גבעת הקפיטול, וושינגטון – המדריך המקיף ביותר בעברית | Capitol Hill

גבעת הקפיטול בכמה מילים

גבעת הקפיטול (Capitol Hill), השוכנת בלב וושינגטון די.סי. (Washington, D.C), בין בניין הקפיטול של ארה”ב ועד לנהר אנקוסטיה, היא שכונה ספוגה בהיסטוריה, פוליטיקה ותרבות. ביתו של בניין הקפיטול האיקוני של ארצות הברית, בית המשפט העליון וספריית הקונגרס, קפיטול היל היא מרכז של כוח פוליטי אמריקאי. יחד עם משמעותה הנרחבת בפן הפוליטי, גבעת הקפיטול היא שכונה מסקרנת המתהדרת בשילוב מקסים של בתים היסטוריים, מסעדות אופנתיות ושווקים מקומיים. תוכלו לשוטוט לאורך הרחובות הציוריים שלאורכם עצי דובדבן ולחקור את המוזיאונים והגלריות בעלי שם ברמה עולמית, קפיטול היל היא יעד חובה לכל מי שמעוניין לחוות את המיטב של וושינגטון די.סי.

פריחת הדובדבן בסמוך לגבעת הקפיטולפריחת הדובדבן בסמוך לגבעת הקפיטול

מה עושים בגבעת הקפיטול

השכונה המרתקת של גבעת הקפיטול בוושינגטון הבירה המציעה מגוון חוויות להנאת תיירים, גדושות בהיסטוריה ופוליטיקה שיעמיקו את ביקורכם והכרתכם עם האומה האמריקאית, יחד עם תרבות, אומנות, וקולינריה. הנה כמה מהדברים הנפלאים שתוכלו לעשות בכדי להעשיר את ביקורכם בגבעת הקפיטול: מוטב להתחיל עם בניין הקפיטול של ארה”ב, שהוא כנראה המבנה הידוע והבולט ביותר בגבעת הקפיטול, ביתו של הקונגרס של ארצות הברית ומקום מושבה של הרשות המחוקקת של ממשלת ארה”ב. בניין הקפיטול ממוקם על ראש הגבעת הקפיטול, רם ונעלה גאוגרפית בדומה למשמעותו, הוא סמל של הדמוקרטיה האמריקאית ואטרקציה תיירותית פופולרית. תוכלו לבקר בבניין הקפיטול של ארה”ב, סיורים מודרכים בבניין זמינים, וניתן להזמינם ישירות דרך אתר הקפיטול בלבד, בעקבות האבטחה המוקפדת. מבקרים אחרים המעוניינים לשלב את הביקור עם אטרקציות נוספות, לחצו כאן כדי להצטרף לסיור בן 6 שעות עם קבוצה ומדריך מוסמך, שיקרב אתכם לכל האתרים החשובים בוושינגטון הבירה – כמו בניין הקפיטול של ארה”ב והבית הלבן, בנוסף תיהנו משייט בסירה לאורך נהר הפוטומאק (Potomac River) בחודשי הקיץ. למעוניינים בחוויה יותר אינטרקטיבית, ישנה אפשרות לראות את המבנים האייקוניים הללו במהלך סיור לילי האורך שעתיים, על אוטובוס קומותיים. לחצו כאן בכדי לגלות את ציוני הדרך והמונומנטים המפורסמים ביותר של וושינגטון היל, ווושינגטון הבירה בכלל, מוארים בלילה, ולשמוע עליהם ממדריך מוסמך. הדבר הבא שתוכלו לעשות הוא לחקור את הקניון הלאומי, הוא פארק גדול בלב וושינגטון די.סי. שבו נמצאים רבים מציוני הדרך המפורסמים ביותר של העיר, כולל אנדרטת וושינגטון (Washington Monument), אנדרטת לינקולן (Lincoln Memorial) והמוזיאונים של סמיתסוניאן (Smithsonian museums). זהו יעד פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד, המציע מגוון פעילויות תרבות, חינוכיות ופנאי. לחצו כאן להזמנת סיור על סיפונה של רכב חשמלי, ידידותי לסביבה, שובה לב. הסיור מומלץ במיוחד למשפחות עם ילדים מאחר ורובו תחת כיפת השמיים ברכב אטרקטיבי ומשעשע.

