1. עמוד הבית
  2. »
  3. ארצות הברית 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אטלנטה, 2024 – כל מה שצריך לדעת לפני שמבקרים בעיר | Atlanta
  6. »
  7. אתרים ואטרקציות באטלנטה
  8. »
  9. אקווריום ג’ורג’יה, אטלנטה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף בעברית | Georgia Aquarium

אקווריום ג’ורג’יה, אטלנטה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף בעברית | Georgia Aquarium

עדכון אביב 2024

עונה זו מסמנת את תחילת עונת התיירות באטלנטה וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן אקווריום ג’ורג’יה, עולה. למי מכם שמתכנן כבר עכשיו, כמו רבים, את חופשה הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש עם אפשרות ביטול כדי לשמור על גמישות. גם במידה וערכתם תוכנית מסודרת לטיול ויודעים מתי תבקרו באטרקציה אנו ממליצים על הזמנה מראש וכך לחסוך את רכישת הכרטיס במקום עצמו (או מציאת כרטיס בהנחה כך שיהיה זול יותר מרכישה במקום עצמו). להזמנת כרטיסים מראש לאקווריום ג’ורג’יה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

אקווריום ג’ורג’יה בכמה מילים

אקווריום ג’ורג’יה (Georgia Aquarium) נמצא במרכז העיר אטלנטה (Downtown Atlanta) על שטח של 13 דונם בהם הוא מציג מאות מינים ואלפי בעלי חיים השוכנים בלמעלה מ11 מיליון גלונים של מים, זהו האקווריום הגדול ביותר בארה”ב והשלישי בגודלו בכל העולם. האקווריום נפתח בשנת 2005 ומאז הוא מושך אליו מבקרים רבים הנהנים לראות מגוון של חיות ים ולא רק מבעד לזכוכית. האקווריום מציע מגוון אטרקציות ייחודיות שיעמיקו את הלימוד של המבקרים אודות החיות, בין אם זה לצפות במופעים או להשתתף במפגש ייחודי עם דולפינים, לאמיצים ביותר לצלול עם כרישים.
אקווריום ג'ורג'יה אטלנטה

סוס ים באקווריום ג’ורג’יה. דוגמה אחת למינים המיוחדים שניתן למצוא באקווריום

https://www.istockphoto.com/photo/seahorse-gm1320167217-406812579?phrase=Georgia%20Aquarium%20Atlanta

מה עושים באקווריום ג’ורג’יה

אקווריום ג’ורג’יה מציג בפני התיירים עולם שלם שקיים מתחת למים, בביקור תוכלו להיחשף למאות מינים ואלפי בעלי חיים השוכנים בלמעלה מ11 מיליון גלונים של מים, תוכלו לעבור במנהרות פרספקס ענקית ולראות את הכרישים והמנטה ריי מקיפים אתכם או לראות פינגווינים שיוצאים לטיול רגלי מחוץ לכלוב שלהם. מעבר לכמות ולייחודיות של החיות שתראו באקווריום תוכלו לשדרג את הביקור שלכם (בתוספת תשלום) במפגשים עם בע”ח האהובים עלינו כמו דולפינים, פינגווינים, אריות ים, ולגיבורים ביותר, תוכלו אפילו ליצור מפגש תת ימי עם כרישים וריי. עוד חוויה ייחודית השמורה לאמיצים בלבד, ניתן לצלול בכלוב עם כרישים או לחלופין לצלול ממש עם חיות הים הענקיות, כמו למשל כרישי לוויתן ריי ועוד (בתוספת תשלום). ניתן להנות מסיור בונוס, בו יגלו לכם את כל מאחורי הקלעים של אקווריום או להנות ממופעים של דולפינים ואריות ים או להתנסות במציאות מדומה (לא כלול בכרטיס כניסה).

ניתן לראות פינגווינים באקווריום ג'ורג'יהניתן לראות פינגווינים באקווריום ג’ורג’יה

כרטיסים לאקווריום ג’ורג’יה

אקווריום ג’ורג’יה נמצא בלב אטלנטה וחושף את המבקרים בפני עולם עשיר ומגוון שקיים מתחת למים, זה האקווריום הגדול ביותר בארה”ב וכולל בתוכו מגוון של אטרקציות וחוויות ייחודיות, מומלץ לכל מי שאוהב את חיות הים או לכל מי שרוצה לגלות עולם חדש

כרטיס כניסה בתוספת דילוג על התור

בעונת התיירות אקווריום ג’ורג’יה מוצף במבקרים מכל המדינה מה שיוצר עומס גדול בהמתנה לתורים. פיתרון טוב לתורים ועומס זה הוא רכישת כרטיס מראש אשר כולל דילוג על התור. כרטיס זה יבטיח את מקומכם באקווריום ויחסוך לכם זמן בכך שתדלגו על התורים ותנצלו את הזמן בפנים. לרכישת כרטיס זה (בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל בהזנת קוד קופון HAKO5) לחצו כאן.

