פארק יוניברסל, אורלנדו – כרטיסים בהנחה, איפה ישנים ואיך מגיעים | Universal Orlando

עדכון אפריל, 2024

כמות התיירים באורלנדו והאזור בשבועות הקרובים במגמת עלייה, מה שמוביל לעומס באטרקציות המבוקשות ביותר כמו פארק יוניברסל - מגמה שתלך ותתגבר ככל שנתקרב אל הקיץ. לכן, כדי להימנע מתור לרכישת כרטיסים בכניסה שיכול להיות משמעותי בסופי השבוע, מומלץ להזמין כרטיסים מראש. להזמנת כרטיסים מראש לפארק יוניברסל: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

פארק יוניברסל בכמה מילים

פארק אולפני יוניברסל (Universal Studios Park) הוא אחד הפארקים הפופולאריים ביותר בעולם כולו ומהמבוקשים שבפארקים באזור אורלנדו. הפארק שייך לאולפני יוניברסל הידועים, אשר עומדים מאחורי רוב הסרטים, הסדרות והדמויות המוכרות ואהובות בכל העולם ובכל שנה מגיעים אליו מעל 10 מיליון מבקרים – לכן כדאי מאוד להזמין כרטיסים מראש. למעשה מדובר במתחם ובו שלושה פארקים שונים – יוניברסל סטודיוס (Universal studios), איי הרפתקאות (Islands of Adventure) ששניהם פארקי שעשועים ופארק מפרץ הרי הגעש (Volcano bay) שהוא פארק מים. בכל אחד מהפארקים ישנם אזורים בנושאים שונים המבוססים על סרטים פופולריים, תוכניות טלוויזיה ודמויות קומיקס כמו הארי פוטר, רובוטריקים, משפחת סימפסון, פארק היורה ועוד. כל פעילות במתחם הינה ייחודית ושונה – רכבות הרים, הצגות ומופעים, מסעדות וברים מעוצבים לפי העולם של סדרות וסרטי טלוויזיה שונים ועוד חוויות רבות. לכן צריך להזמין כרטיס בהתאם לכמות הפארקים בהם תרצו לבקר, כאשר ניתן להזמין כרטיס ליום אחד או יומיים. תוכלו להזמין כרטיסים כאן עם הנחה (קוד קופון HAKO5) או כאן עם ביטול בחינם.

הכניסה ליוניברסל אורלנדו

הכניסה המפורסמת לפארק האולפנים

רבים מבלים יומיים בפארקים של אולפני יוניברסל וישנם מלונות הצמודים לפארק ולמעשה הם חלק מריזורט אולפני יוניברסל. מלונות אלו אומנם יהיו לרוב יקרים יותר מאשר מלונות מרוחקים יותר, אבל הלנים בהם יכולים להיכנס לפארקים שעה לפני הפתיחה הרשמית שלהם – כך שאפשר להספיק לעלות למתקנים המבוקשים ביותר לפני שהתורים הופכים להיות ארוכים במיוחד. כדאי להסתכל על Universal’s Aventura Hotel או Universal’s Cabana Bay Beach Resort למחפשים מלון שלושה כוכבים ועל Universal’s Loews Sapphire Falls Resort למחפשים מלון ארבעה כוכבים, בנוסף כדאי להסתכל גם על Universal’s Hard Rock Hotel שהלינה בו מקנה גם כרטיס דילוג על התור למרבית המתקנים בפארק – מה שיכול לחסוך לכם זמן רב. למי שמחפש מקום לינה יותר זול, גם עם מעט יותר מרוחק מהפארק, כדאי להסתכל על Holiday Inn Express & Suites Orlando, Sonesta ES Suites Orlando או SpringHill Suites.

