מיאמי ביץ’ – המדריך המקיף ביותר בעברית | Miami Beach

מיאמי ביץ' בכמה מילים

מיאמי ביץ’ הוא יעד תוסס ודינמי הידוע בזכות השמש, הגלישה והחוף האקזוטי. מיאמי ביץ’ היא למעשה עיר במטרופולין מיאמי, והיא נחשבת לאחד ממקומות החופשה הפופולריים ביותר בארצות הברית, המושכת מיליוני מבקרים מדי שנה.

למיאמי ביץ’ יש היסטוריה עשירה שתחילתה בסוף המאה ה-19, כאשר האחים לום רכשו את האדמה מתוך כוונה לגדל אגוזי קוקוס. אולם רק בתחילת שנות ה-1900 החל האזור להתפתח ליעד תיירותי, הודות למאמצים של קרל פישר אשר חל לקדם את האקלים החם של מיאמי ביץ’. פישר בנה מסלול מעבר ליבשת, שעזר לחבר את האזור לשאר מיאמי, והחל לבנות מלונות ושירותים תיירותיים אחרים. בשנות ה-20, מיאמי ביץ’ הפכה למקום נופש פופולרי עבור אמריקאים עשירים. פרט מפתיע על המקום הוא שבמהלך מלחמת העולם השנייה שימש האזור כבסיס צבאי, אך לאחר סיום המלחמה הוא חזר לתפקידו כיעד נופש פופולרי.

כיום, מיאמי ביץ’ הוא אזור משגשג עם חופי החול הלבנים ויפים, ארכיטקטורה בסגנון ארט דקו, אוכל ברמה עולמית וחיי לילה. בין אם אתם מחפשים לספוג את השמש, לחקור את סצנת האמנות המקומית או לרקוד כל הלילה, מיאמי ביץ’ הוא מקום בו תוכלו להירגע, לנפוש וליהנות.

מיאמי ביץ', יעד נופש פופולארי עם חיי לילה תוססיםמיאמי ביץ’, יעד נופש פופולארי עם חיי לילה תוססים

מה עושים במיאמי ביץ'

מיאמי ביץ’ הוא יעד תוסס ומרגש עם שפע של פעילויות כגון חופים, חיי לילה, ארכיטקטורה, מוזיאונים ותרבות מגוונת. 

קיימות פעילויות רבות ומגוונות במיאמי ביץ’ אך הפופולרית ביותר היא שהייה בחופים המדהימים שלה, כולל סאות’ ביץ’, נורת’ ביץ’ והאולובר ביץ’ בהם ניתן לעשות פעילויות שונות, למשל להשתזף, לשחות, לגלוש או לצאת לשייט קיאקים, סקי אופנועי ים (ניתן להזמין כרטיס לאופנועי ים הכולל דילוג על התור עם אפשרות ביטול בקישור הזה) ובסוף היום לצאת לשייט בשקיעה – להזמנת כרטיס לשייט הכולל דילוג על התור עם אפשרות ביטול – לחצו כאן

לאחר טבילה בחופים היפים והשתתפות פעילויות מים, מומלץ לבקר ברובע הארט דקו – ביתו של האוסף הגדול ביותר של אדריכלות ארט דקו בעולם בו תוכלו לעשות סיור רגלי ברובע הכולל יותר מ-800 בניינים משנות ה-20 וה-30, להזמנת כרטיס לסיור מודרך הכולל דילוג על התור עם אפשרות ביטול לחצו כאן. בנוסף ניתן לעשות סיור אופניים ברובע ולחוות את האזור ההיסטוריה בצורה יותר דינאמית. להזמנת כרטיס לטיול אופניים הכולל דילוג על התור עם אפשרות ביטול – לחצו כאן. 
מיאמי ביץ’ היא גם מקום לאוהבי קניות, חיי לילה ותרבות ומציעה מגוון אטרקציות כמו טיול לאורך קניון לינקולן רואד, רחוב להולכי רגל בלבד שלאורכו חנויות, מסעדות ובתי קפה, הוא דרך מצוינת לספוג את האווירה של העיר. 
חלק מהאטרקציות התרבותיות כוללת את הגן הבוטני של מיאמי ביץ’, גן יפהפה עם צמחים אקזוטיים וצמחייה ומוזיאונים שונים כולל מוזיאון באס לאמנות, ה-Wolfsonian-FIU והמוזיאון היהודי של פלורידה.
כפי שציינו, מיאמי ביץ’ ידועה בחיי הלילה התוססים שלה, עם שפע של מועדונים, ברים וטרקלינים שם אפשר לרקוד כל הלילה או ליהנות מקוקטייל תוך כדי צפייה בשקיעה.

כחלק מהאטרקציות התרבותיות ניתן למצוא המון פעילויות המתאימות למשפחות ואחת הפעילויות המומלצות היא מיאמי אקווריום: זהו פארק ימי שיש בו מגוון מופעים ותערוכות הכוללים יצורי ים כמו דולפינים ואריות ים – להזמנת כרטיס זה בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) – לחצו כאן. 