אתרים נוספים בגבעת הקפיטול לחובבי מוסדות מפוארים הם ספריית הקונגרס, היא הספרייה הגדולה בעולם ומכילה מיליוני ספרים, כתבי יד וחפצי תרבות אחרים, ובית המשפט העליון של ארצות הברית המציע למבקרים את ההזדמנות ללמוד על ההיסטוריה ופועלו של בית המשפט העליון במדינה. המעוניינים בסיור מעמיק בן שלוש שעות, בקבוצה קטנה, יחד עם מדריך מוסמך בספריית הקונגרס ובית המשפט העליון לחצו כאן.

יש עוד בגבעת הקפיטול חוץ מההיסטוריה ופוליטיקה, כמו לדוגמה שווקים, קולינריה, אומנות ואומנויות במה. השוק המזרחי, הוא שוק מקורה היסטורי המציע מגוון של תוצרת מקומית, סחורות מלאכותיות ואוכל טעים. המבקרים יכולים לחקור את השוק והשכונה שמסביב כדי לחוות את התרבות המקומית התוססת. תיהנו מסצנת האוכל המקומית, קפיטול היל היא ביתם של מגוון רחב של אפשרויות לסעודה, ממאכלים אמריקאים קלאסיים ועד למטבח בינלאומי. בנוסף, תוכלו להיחשף לאמנויות במה ברמה עולמית, כולל ספריית פולגר שייקספיר ומרכז קנדי ​​לאמנויות הבמה. המבקרים יכולים להזמין מראש, או באופן ספונטני, למופע או קונצרט ולחוות את המיטב של סצנת האמנויות המקומית.

כדי להתרשם מבניין הקפיטול ניתן לקבוע סיור מודרך כדי להתרשם מבניין הקפיטול ניתן לקבוע סיור מודרך

לינה בגבעת הקפיטול

גבעת הקפיטול היא שכונה יחסית קטנה ומשתרעת על שטח של כ-2 מייל רבוע (5.2 קמ”ר), היא ידועה בבתי השורות המקסימים שלה, וברחובות עטורי העצים. אנו ממליצים על מלון ארבעת הכוכבים, קפיטול היל הוטל (Capitol Hill Hotel) ממוקם רק כמה רחובות מהשוק המזרחי ומציוני דרך מקומיים אחרים, מלון בוטיק יפייפה זה מציע חדרים מרווחים, מרכז כושר וארוחת בוקר חינם. מלון שלושה כוכבים פניקס פארק הוטל (Phoenix Park Hotel), מלון מקסים זה ממוקם רק כמה רחובות מבניין הקפיטול של ארה”ב ומציע חדרים אלגנטיים, מסעדה ובר באתר, וגישה נוחה לאטרקציות הרבות של השכונה. למחפשים חווית לינה ושהות יותר מסוגננות, אנו ממליצים לבחון את מלון ארבעת הכוכבים, מלון קימפטון ג’ורג’ (Kimpton George Hotel), מלון היסטורי זה ממוקם במרחק צעדים ספורים מתחנת יוניון (Union), מציע חדרי אירוח אופנתיים, בר על הגג, וגישה נוחה לקניון נשיונל וליעדי תיירות פופולריים אחרים.