פארק יוניברסל סטודיוס

יוניברסל סטודיוס הוא המתחם המרכזי של הפארק ובו מגוון גדול של פעילויות. מתחמי הבילוי שתוכלו למצוא בו הם סמטת דיאגון מעולם הקוסמים של הארי פוטר, בה לייב שואוס בהשתתפות דמויות מוכרות מהספרים (לא השחקנים המקוריים), חנויות ומסעדות, אשר שואבים השראה מעולם הקוסמים. בנוסף, ביוניברסל סטודיוס תוכלו לבקר במתחם משפחת סימפסונס בו מסעדות, רכבות שעשועים והצגות רחוב. במתחם רכבות שעשועים אינטראקטיביות המשלבות תלת מימד, ומתחמי פעילות ייעודיים, המבוססים על הרובוטריקים, עולם המיניונים, המבקרים יכולים לטייל בין סטים ששוחזרו בקפידה, כמו רחובות ניו יורק, ועוד. מרבית המתקנים בפארק “רגועים” יחסית ולא תמצאו בו יותר מידי רכבות הרים מפחידות ומהירות, ומרבית העניין בו הוא לראות את הסטים השונים ולעלות על מתקנים שמכניסים אתכם לעולם הסרטים והסדרות של האולפנים.

דיאגון אלי בפארק יוניברסל אורלנדו

סמטת דיאגון בפארק נראית בדיוק כמו זו בסרטי הארי פוטר והיא אחת האטרקציות האהובות ביותר

מתקנים שלא כדאי לפספס ביוניברסל סטודיוס

הארי פוטר והבריחה מגרינגוטס (Harry Potter and the Escape from Gringotts): מתקן שמאפשר להיכנס לתוך העולם הקסום של הארי פוטר עם חווית 4D שנוסעת דרך הכספות של בנק גרינגוטס במהלכה נתקלים בדרקונים, טרולים ומכשולים קסומים אחרים.
גובה מינימלי 107 ס”מ.

Despicable Me Minion Mayhem: רכיבת סימולטור תלת מימד ידידותית לכל משפחה, שתכסני אתכם לעולם של המיניונים, גרו, בנותיו – אליהם תצטרפו להרפתקה מהנה.
גובה מינימלי 102 ס”מ.

הרובוטריקים בתלת מימד (Transformers: The Ride-3D): רכבת המשלבת חווית תלת מימד בה תצטרפו לרובוטריקים במלחמה נגד השקרניקים בחוויה סוחפת שמועצבת כמובן בעקבות סדרת הסרטים המצליחה של הרובוטריקים.
גובה מינימלי 102 ס”מ.

הרובוטריקים יוניברסל אורלנדו

הכניסה למתקן הרובוטריקים (צילום: Eliedion, רישיון)

נקמת המומיה (Revenge of the Mummy): רכבת הרים סגורה בהשראת סדרת הסרטים “המומיה” ומכניסה אתכם לעולם של אוולין, ג’ונתן וריק אוקונולבו הקללות והזעם של אימהוטפ מאיימים על העולם.
גובה מינימלי 122 ס”מ.

רכבת משפחת סימפסון (The Simpsons Ride): היכנסו לעולם המשוגע של משפחת סימפסון עם רכבת הרים וירטואלית שעוברת בספרינגפילד בנסיעה מצחיקה ומרגשת שמעירה את תוכנית הטלוויזיה האהובה לחיים.
גובה מינימלי 102 ס”מ.

הוגוורטס אקספרס (Hogwarts™ Express): לא מדובר ממש במתקן קלאסי, אלא בדרך לעבור בין הפארק לבין אי ההרפתקאות ברכבת המפורסמת מסדרת הארי פוטר – במידה ויש לכם כרטיס התקף לשני הפארקים, אבל כמו כל דבר אחד באולפני יוניברסל, גם על דרך המעבר בין הפארקים חשבו עד הסוף והפכו אותה להכי חוויתית שאפשר.

הוגוורטס אקספרס יונירבסל אורלנדו

רכבת הוגוורטס אקספרס – לעבור בין הפארקים בסטייל (צילום: Elbert Hampton, רישיון)

