עולם קוקה קולה, אטלנטה – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | World of Coca-Cola

עדכון אביב 2024

עונה זו מסמנת את תחילת עונת התיירות באטלנטה ומספר התיירים שמגיעים עולה. העומס מתחיל להיות מורגש וכמות המבקרים באתרים השונים בעיר, וכך גם עולם קוקה קולה, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש לעולם קוקה קולה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

עולם קוקה קולה בכמה מילים

העולם של קוקה קולה (World of Coca-Cola) הוא מוזיאון הממוקם באטלנטה, הוא אחד מסמלי העיר ומוקד משיכה עיקרי בה. המוזיאון מציג את ההיסטוריה של חברת קוקה קולה, מותג המשקאות הידוע בעולם, מאז ראשיתה של החברת באטלנטה בשנת 1886 ולמעשה מהווה היכל תהילה למשקה הפופולארי. המוזיאון מתפרש על פני 20 דונם ונפתח לציבור ב-24 במאי 2007 ומחליף את התערוכה המקורית, שנוסדה ב-1990 באטלנטה התת קרקעית והייתה לאטרקציה המקורה המתויירת ביותר של אטלנטה עד החלפת מיקומה. המוזיאון ממוקם כיום רק רחובות ספורים מהמקום שבו יצר ג’ון פמברטון את הנוסחה המקורית של קוקה קולה. המוזיאון מציג תערוכות מרובות על הנוסחה הסודית של קוקה קולה ועל ההיסטוריה של מותג המשקאות האייקוני, סרט תלת מימד שבו מדען חסר פחד ועוזרו יוצאים למצוא את הסוד בעצמם, ומאפשר למבקרים לטעום יותר מ-100 משקאות קולה שונים מסביב לעולם.

עולם קוקה קולה 1 חפצים היסטוריים מהמאה ה19 עד ה21 המוצגים בעולם הקוקה קולה (צילום: Elisa.rolle, רישיון)

מה עושים בעולם קוקה קולה

עולם קוקה קולה מציע מגוון חוויות ומוצגים המלמדים אותנו על המשקה האייקוני בעולם. ראשית, ישנו סרט מלהיב ומרגש באורך שש דקות המציג איך קשורות החוויות שלנו לקוקה קולה עם הרגעים הבלתי נשכחים ביותר של החיים שחוו אנשים בגילאים שונים ובתרבויות שונות ברחבי העולם. זהו מסע דרך אבני דרך וחגיגה של רגעים משותפים של אושר, גדולים וקטנים כאחד. תוכלו גם למצוא סרט בארבעה ממדים (4D) בו המושבים זזים בהתאם לסרט, יחד עם שפריצים של מים ורוח נושבת מסביב.

בנוסף, תמצאו תערוכת אומנות פופ של קוקה קולה בה מסופר סיפורו של מסע הפרסום האייקוני של קוקה קולה שעלה לראשונה ב-1969, והציג סגנון צילום חדש וזהות מותגית, ואת הסיפור הידוע לשמצה של המתכון החדש לקולה ואת הסערה הציבורית שהחזירה את הנוסחה המקורית. תוכלו גם בתערוכה זו להביע את היצירתיות שלכם באמצעות חוויה אינטראקטיבית בשם “My Coke Art”, הכוללת שלושה קיוסקים עם מסך מגע המאפשרים לכם לעצב יצירות אמנות משלכם על בסיס בקבוק קוקה קולה האייקוני.

באולם אחר יש ממיטב ההיסטוריה של קוקה קולה ועל שיתופי פעולה עמם בספורט. מעבר לכך, נמצאת במקום כספת ענקית בה נשמרת בסודי סודות הנוסחה הסודית והמבוקשת. הביקור בכספת מלווה במסע מולטימדיה סוחף לעבר לשכת הנוסחה הסודית, בה תלמדו על מקורותיה, כיצד ניסו המתחרים להעתיק את הצלחת קוקה קולה, ועל המאמץ לשמור על הנוסחה בסוד לאורך השנים.

לבסוף, אולם אחר מדמה את תהליך הייצור של בקבוקי המשקה, וגולת הכותרת (והחלק הכי פופולארי) טעימות של המשקה מכל העולם תוך כדי למידת עובדות על הייחודיות של המשקה בכל מדינה.

עולם קוקה קולה אטלנטה מכונות קוקה קולה מתקופות שונות בהיסטוריה (צילום: Elisa.rolle, רישיון)

כרטיסים והגעה לעולם קוקה קולה

רבים הם המבקרים המגיעים לאטלנטה המעוניינים להגיע לעולם קוקה קולה, אך אינם יודעים כיצד לעשות זאת בדרך הנכונה, באיזה כרטיס מבין כל הכרטיסים לבחור ואיך כדאי להגיע למקום. על כל השאלות הללו ננסה לענות בעמוד זה.

