מיאמי סיקוואריום – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף בעברית | Miami Seaquarium

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות במיאמי וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן מיאמי סיקוואריום, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש למיאמי סיקוואריום: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מיאמי סיקוואריום בכמה מילים

מיאמי סיקוואריום הוא אתר המפגיש בין בני אדם למגוון חיות ים בצורה חווייתית ובלתי אמצעית. זה הוא אתר ותיק שנוסד בשנת 1955 על ידי פרד דרנל ומשחק תפקיד חשוב בהיסטוריה של ארצות הברית, שכן זה האתר הראשון שנבנה בשטחי ארצות הברית ואפשר אינטראקציה עם בעלי החיים הימיים, כפי שציינו. האתר ממוקם באי וירג’יניה קי במפרץ ביסקיין וגודלו כ38 דונם.
בתחילת פעילותו של האתר הוא היווה בית למספר מצומצם של חיות ים, הציג תערוכות, והעביר תכנים חינוכיים. בהמשך פעילותו התפרסם מאוד בעקבות מופעי החיות המרהיבים שהוא מציג והאטרקציות המיוחדות המוצעות בו, כמו שחיה עם דולפינים, צפייה בכרישים ותצוגות שונות של חיות ים אקזוטיות.
כיום, מיאמי סיקוואריום הוא יעד תיירותי פופולרי, המושך אליו מאות אלפי מבקרים מדי שנה. הוא ממשיך להציע מגוון תערוכות, מופעים וחוויות אינטראקטיביות של בעלי חיים, כמו גם תוכניות חינוכיות שמטרתן לקדם את ההבנה וההגנה על החיים הימיים.

אי וירג'יניה קי , בו ממוקם מיאמי סיקוואריוםאי וירג’יניה קי , בו ממוקם מיאמי סיקוואריום

מה עושים במיאמי סיקוואריום

מיאמי סיקוואריום מציע מגוון פעילויות חווייתיות להנאת המבקרים, חלק מהאטרקציות המוצעות בו הן מופעי חיות מרהיבים כגון “הלגונה של פליפר” ו- “מופע כלב ים ואריות ים”. המופעים כוללים צפייה בדרך התנהגותם של הדולפינים, וצפייה באריות וכלבי ים מבצעים טריקים מעניינים. בנוסף, ישנו מופע מיוחד במינו המציג מגוון ענק ומיוחד של בעלי חיים. האתר מציע מגוון פעילויות והפעלות מיוחדות כמו שחייה עם דולפינים ואריות ים וכן מציג סטרוני הסבר חשובים ומעניינים. מעבר לכלל המופעים המוצעים בו, האתר הוא ביתם של מגוון בעלי חיים ימיים כגון פינגווינים, כרישים, דגיגונים, ציפורים אקזוטיות, צבי ים בסכנת הכחדה ועוד. המבקרים יכולים לעבור בין תערוכות החיות של הפארק ולצפות בבעלי החיים מקרוב.

מיאמי סיקוואריום
מופע דולפינים מרהיב במיאמי סיקוואריום (צילום: Averette, רישיון)

כרטיסים והגעה למיאמי סיקוואריום

מיאמי סיקוואריום מציעים מגוון כרטיסי כניסה, החל מכניסה בסיסית לאתר ועד לכרטיסים המציעים מעבר חופשי למגוון רב של אטרקציות נוספות, בין אם אתם מעוניינים כרטיס בסיסי ובין אם אתם רוצים לחוות ולטעום עוד מהאטרקציות הרבות שיש למיאמי להציע, מומלץ מאוד להבין מהן האופציות העומדות לרשותכם. לשם כך עשינו לכם סדר :

כרטיס כניסה למיאמי סיקוואריום כולל דילוג על התור בקופות הכרטיסים

אופציה זו מומלצת עבור אלו המעוניינים בכרטיס כניסה בסיסי לאתר ללא הרחבות נוספות. ישנה אפשרות לרכוש כרטיס מהיר המאפשר דילוג על התור ואפשרות ביטול. הכרטיס מקנה כניסה לאתר ולכלל האטרקציות המוצעות בו , ועלותו היא 46$.

  • לרכישת כרטיס כניסה למיאמי סיקוואריום כולל דילוג על התור בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן.

כרטיס כניסה משולבים – לאלו הרוצים לראות יותר ולחסוך כסף

אופציה מעולה עבור אלו הרוצים לחוות עוד אתרים ואטרקציות במיאמי ומעוניינים לחסוך בכסף, ישנה אפשרות לקנות כרטיסים משולבים אשר מקנים כניסות לכמה אטרקציות ובכך מבטיחים עלות נמוכה משמעותית. כרטיס כניסה למיאמי סירוואקיום ולגן החיות לחובבי החי, ישנה אפשרות לרכוש כרטיס משולב הכולל כניסה חופשית לכלל האטרציות בסיקוואריום ובנוסף כניסה לגן החיות במיאמי. הכרטיס מאפשר דילוג על התור בשני האתרים ועלותו היא 60.86$.

  • לגולשי הכל על (קוד קופון: HAKO5) לחצו כאן לרכישת כרטיס כניסה משולב למגוון אתרים הכולל דילוג על התור בתוספת 5% הנחה

כרטיס כניסה ללסיקוואריום, לגן החיות, אוטובוס הופ-און הופ-און ועוד -מסלול מעולה למשפחות

,כרטיס זה מציע אטרקציות לכל הגילאים בניהן גן החיות של מיאמי, הסיקוואריום, אוטובוס הופ-און הכולל בתוכו מגוון רב של תחנות חובה, וקוד הנחה של כ-10% לכל אטרקציה שתבחרו הכרטיס מבטיח חסכון משמעותי ועלותו היא 105$.