איי ההרפתקאות

המתחם הגדול הנוסף בפארק הוא איי ההרפתקאות (Universal’s Islands of Adventure) איי ההרפתקאות מחולקים למספר איים נפרדים, כל אחד עם נושא סביב ז’אנר ספציפי, ומציע חוויה סוחפת למבקרים בכל הגילאים מעולם הקוסמים הקסום של הארי פוטר ועד לארץ הפרהיסטורית של פארק היורה. בין השאר תוכלו לבקר בעיירת הקוסמים הוגסמיד, (אליה תוכלו להגיע ברכבת הוגוורטס אקספרס ישירות ממתחם יוניברסל סטודיוס), במתחם פארק היורה בו יחכו לכם דינוזאורים בגודל אמיתי, מתחם נוסף הוא פארק גיבורי העל של מארוול ויש אפילו מתחם המוקדם לסיפוריו הנפלאים של ד”ר סוס. בפארק איי ההרפתקאות יש רכבות הרים מהירות שיעלו לכם את רמת האדרנלין בדם, ולכן הוא מתאים יותר לבני נוער ומבוגרים, אך יש בו גם לא מעט מתקנים ואטרקציות שמתאימות גם למי שפחות מתחבר לרכבות הרים אקסטרימיות, וחלק מהחוויה הוא גם רחובות הפארק והמסעדות השונות.

הארד רוק קפה ומפעל הקינוחים ביוניברסל אורלנדו

מסעדת הארד רוק קפה באיי ההרפתקאות מעוצבת  בהשארת הקולוסיאום ומסעדת הקינוחים מעוצבת בהשראת מפעל השוקולד של ווילי וונקה – יש בפארק הרבה מעבר למתקנים

מתקנים שלא כדאי לפספס באיי ההרפתקאות

הארי פוטר והמסע האסור (Harry Potter and the Forbidden Journey): רכבת שעוברת דרך טירת הוגוורטס, מתחת ומעל שטחי הטירה עם הארי פוטר שמספקת חוויה מטורפת וקסומה שכוללת סימולציות ושלל אמצעים טכנולוגים מהמתקדמים ביותר.
גובה מינימלי 122 ס”מ.

רכבת פארק היורה (VelociCoaster World Jurassic): רכבת הרים מהירה, שמאיצה למעל 100 ק”מש בפחות מ-3 שניות, שעוברת בין דינוזאורים שונים וכוללת לופים, סיבובים, עליות וירידות שיטלטלו אתכם. רכבת שמיוחדת לאלו מכם שבעלי לב חזק.
גובה מינימלי 130 ס”מ.

רכבת פארק היורה מהקרון הראשון

חווית האופנוע המעופף של האגריד (Hagrid’s Magical Creatures Motorbike Adventure): אחת מרכבות ההרים האהובות ביותר בפארק, שכדאי לעלות עליה גם באור יום וגם אחרי שמחשיך – אז מקבלים חווית נסיעה שונה במיוחד אם מצליחים לתפוס את הקרון הראשון של הרכבת. המושבים הם למעשה האופנוע הקסום של האגריד ובמהלך הנסיעה המלהיבה תעברו איתו ועם הארי כמה אתגרים עד שתגיעו לנקודת הסיום.
גובה מינימלי 122 ס”מ.

הענק הירוק המדהים (The Incredible Hulk Coaster): רכבת ההרים שמאיצה מ-0 ל-100 קמ”ש תוך שתי שניות בלבד ותשאיר אתכם דבוקים לגב המושב בין הלופים, ההיפוכים, הסיבובים הנפילות וההאצות שלה.
גובה מינימלי 138 ס”מ.

מפלי דאדלי דו-רייט (Dudley Do-Right’s Ripsaw Falls): אחד מהמתקנים שמשלבים גם מים ושלא תצאו מהם יבשים בפארק בה תשוטו בסירת קאנו בנהר ובמפלים שמתקן שעוצב בהשראת דמות שומרת היערו דאדלי דו-רייט.

רכבת הענק הירוק ביוניברסל אורלנדו

המסילה המתפתלת של רכבת הענק הירוק (צילום: Lawrence Rayner, רישיון)

וולקנו ביי

המתחם השלישי והמעט קטן יותר ביוניברסל פארק מפרץ הרי הגעש (Volcano bay), שהוא למעשה פארק מים שמעוצב בסגנון האיים הפולינזיים הגעשיים – ושמות המתקנים מותאמים לנושא זה. במרכז הפארק ניצב הר הגעש קרקטאו ממנו יוצאות כמה מהמגלשות והמתקנים האהובים ביותר של הפארק. מעבר למתקנים השונים הפארק נותן למבקרים תחושה של גן עדן טרופי שבו חופים חוליים, מפלי מים שוצפים ועצי דקל, ויש בו גם בריכות גלים ואזורים שמתאימים לקטנטנים. הפארק שונה מאוד משני הפארקים האחרים, ולכן למי שמגיע לכמה ימים ורוצה להגיע גם לפארק מים זו יכולה להיות אופציה נהדרת (למרות שהוא ממש לא פארק המים היחיד באזור).

