מוזיאון לאומנות דיגיטלית, וושינגטון – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | ARTECHOUSE

עדכון אביב 2024

בעונה זו בוושינגטון כמות התיירים הולכת ועולה, דבר אשר מורגש באתרים והאטרקציות המובילים ביתר שאת. על אף שבעונה זו בדרך כלל אין בעיה של זמינות כרטיסים במוזיאון לאומנות דיגיטלית עדיין יכולים להיות ימים בהם יהיו תורים ועומס רב יותר, מיוחד בסופי שבוע וככל שנתקרב אל הקיץ. לכן, למרות שזה לא הכרחי כמו באתרים המובילים, תוכלו לרכוש כרטיסים מראש במידה והכנתם תוכנית לחופשה ויודעים מתי תרצו להגיע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון לאומנות דיגיטלית: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מוזיאון לאומנות דיגיטלית בכמה מילים

המוזיאון לאומנות דיגיטלית (Artechouse) הוא חלק מרשת של שלושה מוזאיונים הנמצאים בוושיגטון, ניו יורק, ומיאמי, כאשר המוזאון בוושיגטון הוא הראשון שנפתח מבין שלושתם. הארטקהאוס הוא בית לאמנות דיגיטלית חווייתית ומטרתו לפתוח את הגבולות של היצירה באופנים טכנולוגים, ולפתח את השימוש בטכנולוגיה כדי ליצור אמנות, ואת התפיסה סביב מה היא אמנות טכנולוגית בכלל. בביקור במוזיאון תעברו חוויה ייחודית ושלמה, המועברת בעזרת ווידאו וסאונד ומפעילה את כל חמשת החושים.

מה עושים במוזאיון לאומנות דיגיטלית

המוזיאון לאומנות דיגיטלית הוא מתחם המחזיק תערוכות מתחלפות ובר שגם הוא חוויה בפני עצמה , כאשר בכל חודשיים עולה תערוכה חדשה הבוחנת אמצעים טכנולוגיים כשפה אמנותית. בביקור במוזיאון תוכלו לחזות בתערוכה הבנויה כולה מאורות לייזר, להתפעל מהקרנות של מיצגי ענק המתפרשים על הקירות ועל הרצפה, להתהלך במסדרונות הבנויים מאור וצורות, ולהתפעל ממצלמות וחיישנים העוקבים אחרי התנועה שלכם. המוזיאון תומך באמנים חדשים המביאים את הכלים הטכנולוגים אל עולם האמנות, ופועל איתם בסטודיו של המוזיאון, עם אנשי צוות מחברות הטכנולוגיה, הסאונד והוידאו המקצועיות ביותר בארצות הברית. לאחר הביקור בתערוכות מומלץ לשבת בבר ה”מציאות הרבודה” (Extended Reality Bar) , שהוא יצירת אמנות חווייתית בפני עצמו. אולי ממבט ראשון הוא יראה כמו בר רגיל, אך אם תורידו את אפליקציית ה”מציאות הרבודה” של המוזיאון, תוכלו לגלות ולחוות שכבה נוספת של מציאות בזמן ישיבה על הבר.

כרטיסים והגעה למוזיאון לאומנות דיגיטלית בוושינגטון

אנו ממליצים להזמין כרטיסים מראש מהאתר הרשמי של המוזיאון על מנת  להימנע מתורים בכניסה. התערוכות בדרך כלל יכולות להכיל מספר מצומצם מאוד של אנשים בתוך החלל בו זמנית (כ – 10 מבקרים), כדי לאפשר לצופים לחוות את התערוכה בצורה האופטימלית.

כרטיס כניסה הכולל דילוג על התור

כרטיס זה מקנה כניסה למוזיאון ואפשרות דילוג על התור בקופות ובכניסה. הכרטיס מומלץ לחובבי אומנות דיגיטלית ובמיוחד למבקרים המגיעים בעונת העמוסות ורוצים להבטיח את מקומם במוזיאון.