כרטיס דילוג על תור

כרטיס כניסה זה כולל כניסה לעולם קוקה קולה ולכל התערוכות, הסרטים והחוויות שבו. כרטיס זה מאפשר לכם להמשיך ישירות לקו הכניסה הראשי ולדלג על תור הכרטיסים. מחיר הכרטיס למבוגר (13-64) הוא 20.69 דולר, לילד (3-12) הוא 16.34 דולר ולקשיש (65+) הוא 18.51 דולר. הכרטיס מתאים למי שאינו מעוניין לבזבז את זמנו בתורים הארוכים בכניסה לאטרקציה.

להזמנת כרטיס זה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן.

כרטיס Atlanta CityPASS

כולל כניסה ל-5 אטרקציות מרכזיות באטלנטה בחסכון משמעותי, ותקף למשך 9 ימים מהשימוש הראשון, מה שמאפשר מספיק זמן לראות את כל המראות הגדולים של העיר. עם כרטיס זה תוכלו לבקר בעולם קוקה קולה, אקווריום ג’ורג’יה, גן החיות של אטלנטה, ושתי אטרקציות נוספות לבחירתכם: המרכז הלאומי לזכויות האזרח והאדם, מוזיאון פרנבנק לתולדות הטבע או היכל התהילה של פוטבול מכללות. עלות הכרטיס למבוגר (13+) היא 93.54 דולר, לילד (3-12) היא 73.96 דולר, ומתחת לגיל שנתיים הכרטיס בחינם. כרטיס זה מתאים לאנשים המעוניינים לחקור את אטלנטה ולחוות כל מה שיש לה להציע.

להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול של עד 24 שעות לפני המועד – לחצו כאן.

כרטיסים באתר רשמי

ישנו כרטיס כניסה בסיסי הכולל כניסה למקום בלבד. עלות הכרטיס למבוגר (13-64) היא 19 דולר, לילד (3-12) 15 דולר, לקשיש (65+) 17 דולר, ומתחת לגיל שנתיים הכניסה חינם.

דרכי הגעה לעולם קוקה קולה

בתחבורה ציבורית תוכלו להגיע ברכבת (MARTA train) בקו W1 ולעצור בתחנות Dome/GWCC/Philips Arena/CNN Center. או שתוכלו לקחת את קו N1 ולעצור בתחנת Peachtree Center. ההליכה מהתחנות לעולם קוקה קולה היא כ-10 דקות. במידה ואתם בוחרים להגיע באוטו פרטי תוכלו לחנות בחניון המתחם בעלות של 17 דולר.

הזמנת כרטיסים לעולם קוקה קולה - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור מומלץ לאוהבי קוקה קולה בכל הגילאים ולכל המשפחה.
  • מומלץ לבקר בעולם קוקה קולה בשעה 10:00 עם פתיחת המקום כי זהו הזמן הכי פחות עמוס במקום.
  • מומלץ להשקיע בביקור בעולם קוקה קולה כשעתיים, על מנת להספיק ולראות את כלל המוצגים ולטעום את המשקאות הרבים מכל רחבי הגלובוס.
  • מומלץ לשלב את הביקור בעולם קוקה קולה עם אקווריום ג’ורג’יה (Georgia Aquarium) הסמוך.
  • מומלץ להגיע למקום עם תחבורה ציבורית מאחר ועולם קוקה קולה ממוקם בלב העיר אטלנטה.
  • המקום מומלץ לאהבי קוקה קולה בכל הגילאים וגם לילדים.
  • בקרבת עולם קוקה קולה יש מגוון פתרונות לינה איכותיים אשר יאפשרו לכם גישה נוחה אל המקום ושהייה מהנה ונוחה במקום האירוח.
    בין המומלצים שביניהם הוא מלון Hyatt Regency Atlanta אשר ממוקם במרחק של 0.5 ק”מ מעולם קוקה קולה. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.
    פתרון לינה מומלץ נוסף הוא מלון AC Hotel Atlanta Downtown אשר ממוקם במרחק של 350 מטרים מהמאתר. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.
  • ניתן לרכוש כרטיס מסוג cityPASS המציע שילוב של אטרקציות במחיר חסכוני.
  • כדאי להימנע מלהגיע ללב העיר עם רכב, אך אם בכל זאת בחרתם להגיע עם רכב פרטי ניתן לחנות במקום בעלות של 17 דולר.

שאלות ותשובות

הביקור בעולם קוקה קולה מומלץ לאוהבי קוקה קולה בכל הגילאים.

מומלץ לבקר בעולם קוקה קולה בשעה 10:00 עם פתיחתו מאחר ובשעה זו המקום איננו עמוס.

מומלץ להשקיע בביקור בעולם קוקה קולה כשעתיים, על מנת להספיק ולראות את כלל המוצגים במקום ולטעום את המשקאות הרבים מכל רחבי הגלובוס.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה:
    ימי ב’-ה’: 17:00-10:00
    ימי א’, ו’-ש’: 18:00-10:00
  • מחיר כניסה: נכון לשנת 2023, כרטיס כניסה למבוגר עולה 19 דולר.
  • כתובת:
    121 Baker St. NW
    Atlanta, GA 30131
  • דרכי הגעה:
    MARTA stop W1: Dome/GWCC/Philips Arena/CNN Center.
    MARTA stop N1: Peachtree Center.
  • קישור לאתר הרשמי