  • לגולשי הכל על (קוד קופון: HAKO5) לחצו כאן לרכישת כרטיס כניסה למגוון אתרים כולל אוטובוס הופ-און בתוספת 5% הנחה

סרטון על מיאמי סיקוואריום

המלצות "הכל על"

  • מיאמי סיקוואריום הוא יעד תיירותי ופופולארי המושך אליו אנשים מכל הגילאים ותחומי העניין, בין האנשים שייהנו מאוד בסיקוואריום הם אוהבים בעלי, זהו גן עדן לאוהבי החי בשל המגוון הגדול והאקזוטי של החיות שניתן לראות שם. האתר מתאים מאוד לילדים, הוא מכיל מגוון רב של אטרקציות ומציע מקומות אכילה. בנוסף, במידה ואתם תיירים הבאים לביקור במיאמי האתר הוא חובה עבורכם, שכן הוא מהווה אתר היסטורי וחווייתי .
  • זמן ביקור מומלץ באתר תלוי מאוד בהעדפתכם האישית, בבחירת תאריך לביקור באתר יש לקחת בחשבון שמזג האוויר במיאמי עשוי להיות חם ולכן ומומלץ לקחת מיגון מתאים. בנוסף בסופי השבוע האתר עמוס מהרגיל, ולוחות הזמנים של המופעים השונים משתנים מעת לעת, לכן מומלץ לבדוק אילו מופעים מעניינים אתכם ולתכן את הביקור בהתאם.
  • משך הזמן שכדאי להשקיע באתר תלוי בתחומי העניין שלכם ובפעילויות הספציפיות שאתם מתכננים לעשות בפארק. בממוצע, רוב המבקרים מבלים בפארק כ-3-4 שעות, מה שמאפשר להם לראות את מופעי החיות, לחקור את תערוכות החיות ולהשתתף בכלל החוויות.
    עם זאת, במידה ואתם מעוניינים להשתתף בתוכניות חינוכיות או לקחת חלק בפעילויות אינטראקטיביות יותר, כגון אודיסיאת הדולפינים, אולי תרצו לאפשר יותר זמן לביקור שלכם. מומלץ לבדוק באתר האינטרנט של הפארק או להתקשר מראש כדי לברר על לוחות הזמנים של המופעים ומשך הפעילויות הספציפיות, ולתכנן את הביקור בהתאם.
  • ישנם מספר מקומות לינה בקרבת האתר, כולל מלונות, מוטלים ודירות נופש.

    מבחינת מלונות אנו ממליצים לכם לשקול את האופציות הללו: Best Western Plus Miami Executive Airport Hotel & Suites

    Hampton Inn & Suites Miami-Downtown/Brickell

    ראוי לציין כי הזמינות והמחירים של מקומות הלינה בקרבת האתר עשויים להשתנות, ומומלץ להזמין מקום מראש כדי להבטיח את המבחר והתעריפים הטובים ביותר.

  • על מנת להוזיל את עלות הביקור באתר, מומלץ לקנות כרטיסים מראש באינטרנט העשויים להיות זולים יותר מקניית כרטיסים במקום. במידה ואתם מעוניינים לבקר באתר נוספים במיאמי, מומלץ מאוד לקנות כרטיס משולב המבטיח חסכון משמעותי בקנייה. בנוסף, בפארק יש מספר אפשרויות לרכישה של אוכל ושתייה, אך בדרך כלל המחירים יקרים מעט. כדי לחסוך כסף, תוכלו להביא אוכל ושתייה משלכם וליהנות מפיקניק בשטח הפארק.

שאלות ותשובות

הביקור בסיקוואריום מומלץ לאוהבי חיות הים, משפחות ויחידים, ילדים ובוגרים כאחד.

אנו ממליצים לבקר באתר בשעות הבוקר, מכיוון שבשעות האלה, עומס המבקרים באתר קטן יותר. בנוסף אם אתם מעוניינים לצפות במופעי חיות הים שבאתר, אנו ממליצים לבדוק מראש באילו שעות הם מתקיימים ולתאם את הביקור בהתאם לשעות המופעים.

מומלץ להשקיע בביקור באתר כחצי יום.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: האתר פתוח בכל ימות השבוע בין השעות 17:00 – 10:00
  • מחירי האתר משתנים בהתאם לכרטיס אותו אתם רוכשים והוא נע בין 46$ לכרטיס בסיסי ועד ל-129$ לכרטיס מורחב .
  • כתובת:4400 Rickenbacker Causeway, Miami, Florida 33149
  • האתר ממוקם באי וירג’יניה קיי (Virginia Key) במפרץ ביסקיין (Biscayne Bay) והוא נגיש באמצעות רכב, תחבורה ציבורית, מונית ואפילו סירה.
    במידה ואתם מגיעים עם רכב, לאתר יש חניה גדולה והכניסה אליה כלולה במחיר כרטיס הכניסה. במידה ואתם בוחרים להגיע לאתר בתחבור ציבורית יש מספר קווי אוטובוס המגיעים לאתר, המרכזי בניהם הוא אוטובוס S העוצר הכניסה הראשית לפארק. בנוסף ישנו מטרובוס המגיע גם הוא לאתר.
    דרך נוספת להגיע לאתר היא באמצעות מונית, כלל המוניות הפועלות במיאמי מגיעות לאתר.
  • קישור לאתר הרשמי: https://miamiseaquarium.com/
  • הפעילויות והאטרקציות הספציפיות שמציע האתר עשויות להשתנות, וייתכן שלא כולן יהיו זמינות בכל עת. מומלץ לבדוק באתר האינטרנט של הפארק או להתקשר מראש כדי לקבל את המידע העדכני ביותר על מה שיש.