וולקנו ביי יוניברסל אורלנדו

כבר בכניסה לפארק מרגישים שמדובר בפארק שונה לגמרי מהשניים האחרים (צילום: elisfkc, רישיון)

Krakatau Aqua Coaster: מגלשת מים בה תעלו על אבוב בצורת קאנו ותעברו מלמעלה למטה בלב הר הגעש המלאכותי.
גובה מינימלי 107 ס”מ.

Ko’okiri Body Plunge: חווה צניחה מהפסגה של הר הגעש קרקטאו בנפילה בזווית של 70 מעלות דרך מגלשה שנמשכת לאורך כמעט 40 מטר, ומסתיימת בצלילה לבריכת מים.
גובה מנימילי 122 ס”מ.

Waturi Beach: חוף מלאכותי מדהים מולו ישנם מפלים היורדים מפסגת הר הגעש, החופים החוליים של בריכת הגלים היא המקום המושלם להירגע בו ולהוריד דופק בין מגלשה אחת לאחרת.

חוף וואטורי וולקנו ביי יוניברסל אורלנדו

החוף עם הנוף של הר הגעש המלאכותי והמפלים הרבים (צילום: Paulo Guereta, רישיון)

TeAwa The Fearless River: אטרקציה מהנה בה לובשים וסט הצלה ויוצאים לציפה בנהר היורד ומתפתל עד שמגיע לבריכה.
גובה מינימלי 107 ס”מ..

Honu of the Honu ika Moana: מגלשה בה תעלו על אבוב קבוצתי ותאתגרו את כוח המשיכה עם גלישה במעלה המגלשה ולא רק במורד המגלשה.
גובה מנימילי 122 ס”מ.

ika Moana of the Honu ika Moana: שייט באבוב קבוצתי דמוי רפסודה לאורך נהר מתפתל, מושלם למשפחות ולמי שמחפש חוויה מרגיעה יותר.
גובה מנימילי 107 ס”מ.

מגלשות מים בוולקנו ביי יוניברסל אורלנדו

יש בוולקנו ביי מגלשות מכל הסוגים (צילום: Jedi94, רישיון)

כרטיסים לפארק יוניברסל

ישנם מספר סוגי כרטיסים שונים לפארק יוניברסל פלורידה, כאשר כל כרטיס כולל אפשרות אחרות – מבחינת לכמה ימים תקף, לכמה פארקים תקף ואפשרויות דילוג על התור. לכל מבקר בפארק העדפות שונות ביחס לאופן בו הוא רוצה לנצל את זמן הביקור בפארק. לכן, מומלץ לקרוא בעיון את המידע שמובא בחלק זה של העמוד על הכרטיסים השונים המוצעים, ולבחור את הכרטיס שעונה באופן הטוב ביותר על הצרכים והרצונות שלכם או של ילדיכם.

כרטיס כניסה ליום אחד

במידה ואתם מגיעים ליום אחד לפארק אולפני יוניברסל יש בפניכם שתי אפשרויות, או להזמין כרטיס ליום אחד לפארק אחד אותו ניתן לרכוש בקישור הזה (צריך לסמן את האפשרות של כרטיס בסיסי ליום אחד לפארק אחד). אפשרות זו מתאימה למי שיש פארק אחד מבין השלושה אליו הוא רוצה להגיע. אפשרות נוספת היא להזמין כרטיס כניסה ליום אחד לשני פארקים אותו ניתן להזמין בקישור הזה עם הנחה (קופון HAKO5) או בקישור הזה עם ביטול בחינם (ולבחור באפשרות 2-Park 1-Day Park-to-Park Ticket Dated). כרטיס זה מתאים למי שזמן הביקור שלו באורלנדו מוגבל והוא רוצה להספיק ביום אחד כמה פארקים. בשני המקרים תוכלו לבחור לאיזה מהפארקים להיכנס עם הכרטיס – פארק אולפני יוניברסל, איי ההרפתקאות או וולקאנו ביי.