המלצות "הכל על" למבקרים בגבעת הקפיטול

  • הזמן הטוב ביותר לבקר בגבעת הקפיטול בוושינגטון הבירה הוא בעונות האביב (מרץ עד מאי) והסתיו (ספטמבר עד נובמבר). בחודשים אלה, מזג האוויר מתון, והעיר חיה עם פריחה צבעונית באביב, ועלווה סתווית חמימה. חודשי הקיץ (יוני עד אוגוסט) יכולים להיות חמים ולחים בוושינגטון הבירה, והעיר יכולה להיות עמוסה בתיירים. עם זאת, הקיץ הוא גם זמן מצוין לחוות אירועי חוצות כמו קונצרטים, פסטיבלים וסרטי חוצות. החורף (דצמבר עד פברואר) יכול להיות קר ומושלג , אבל העיר עדיין מלאה בפעילויות ואירועים, כולל שווקי חגים, החלקה על הקרח, מוזיאונים וגלריות מקורים.
  • וושינגטון די.סי. היא עיר מלאה בשכונות ואטרקציות מגוונות, וישנם אזורים רבים נוספים שתוכלו לבקר בהם כדי להשלים את ביקורכם בגבעת הקפיטול. שכונת ג’ורג’טאון (Georgetown), ממוקמת רק כמה קילומטרים מגבעת הקפיטול, ידועה ברובע היסטורי מקסים ורחובותיה המרוצפים, חנויות הבוטיק ואפשרויות האוכל המצוינות. דופונט סירקל (Dupont Circle), היא שכונה אופנתית וביתם של סצנת אמנות ותרבות, עם מבחר גלריות אמנות, חנויות ספרים וחללי הופעות, מומלצת לביקור לחובבי חיי הלילה. שכונה אטרקטיבית נוספת היא אדמס מורגן (Adams Morgan), שכונה פופולרית נוספת למסעדות וחיי לילה, אדמס מורגן ידועה במטבח הבינלאומי שלה, במקומות למוזיקה חיה ובשילוב האקלקטי של חנויות ובוטיקים.
  • גבעת הקפיטול היא שכונה שרבות מהאטרקציות שלה ממוקמות במרחק של כמה רחובות אחת מהשנייה, על כן הדרך הכי נוחה להתנייד בה היא הליכה. עם זאת, ישנן מספר אפשרויות תחבורה ציבורית, זמינות לשירות הציבור, שיכולות להקל על התנועה באזור, כולל שירות המטרו, אוטובוסים שונים ואופניים.
  • בין המקומות המומלצים למשפחות עם ילדים בגבעת הקפיטול הוא סיור ברכב החשמלי בקניון הלאומי, ובכלל בוושינגטון אנו ממליצים בביקור במוזיאון לאומנות דיגיטלית (Artechouse).
  • במידה ואתם מגיעים עם רכב מוטב להשאירו בחניית בית המלון, וכל עוד סיורכם מתרכז בשכונת גבעת הקפיטול, אנו ממליצים על סיור רגלי.
  • אחד משווקי החגים הפופולריים של גבעת הקפיטול הוא שוק חג מולד, שנמצא ברחוב F NW בין הרחובות ה-7 וה-9 NW, רק כמה רחובות מזרחית לקניון הלאומי. שוק זה כולל למעלה מ-150 מציגים המוכרים מגוון של מתנות, אמנות ומאכלים, כמו גם מוזיקה חיה ובידור. השוק פועל בדרך כלל מסוף נובמבר עד דצמבר.
    שוק נוסף שכדאי לבקר בו הוא השוק המזרחי, שנמצא בשכונת גבעת הקפיטול. שוק זה פתוח כל השנה, אך במהלך עונת החגים הוא כולל אירועים מיוחדים וספקים המוכרים פריטים חגיגיים, ובכלל תוכלו לחוות, אווירת חג מעניינת, מהנה ומשמחת.

סרטון על גבעת הקפיטול

תשובות לשאלות נפוצות

מומלץ להשקיע בגבעת הקפיטול בין יום ליומיים, אך מומלץ להישאר יותר אם מתכננים לבקר גם ביתר וושינגטון הבירה.

האביב והסתיו הן העונות המומלצת ביותר לחופשה בגבעת הקפיטול, אז העיר יחסית לא מלאה ומזג האוויר נוח, אך ניתן כמובן להגיע ולהנות מהביקור לאורך כל השנה.

ביקור בגבעת הקפיטול מומלצת לחובבי היסטוריה, חובבי פוליטיקה, תיירים המתעניינים בנקודות ציון אמריקאיות ובאנדרטאות אייקוניות, כמו גם למשפחות המחפשות חוויות תרבותיות וחינוכיות.