להזמנת כרטיס כניסה עם דילוג על התור ואפשרות ביטול  – לחצו כאן

הזמנת כרטיסים לארטכהאוס - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור מומלץ לכל חובבי האמנות והטכנולוגיה, משפחות, קבוצות, זוגות ויחדים המחפשים חוויה איחודית משנה שיגרה
  • אנו ממליצים לבקר החל מהשעה 16:00, כך תוכלו לשלב את ביקורכם עם הבר מציאות רבודה. מבחינת שעות עומס אין שעה מסוימת שיותר או פחות עמוס מפני שההמלצה לרוב המבקרים היא להזמין כרטיס מראש לשעה מסוימת ובכך לא לייצר עומס ותורים.
  • מומלץ להשקיע בין חצי שעה לשעה במוזאיון
  • אפשר לשלב את הביקור במוזיאון עם עוד אטרקציות באזור. המוזיאון נמצא במרכז העיר, הוא לא מצריך זמן ביקור ארוך, ובכך קל לשלב כמה אטרקציות איתו באותו היום. אפשר לנסוע באוטובוס תיירים (Hop On Hop Off) כשילוב ישיר לבילוי יום. תוכלו לנסוע באוטובוס, לראות נקודות איקוניות בעיר, ובאמצע או סוף הנסיעה לרדת בתחנה הקרובה למוזיאון “ארטקהאוס” ( Washington Monument West או Le’Enfant & International Spy Museum ) כדי לבקר בו.
    בילוי נוסף שניתן לשלב עם ביקור ב”ארטקהאוס” , נמצא במרחק של כ6 דקות הליכה ברגל, והוא מוזיאון נוסף מעניין, “מוזיאון הריגול הבינלאומי” (The International Spy Museum) המציג 600 שנות ריגול דרך חפצים ואוספים רבים של כלי ריגול סודיים, רכבים, לבוש בעל שימושים שונים ועוד.
  • הכי נוח להגיע למקום בנסיעה ברכבת המטרו. סעו בקו הצהוב או הירוק ורדו בתחנת סמית’סוניאן ולה`אנפנט פלאזה (Smithsonian and L’Enfant Plaza Metro) . אם אתם מתכננים לנסוע באוטובוס התיירים Hop on Hop Off תוכלו להגיע גם איתו בצורה נוחה אל המוזיאון
  • אנו ממליצים למשפחות לרכוש כרטיסים מראש לשעה מסוימת המתאימה להם עם תוכניות היום. רכשו כרטיס “משפחה” המיועד לקבוצות בהם יש שני אנשים מבוגרים ולפחות שני ילדים (מתחת לגיל 15) וכך תקבלו מחיר מוזל של 18 דולר לאדם לכרטיס. ילדים מתחת לגיל 6 חייבים להיות בליווי מבוגר לאורך כל החוויה, על המבוגר להיות אחראי על ילדיו ולשקול האם התכנים והצלילים המופיעים מתאימים לילדיו.
  • למעוניינים לישון בקרבת המוזיאון אנו ממליצים על מלון InterContinental – Washington D.C. – The Wharf, an IHG Hotel היוקרתי או  על מלון ארבעה כוכבים Hilton Washington DC National Mall The Wharf
  • בכל קניה של כרטיס עליה לאוטובוס התיירים Hop on Hop off תקבלו הנחה של 5 דולר לכניסה למוזיאון לאומנות דיגיטלית
  • אנו ממליצים לא להגיע עם רכב לאזור המוזיאון מכיוון שאין חניה השייכת למוזיאון ,ומקומות החניה ברחוב בחוץ מועטים. אם בכל זאת תגיעו עם רכב ישנם מספר חניונים בתשלום בסביבת המוזאיון,

שאלות ותשובות

מומלץ לביקור לכל מי שאוהב אמנות וטכנולוגיה ואת החיבור הנעשה ביניהם.

הזמן המומלץ ביותר לביקור הוא בשעות אחר הצהריים-ערב.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: שעות הפתיחה של המוזיאון הם מ9:00 בבוקר עד 22:00 בלילה (כניסה אחרונה ב21:00). שעות הפתיחה של בר ה”מציאות הרבודה” הם מ16:00 אחר הצהריים עד 22:00 בלילה.
  • מחיר כניסה: כרטיס למוזיאון נע בין 20-30 דולר לאדם מבוגר, ו17 דולר לילד. ילדים מתחתח לגיל 4 נכנסים חינם
  • כתובת: 1238 Maryland Ave., SW
    Washington, DC 20024
  • דרכי הגעב: הדרך הפשוטה ביותר להגיע אל המוזיאון היא עם רכבת המטרו.התחנה הקרובה ביותר היא כ5-10 דקות הליכה מהמוזאיון, מתחנת המטרו של הסמית’סוניאן ולה`אנפנט (Smithsonian and L’Enfant Plaza Metro) ואפשר להגיע אליה על קו המטרו הצהוב או הירוק.
  • אתר רשמי: https://www.artechouse.com/location/dc/
  • לסובלים מרגישות יתר לאורות וצלילים, ולאפילפטים- שימו לב שביוקר במוזיאון זה אינו מומלץ בגלל החשיפה הגבוהה לחוויית צלילם ואור טוטליים. ילדים מתחת לגיל 6 חייבים להיות בליווי מבוגר לאורך כל החוויה, על המבוגר להיות אחראי על ילדיו ולשקול האם התכנים והצלילים המופיעים מתאימים לילדיו.