  • טיפ זהב: לחובבי הארי פוטר כדאי לבחור בכרטיס ליום אחד לשני פארקים ולהגיע לפארק יוניברסל ולאיי ההרפתקאות, שכן אז אפשר להגיע לכל מתחמי עולם הקוסמים שנמצאים בפארק.

כרטיס כניסה ליומיים לשניים או שלושה מתחמים

כרטיס זה מקנה כניסה לפארק יוניברסל ליומיים מלאים, בהם תוכלו לבקר בשניים או שלושה מתחמים, בתלות בסוג הכרטיס שתזמינו.  כרטיס זה מומלץ לאלו שמעוניינים למצות באמת את פארק יוניברסל, וחוששים (ובצדק) שיום אחד לא יספיק בכדי לחוות את המגוון האדיר של אטרקציות שהמתחם הזה מציע. רכישת כרטיס של יומיים לשלושת מתחמי הפארק תבטיח שתוכלו לבקר ולראות את רוב מה שיש לפארק להציע. במידה ותבחרו ברכישת כרטיס לשני מתחמים בלבד, מומלץ לרכוש כניסה ליוניברסל סטודיוס ולאיי ההרפתקאות – המתחמים הגדולים והידועים יותר. כרטיסים אלו אפשר להזמין בקישור הזה עם הנחה (קופון HAKO5) או בקישור הזה עם ביטול בחינם ולבחור באפשרות המתאימה לכם – ביקור בשניים או שלושה מהפארקים. הכרטיסים תקפים לאורך חמישה ימים ולא חייבים לממש אותו יום אחרי יום, אך ברוב המקרים כן בוחרים לנצל אותו יום אחרי יום ולהמשיך לפארק הבא או ליעד הבא בטיול שלכם.

הכניסה ליוניברסל ריזורט באורלנדו

הכניסה לריזורט של יוניברסל אורלנדו – מעבר לפארקים יש מסעדות מופעים וחנויות רבות כך שגם יומיים לא תמיד מספיקים להנות מהכל

כרטיס כניסה לשבועיים לכל מתחמי הפארק

כרטיס זה מקנה כניסה לשבועיים (14 ימים מלאים) לכל מתחמי פארק השעשועים ולמתחמי הלייב שואו במתחם סיטי ווק שבפארק. כרטיס זה הוא הכרטיס המתאים ביותר למי שרוצה למצות באופן מוחלט את כל האטרקציות שלפארק יוניברסל להציע, ולהפוך את הביקור בו למרכז הטיול ולחוויה העיקרית של הביקור באורלנדו. בפארק בהחלט יש בו מספיק אטרקציות בכדי לספק בידור ותעסוקה לזמן ארוך. אם כי זהו הכרטיס הפחות פופולארי מבין האופציות הקיימות, מאחר והוא יקר מאוד ובעבור מרבית התיירים הישראלים הוא לא רלוונטי, שכן הם רוצים לבקר במספר פארקים ומתחמים ולטייל גם ביעדים נוספים בארה”ב מלבד אורלנדו. את הכרטיס ניתן להזמין בקישור הזה עם הנחה (קופון HAKO5) או באמצעות הקישור הזה (לבחור באפשרות 2024 Explorer).