לסיכום, במיאמי ביץ’ יש מגוון אטרקציות המתאימות לכל סוגי המבקרים מפעילויות ים לארכיטקטורה, ממוזיאונים ועד לחיי לילה – מיאמי ביץ’ הוא יעד המבטיח חוויה מהנה ובלתי נשכחת.

מיאמי ביץ' ידועה בחופים היפיפיים שלה. סאות' ביץ' הוא אחד מיני רבים.מיאמי ביץ’ ידועה בחופים היפיפיים שלה. סאות’ ביץ’ הוא אחד מיני רבים.

לינה במיאמי ביץ’

אחד האזורים האהובים ביותר ללינה בקרב תיירים המגיעים למיאמי ביץ’ הוא החוף הדרומי (South Beach) בזכות המיקום המרכזי והתוסס של החוף. לאיזור החוף הדרומי יש אווירה מלאת חיים המתבטאת גם באדריכלות הארט דקו הצבעונית של הרחובות, מסעדות, ברים ומועדונים. בין המלונות המומלצים באזור זה ניתן למנות את Kimpton Angler’s Hotel South Beach – אתר נופש חמישה כוכבים המתאים למי שמחפש לינה ברמה גבוהה, את Hotel Victor South Beach – מלון ארבעה כוכבים ואת מלון Avalon Hotelמלון שלושה כוכבים המתאים למי שמחפש לינה פונקציונאלית ומרכזית.

למבקרים המחפשים אזור לינה יותר שקט עם פחות עומס תיירים מומלץ ללון באזור החוף הצפוני (North Beach) או במיד ביץ’ (Mid-Beach) בהם תוכלו למצוא אווירת לינה רגועה ונינוחה. למעוניינים באווירת לינה רגועה כדאי להסתכל על מלון דירות Monte Carlo by Miami Vacations ועל מלון ארבעה כוכבים The Palms Hotel & Spa. >




המלצות "הכל על" למבקרים במיאמי ביץ'

  • מיאמי ביץ’ הוא מקום נהדר לבקר בו לכל אורך השנה אך תקופת העומס היא במהלך החורף ולכן מומלץ לבקר בעונות המעבר בכדי להמנע מעומס מבקרים.
  • מומלץ להשקיע בין יום ליומיים בביקור במיאמי ביץ’.
  • בין המקומות המומלצים למשפחות עם ילדים במיאמי ביץ’ ניתן למנות בילוי בחופים וביקור באקווריום של מיאמי.
  • מיאמי ביץ’ ידועה זבכות פסטיבלים ושווקים שונים במהלך השנה כגון שוק האיכרים של רחוב לינקולין התמרחש כל יום ראשון, פסטיבל הארט דקו המתרחש כל ינואר החוגג את תרבות הארט דקו ופסטיבל האוכל והיין של החוף הדרומי המתרחש כל פברואר.
  • מיאמי ביץ’ ידועה בתרבות האוכל המגוונת שהיא מציעה היכולה להתאים לכל כיס ומציעה אפשרויות רבות לסוגי אוכל רבים. האפשרויות הנפוצות במיאמי ביץ’ הן אוכל דרום אמריקאי, פירות ים ודגים ופיוז’ן. בנוסף תוכלו למצוא במיאמי ביץ’ משאיות אוכל עם אופציות רבות.
  • לחובבי הקניות מומלצץ לבקר ברחוב לינקולן המלא בחנויות שונות וידוע בזכות חווית הקניות הייחודית.
  • ישנם תיירים אשר מגיעים למיאמי ביץ’ עם תיקים גדולים או מזוודות (בדרך אל או משדה התעופה או כחלק מטיול בארצות הברית בתחבורה ציבורית), דבר אשר מקשה מאוד על ההתנהלות. במקרים אלו אנו ממליצים להשאיר אותם בנקודות שמירת חפצים אשר פזורות ברחבי העיר. כדאי לבדוק את הנקודות הנמצאות ליד אזור הפארק סאונדסקי (Soundscape Park). אנו ממליצים להכנס לקישור הזה בו תוכלו לבחור את המיקום המתאים ביותר עבורכם ולהנות מהטבה ייחודית לגולשי הכל על – שעתיים ראשונות חינם. עוד על חברת LuggageHero אשר מפעילה את השירות , תוכלו לראות את האופציות השונות כאן. עוד על חברת LuggageHero אשר מפעילה את השירות תוכלו לקרוא בעמוד הסקירה שלנו פה.

סרטון על מיאמי ביץ’

תשובות לשאלות נפוצות

מומלץ להשקיע בין יום ליומיים בביקור במיאמי ביץ', אך מומלץ להשאר יותר אם מתכננים לבקר ביעדים נוספים באיזור.

ניתן לבקר במיאמי ביץ' במהלך כל עונות השנה אך מומלץ לבקר בסתיו או באביב בכדי להמנע מעומס תיירותי.

הביקור במיאמי ביץ' מומלץ לחובבי החופים ופעילויות מים, אך גם מומלץ לכל המתעניינים באדריכלות, תרבות ולכל מי שרוצה לספוג אווירה צעירה ומרעננת של חופש.