. 

מה עושים בשייט במיאמי

בשייט במיאמי תוכלו להנות ממגוון רחב של אפשרויות, שייט קצר במפרץ ביסקיין בו תוכלו להנות מקו הרקיע של העיר לראות את בתי המיליונרים המפורסמים בעולם, האיים הוונציאניים וכן להנות מהשקיעה. כמו כן תוכלו להנות משייט חוויתי ומסקרן בסירת אוויר, לפארק אוורגליידס, שם תוכלו להנות מכניסה לפארק אוורגליידס, שייט ומופע חיות בר חינוכי וחוויתי במיוחד. שייט במיאמי הינה חוויה אטרקטיבית, מעניינת וחוויתית במיוחד הממולצת לאלו המעוניינים להנות מנקודת מבט שונה על העיר וסביבתה, חוויה מרגיעה וכן לחובבי הטבע.

כרטיסים לשייט במיאמי

שייט במיאמי הינה חוויה פופלרית ואטרקטיבית במיוחד המציעה מספר אפשרויות שונות. אנו ממליצים לכם לרכוש כרטיסים מראש, על מנת לשמור מקום ולבחור בהתאם את הכרטיס המתאים לכם.

לאלו המעוניינים בשייט מרגיע במפרץ ביסקיין, אנו ממליצים על כרטיס המציע שייט, באורך של כשעה וחצי, לבתי המיליונרים והאיים הוונציאניים, בו תוכלו להנות מהשמש החמה ומקו הרקיע של העיר, בעלות של כ106 שקלים (31 דולר) לאדם. כמו כן, תוכלו לשדרג את הכרטיס ולהנות מאוטובוס התיירים בעיר ליום אחד. לרכישת הכרטיס, עם אופציה לביטול חינם, לחצו כאן, כמו כן, תוכלו לרכוש את הכרטיס, עם קוד 5% הנחה לגולשי “הכל על” (קוד קופון: HAKO5), לחצו כאן. בנוסף, תוכלו להנות מאותו שייט, בשקיעה, בעלות של כ113 שקלים (33 דולר) לאדם. כרטיס זה מומלץ לאלו המעוניינים בחוויה רומנטית וייחודית הכוללת ראות של אורות העיר בשקיעה. לרכישת הכרטיס, עם אופציה לביטול חינם, לחצו כאן לרכישת הכרטיס, עם קבלת קוד 5% הנחה לגולשי “הכל על” (קוד קופון: HAKO5), לחצו כאן.

לאלו המעוניינים בשייט חוויתי יותר, אנו ממליצים על כרטיס המציע שייט בסירת אוויר, באורך של כחצי שעה, לפארק אוורגליידס הכולל כניסה לפארק וכן מופע חיות בר, בעלות של כ98 שקלים (30 דולר) לאדם. לרכישת הכרטיס, עם אופציה לביטול חינם, לחצו כאן. כמו כן, תוכלו לרכוש את הכרטיס, עם קוד 5% הנחה לגולשי “הכל על” (קוד קופון: HAKO5), לחצו כאן.

לאלו המעוניינים בחוויה מעמיקה יותר בעיר, אנו ממליצים על כרטיס המציע שייט במפרץ ביסקיין וכן סיור באוטובוס עירוני, ברחבי העיר, בעלות של כ106 שקלים (31 דולר) לאדם. לרכישת הכרטיס, עם אופציה לביטול חינם, לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים לשייט במיאמי - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • שייט במיאמי הינה חוויה יחודית המומלצת לכל המשפחה וכן לזוגות המעוניינים בחוויה רומנטית
  • הזמן המומלץ להנות משייט במיאמי הינו לאורך כל השנה, בשל מזג האוויר הנוח של העיר. שימו לב, עונת ההוריקנים הינה בחודשי הקיץ (יוני-ספטמבר) ופחות מומלצת לחופשה במיאמי.
  • מומלץ להשקיע כשלוש שעות בביקור בנמל מיאמי הכולל כשעה שייט.
  • מומלץ לשלב את הביקור במיאמי וכן את חווית השייט עם סופרבלו מיאמי, מיאמי סיקוואריום וכן אוטובס התיירים במיאמי.
  • הדרך הנוחה ביותר להגיע לנמל מיאמי הינה באמצעות תחבורה ציבורית.
  • עבור משפחות עם ילדים חוויית השייט במיאמי היא חוויה מומלצת במיוחד. אמנם אין הסברים בעברית, אבל ילדים רבים, מכל הגילאים, יהנו מהרפתקת השייט.

שאלות ותשובות

שייט במיאמי הינה חוויה יחודית המומלצת לכל המשפחה וכן לזוגות המעוניינים בחוויה רומנטית.

בשל מזג האוויר הנוח של העיר, הזמן המומלץ להנות משייט במיאמי הינו לאורך כל השנה. שימו לב, עונת ההוריקנים הינה בחודשי הקיץ (יוני-ספטמבר) ופחות מומלצת לחופשה במיאמי.

מומלץ להשקיע כשלוש שעות בביקור בנמל מיאמי הכולל כשעה שייט.

מידע שימושי

  • שעות השיט משתנות בהתאם לבחירת סוג השייט
  • נכון לשנת 2023, המחיר לכרטיס כניסה לשייט, למבוגר, נע בין 90-120 שקלים.
  • כתובת: Bayside Marketplace, 401 Biscayne Boulevard, 33132
  • נמל מיאמי ממוקם בקרבת התחנה המרכזית של מיאמי וכן במרחק של כ20 דקות, ברכב, מנמל התעופה הבינלאומי של מיאמי. להגעה לנמל תוכלו להיעזר בקו 3 היוצא מהתחנה המרכזית או בקווי החשמלית, הצהוב, התכלת והכחול.