כרטיס דילוג על התור למתקנים

שימו לב שמדובר על כרטיס שמאפשר דילוג על התור למתקנים בלבד ויש לרכוש אותו בנוסף לכרטיס כניסה. מדובר באחד הפארקים העמוסים והפופולאריים בעולם, והתורים למתקנים, במיוחד אלו המבוקשים במיוחד, יכולים להיות ארוכים מאוד ומתסכלים. כרטיס זה הוא גיים צ’יינג’ר רציני ביחס לחווית הביקור שלכם, ומבטיח עבורכם חוויית ביקור נעימה ומוצלחת יותר, וניצול טוב הרבה יותר של זמן הביקור. רבים בוחרים לרכוש כרטיס זה בכדי להבטיח שהביקור המיוחל בפארק יוניברסל, שגם ככה עולה לא מעט כסף, לא יתבזבז על תורות ארוכים בכניסה לכל מתקן ומתקן. לכל פארק יש כרטיס דילוג על התור נפרד, ובניגוד לכרטיסי הכניסה צריך לקנות את כרטיס הדילוג על התור בהתאם לפארק אליו בוחרים להגיע. בקישור הזה תוכלו להזמין כרטיס דילוג על התור לפארק יוניברסל סטודיוס, בקישור הזה תוכלו להזמין כרטיס דילוג על התור לפארק איי ההרפתקאות, ובקישור הזה תוכלו לקנות כרטיס דילוג על התור לשני הפארקים יחד – אופציה שמאוד משתלמת אם אתם מתכננים לקנות דילוג על התור בעבור שניהם.

מלונות בפארק יוניברסל

מאחר ומדובר במתחם של כמה פארקים, ומרבית המבקרים לא מסתפקים רק ביום אחד, רבים בוחרים ללון בסמוך לפארק או באחד מהמלונות הרשימיים של ריזורט אולפני יוניברסל. המלונות של הריזורט מושקעים מאוד ורובם מעוצבים סביב נושא מסויים – כך שגם המלון הוא אטרקציה בפני עצמו, בנוסף הם נמצאים ממש בסמוך לפארקים – כך שההגעה אליהם הכי נוחה וקלה שיש, אך היתרון הגדול ביותר שלהם הוא שהם מקנים כניסה מוקדמת לפארקים. יחד עם זאת כדאי לקחת בחשבון שבשל כך הם יקרים יותר ממלונות מרוחקים יותר. מי שרוצה ללון באחד מהמלונות של הריזורט יכול להסתכל על Universal’s Endless Summer Resort – Surfside Inn and Suites שמעוצב כולו בנושא גלישה וגלשנים, Universal’s Endless Summer Resort – Dockside Inn and Suites, Universal’s Aventura Hotel בעל העיצוב המודרני או Universal’s Cabana Bay Beach Resort הצבעוני בהשראת בקתות חוף. מלונות אלו הם מלונות שלושה כוכבים שמאפשרים כניסה שעה לפני הפתיחה לעולם הקסמים של הארי פוטר (™The Wizarding World of Harry Potter) ולפארק המים וולקנו ביי (Universal’s Volcano Bay) ומציעים לאורחים גם הסעות בחינם לכניסה לשלושת הפארקים. למי שמחפש מקום לינה ברמה גבוהה יותר כדאי להסתכל על Universal’s Loews Sapphire Falls Resort שהינו מלון 4 כוכבים המציע גם כניסה מוקדמת והסעות כלולות במחיר ועל Universal’s Hard Rock Hotel שמעוצב בהשראת אמני הרוק הגדולים (בדומה לרשת המסעדות) ועל מלון Universal’s Loews Portofino Bay Hotel שמעוצב בהשראת עיירות החוף האיטלקיות. שני המלונות הללו כוללים בנוסף לכניסה המוקדמת גם כרטיס דילוג על התור בעבור מתקנים רבים בפארק – מה שיכול לחסוך לכם זמן רב של המתנה.

מלונות באזור פארק יוניברסל אורלנדו

מבט מלמעלה על המלונות באזור הפארק – מלונות ענק שמותאמים לחופשה משפחתית

למי שמעדיף לחסוך בעלות הלינה כדאי לבחור מלונות שאינם שייכים לריזורט או שמרוחקים מעט מהפארק. למשל Comfort Suites Near Universal Orlando Resort,
Rosen Inn Closest to Universal, Wyndham Garden Orlando Universal / I Drive ו-Home2 Suites By Hilton Orlando Near Universal שנמצאים בסמוך לפארק אולפני יוניברסל או Blue Tree Resort at Lake Buena Vista, Cypress Pointe Resort, Hilton Vacation Club Grande Villas Orlando או Rosen Centre Hotel Orlando שמעט יותר מרוחקים מהפארק מצד אחד, אבל נמצאים במיקום מרכזי ממנו נוח להגיע גם לפארקים האחרים באורלנדו כמו דיסניוורלד וסי וורלד.