כרטיס סיטיפס משתלם

עבור תיירים שמעוניינים להכיר את העיר אטלנטה דרך האטרקציות המרכזיות שלה ולחסוך בכסף מומלץ  לרכוש את כרטיס הסיטיפאס שמאפשר כניסה ל5 יעדים (2 מתוכם לבחירה) ומוזיל את עלויות הכניסה הנפרדות לכל אתר משמעותית. עלותו של הכרטיס היא 93.54 דולר  (נכון ל2023) וניתן להזמין אותו עם אפשרות לביטול והחזר כספי פה.

הזמנת כרטיסים לאקווריום ג'ורג'יה - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור מומלץ לכל חובבי חיות הים, מבוגרים וילדים כאחד יהנו מביקור באקווריום, מתאים גם למשפחות עם ילדים.
  • מומלץ להגיע לאקווריום ג’ורג’יה כמה שיותר מוקדם כדי להימנע מלהמתין בתורים ולהמנע מביקור בסופ”שים.
  • כמובן שאורך הביקור תלוי כמה אתם רוצים להכיר את אקווריום ג’ורג’יה ביסודיות, מומלץ להקדיש בין 2-4 לביקור.
  • מומלץ לשלב ביקור באקווריום ג’ורג’יה עם ביקור בעולם קוקה קולה הסמוך.
  • המקום מתאים למשפחות עם ילדים מפגש עם חיות המים הייחודיות מרתק את הגדולים והקטנים כאחד.
  • תיירים שמעוניינים ללון באזור של אקווריום ג’ורג’יה מומלץ להתעניין במלון 3 כוכבים Hilton Garden שנמצא ממש סמוך לאקווריום  או לחלופין במלון 3 כוכבים Hyatt Place שנמצא קרוב מאד גם הוא לאקווריום.
  • להזמין מראש באינטרנט כרטיסים שמוזילים מעט את העלות.
    או לרכוש את כרטיס הסיטיפס שמשתלם כלכלית- תיירים שמועניינים להכיר את העיר אטלנטה דרך האטרקציות המרכזיות שלה ולחסוך בכסף מומלץ להם לרכוש את הכרטיס שמאפשר כניסה ל5 יעדים (2 מתוכם לבחירה) עלות של הכרטיס היא 93.54 דולר לאדם עם אפשרות לביטול והחזר כספי בקישור הבא
  • מומלץ להמנע מלהגיע למרכז העיר עם רכב, אם בכל זאת החלטתם להגיע עם רכב תוכלו להנות מחניה שאקווריום ג’ורג’יה מציעה למבקריה בעלות של 17$ ליום.

שאלות ותשובות

כמובן שאורך הביקור תלוי כמה אתם רוצים להכיר את אקווריום ג'ורג'יה ביסודיות, מומלץ להקדיש בין 2-4 לביקור.

מומלץ להגיע לאקווריום ג'ורג'יה כמה שיותר מוקדם כדי להימנע מלהמתין בתורים ולהמנע מביקור בסופ"שים.

הביקור מומלץ לכל חובבי חיות הים, מבוגרים וילדים כאחד יהנו מביקור באקווריום, מתאים גם למשפחות עם ילדים.

כן, צאת ולהיכנס מחדש לאקווריום ג'ורג'יה במהלך הביקור על ידי החתמת הכרטיס בדלפק המידע.

אין להכניס לאקווריום מזון או משקאות מבחוץ, למעט חטיפים קטנים לילדים או למבקרים עם אלרגיות למזון, מותר להיכנס רק עם בקבוקי מים שניתן למלא מחדש בנקודות פזורות באקווריום.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה:
    שני-רביעי: 09:00-18:00
    חמישי-ראשון: 09:00-21:00
    השעות כפופות לשינויים. אנא בדוק שוב כדי להציג שעות לפני הביקור שלך.
  • 47.99 דולר לאדם.
    ילדים עד גיל שנתיים – חינם.
  • 225 Baker St NW, Atlanta, GA 30313 :כתובת
  • ניתן להגיע לאקווריום ג’ורג’יה עם אוטובוס, עם קו 51- יש לרדת בתחנה Ivan Allen Jr Blvd NW & Luckie St או לחלופין לעלות על קו 26 ולרדת בתחנה Marietta St & Baker St NW שנמצאת במרחק הליכה קצר מהאקווריום.
  • לאתר הרשמי
  • אין להיכנס עם אוכל ושתיה מבחוץ.
    אין לצלם עם פלאש בתוך אקווריום ג’ורג’יה.