The Rosen Centre Hotel מלון באורלנדו

מלון Rosen Centre Hotel Orlando אופציה טובה למי שמעדיף מלון מעט יותר זול גם אם יותר מרוחק

איך מגיעים לפארק יוניברסל?

הדרך הנוחה ביותר להגיע לפארק היא עם רכב שכור, ישחניה גדולה (שימו לב שהיא בתשלום נוסף) ומרבית המלונות באזור מציעים חנייה לאורחים – בין אם בחינם או בתשלום. ההגעה עם רכב שכור פשוטה מאוד, הפארק נמצא בסמוך לאינטרנאשיונאל דרייב (כביש מספר 4), יש לעלות על הכביש ולרדת ביציאה המסומנת לפארק אולפני יוניברסל (Universal Studios Park) – היא מסומנת באופן ברור למגיעים משני הכיוונים, כך שקשה לפספס אותה. למי שמעדיף להימנע מהשכרת רכב במהלך הטיול ישנו אוטובוס שמחבר בין העיר אורלנדו לבין פארק יוניברסל ומגיע לתחנה הנמצאת ליד החניון של הפארק. אפשר לקחת מהעיר את קווי האוטובוס 40, 21 או 38.

כניסת רכבים לריזורט יוניברסל אורלנדו

כניסת הרכבים למתחם, הדרך הנוחה ביותר להגיע

הזמנת כרטיסים לפארק יוניברסל - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • כמובן שהביקור מומלץ במיוחד לילדים ולבני נוער, אבל לא רק, זה פארק שפונה לכל הגילים וכל חובב פארקים, סרטים וסדרות ייהנה בפארקים.
  • מומלץ ביותר להגיע ליוניברסל פארק מוקדם ככל האפשר (מעט לפני שעת הפתיחה הרשמית) ולהקדים את התורים הקשים של שעות העומס, קחו בחשבון שבקיץ הפארק עמוס במיוחד ולכן המלצה זו רלוונטית אף יותר בתקופה זו.
  • מומלץ להשקיע לפחות יום שלם אחד לביקור בפארקים (מבוקר עד ערב), ואפילו יומיים או יותר, אם ניתן. כרטיס הכניסה הבסיסי לפארק אחד ביום אחד הוא הזול ביותר, אבל כרטיסי הכניסה משתלמים יותר ככל שהם תקפים ליותר זמן ומקנים כניסה ליותר מתחמים בפארק.
  • אורלנדו היא גן עדן לחובבי פארקים, ולרוב מגיעים לביקור בשני פארקים לפחות, הפופולאריים ביותר הם וולט דיסני וורלד (Walt Disney World) וסי וורלד (SeaWorld), כאן תוכלו לראות את כלל הפארקים והאטרקציות הפופולאריות באורלנדו והסביבה.
  • פארק יוניברסל לא נגיש במיוחד לתחבורה ציבורית– תחנות האוטובוס שלידו לא רבות והקווים שמגיעים אליהן מעטים. לכן, במידה וניתן, עדיף להגיע אליו ברכב פרטי ולהחנות אותו בחניית הפארק. למידע נוסף על חנייה באתר לחצו על הקישור הזה
  • כדאי לשים לב כי ילדים מתחת לגיל 10 זכאים לכרטיסים מוזלים, וילדים מתחת לגיל 3 נכנסים ללא תשלום
  • כמובן שהפארק הינו מתחם סגור ומתויר מאוד ולא צפויות בו בעיות הקשורות לביטחון אישי. למרות כך, מומלץ תמיד לשמור על חפציכם קרוב אליכם ובתיק סגור. במידה ותרצו ניתן לשכור לוקרים מהאתר לאחסון חפצים דרך הקישור הזה.
  • יוניברסל פארק הוא מתחם ענק ומורכב, המציע שלל רב של אטרקציות ופעילויות למבקר בו. מומלץ לקרוא מראש כמה שאפשר על הפארקים, לפני קניית כרטיסים ולפני הביקור, ולתכנן מראש את הביקור המיטבי בפארקים שיענה על הצרכים והרצונות שלכם.

שאלות ותשובות

הביקור ביוניברסל פארק מומלץ לחובבי ההרפתקאות, פארקי השעשועים, עולם הקולנוע, הקומיקס והסדרות של מארוול, ולכל מי שמעוניין בחווית מרגשת ומיוחד שלא תשכח במהרה. כמובן שהביקור מומלץ במיוחד לילדים ולנערים (אבל ממש לא רק).

מומלץ ביותר לבקר בפארק יוניברסל בשעה מוקדמת ככל האפשר (מעט לפני שעת הפתיחה הרשמית) ולהקדים את התורים הקשים של שעות העומס. כמו כן, במידה ויש אפשרות לבקר בפארק בסוף האביב (מאי-יוני) ובתחילת הסתיו (אוקטובר-נובמבר) הדבר מומלץ כמו כן.

מומלץ להשקיע לפחות יום שלם אחד לביקור באתר (מבוקר עד ערב), ואפילו יומיים או יותר, אם ניתן.

בקלות! ניתן להזמין כרטיס מיוחד הנלווה לכרטיס הכניסה, ומקנה דילוג על התורים למתקני הפארק.
לרכישת הכרטיס עם הנחה של 5% לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו על הקישור הזה

ניתן לחנות בפארק בקלות, שכן קיים חניון ענק המשרת את המבקרים בלבד. למידע נוסף על חנייה בפארק יוניברסל לחצו על הקישור הזה

ישנם שני הבדלים עיקריים בין סוגי הכרטיסים השונים. ההבדל הראשון הוא כמות הזמן בה ניתן לבקר בפארק. ישנם כרטיסים המקנים כניסה ליום אחד, ליומיים ואפילו לעד שבועיים. ההבדל השני הוא כמות המתחמים והפעילויות אליהם ניתן להיכנס במהלך הביקור. ישנם כרטיסים המקנים כניסה למתחם אחד, שניים או שלושה.

קודם כל, מומלץ שלא לרכוש כרטיסים בקופות האתר. זוהי אופציה גרועה שכן הכרטיסים עשויים (ואף צפויים) לאזור במהירות (אם בכלל נשארו כרטיסים לאותו היום שלא הוזמנו מראש) ולהשאיר אתכם מאוכזבים. ניתן לקנות כרטיסים מראש לפארק יוניברסל באתר הרשמי, אך זוהי אופציה פחות מועדפת, שכן הכרטיסים לעיתים קרובות נגמרים מהר מאוד. ניתן, כמו כן, לרכוש כרטיסים דרך אתר טיקטס או גט יור גייד, ולקבל הנחה מיוחדת לגולשי אתר הכל על (טיקטס), אפשרות ביטול מראש (גט יור גייד) ולרכוש את הכרטיסים דרך מערכת אינטרנטית זמינה וקלה לשימוש.
לרכישת הכרטיס עם הנחה של 5% לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו על הקישור הזה
לרכישת הכרטיס עם אפשרות ביטול בחינם לחצו על הקישור הזה

מומלץ להזמין כרטיסים ליוניברסל פארק לפחות שבועיים מראש.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: הפארקים פתוחים בכל ימות השנה, כאשר לרוב הם נפתחים בשעה 9:00 לכלל המבקרים (מי שמתארח במלונות הריזורט יכול להיכנס שעה קודם), ונסגר בין 22:00-19:00, תלוי ביום בשבוע ובחודש
  • כתובת: 6000 Universal Blvd, Orlando, FL 32819, ארצות הברית
  • דרכי הגעה:
    תחנות האוטובוס הקרובות ביותר לאתר הם תחנת S Kirkman Rd and Major Blvd הנמצאת במרחק של 700 מטרים מקופות האתר, ואליה מגיעים קווים 40 ו303, ותחנת האוטובוס Major Blvd and Caravan Court הנמצאת במרחק דומה מקופות האתר, ואליה מגיעים קו 21 והקו הירוק.
  • אתר הרשמי: https://www.universalorlando.com