פאן ספוט אמריקה אורלנדו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Fun Spot

עדכון אפריל, 2024

כמות התיירים באורלנדו והאזור בשבועות הקרובים במגמת עלייה, מה שמוביל לעומס באטרקציות המבוקשות ביותר כמו פאן ספוט אמריקה - מגמה שתלך ותתגבר ככל שנתקרב אל הקיץ. לכן, כדי להימנע מתור לרכישת כרטיסים בכניסה שיכול להיות משמעותי בסופי השבוע, מומלץ להזמין כרטיסים מראש. להזמנת כרטיסים מראש לפאן ספוט אמריקה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

פאן ספוט אמריקה אורלנדו בכמה מילים

פאן ספוט אמריקה (Fun Spot) נמצא מחוץ לעיר אורלנדו, כל ה- IDRIVING. הפארק משתייך לרשת של פארקי שעשועים באמריקה שחלקם נמצאים בפלורידה בעיר קיסימי (Kissimmee) ובאורלנדו ואחד במדינה ג’ורג’יה בעיר אטלנטה. פאן ספוט אמריקה התחיל בשנת 1979 בשם אחר Fun N Wheels וכלל מספר אטרקציות, בשנת 1997 התווספו לפארק מסלולי קארטינג רב-מפלסיים, בשנת 2010 רכש הפארק קרקע בשטח 10 דונם ובכך שילשה את שטח הפארק, ולאחר חקר של שנה על 30 פארקי שעשועים ו50 רכבות הרים במדינה הוקמו 2 רכבות הרים בהשקעה של 25 מיליון דולר. בפארק יש מגוון רחב של אטרקציות, חלקן מתאימות לילדים, חלקים לכל המשפחה וחלקם בעלי ריגוש גבוהה, ניתן להנות מספר מסעדות מפוזרות ברחבי הפארק.

פאן ספוט אמריקה אורלנדו1 בפארק מגוון רחב של מתחמים ואטרקציות המתאימים לכל הגילאים (צילום:Aaron Clausen, רישיון)

מה עושים בפאן ספוט אמריקה אורלנדו

פאן ספוט אמריקה אורלנדו הוא פארק שעשועים עמוס באטרקציות שמתאימות לכלל המשפחה, נפרט אותם בפניכם:

  • בתחום הרכיבות וריגושים תוכלו למצוא את מתקן Headrush 360- בה יטלטלו אתכם בכל מיני כיוונים כשאתם הפוכים, במתקן Liberty Swing תוכלו להעיף מבט על הפארק ממעוף הציפור מגובה 30 מטר, במתקן Rip Curl מתקן ייחודי לפארק בו תסתובבו במהירות כשהמוזיקה מתנגנת ברקע, בHot Seat תוכלו לעלות בזוגות לזרוע ענקית שתנדנד אתכם 180 מעלות ובה תראו ארץ ושמיים, מתקן SkyCoaster שמור למחפשי הריגושים, בו ניתן לעלות עד אנשים יחד ולחוות את החוויה הקרובה ביותר לקפיצת מטוס מהמתקן השני הגבוה מסוגו בעולם, וגם במתקן Enterprise הבוחן את כוח הכבידה שבו מתחילים מקביל לקרקע ומסתובבים ומתרוממים ל90 מעלות ללא חגורות בטיחות מעצורים או רצועות.
  • בתחום הילדים תוכלו למצוא מגוון מתקנים כמו למשל Frog Hopper שייקח אתכם לפסגה תוך כדי קפיצות למעלה ולמטה, וכן בFunhouse בין 3 הקומות- יש להגיע עם נעליים סגורות, ומומלץ לבקר בלילה להנות מהאורות, תוכלו להנות מCarousel מתקן קלאסי, וכן בSea Serpent רכבת מיודעת לקטנטנים, וגם בHappy Swing נדנדה שלאט לאט מאיצה בקצב, תוכלו להתחרות Fun Slide במגלשות, או לנסות לסובב את כוסות התה הענקיות בTea Cups, בKiddie Swings הילדים יוכלו להנות מנדנדות שיסתובבו ויעלו וירדו במהירות, או להנות ממסלול נהיגה במשאיות עם צופרים בSuper Trucks.
  • בתחום הקארטינג תוכלו למצוא 4 מסלולים בצבעים שונים ברמות קושי ואתגר שונים, הכל מתוך בטיחות כמובן, המסלול הכחול שמור לנהגים הבינוניים בו תוכלו לנהוג ביחידות או בזוג, המסלול הצהוב רב שכבתי עם הגבהות ונהיגה בזווית 25 מעלות, המסלול הירוק הקיצוני ביותר , מסלול רב-שכבתי שדומה לנסיעה בכביש שייקח אתכם למעל 13 מטר, המסלול האדום קרוב ביותר קארטינג מרוצים אמיתי שבו נהנים ממסלול כביש שטוח, והדובדבן שבקצפת בתחום זה ‘Multi-Level Go-Karts’ מסלול עם גבעות תלולות נהיגה במהירות גבוה עם פניות מסמרות שיער.
  • בתחום החוויות שמתאימות לכלל המשפחה תוכלו למצוא מגוון אטרקציות, למשל במכוניות מתנגשות ב’Bumper Boats’ סירות מתנגשות עם השפרצות, או לעלות לסיבוב על גלגל ענק וכן ממתקן ‘Scramblur’ בו תיסעו בכיוון ונגד כיוון השעון בו זמנית, ‘Firecracker’ גונדולה ענקית שתטיס אתכם לגובה 5 קומות וממתקן ‘Tilt-a-Whirl’ שכבר לא תדעו מי מסתובב אתם או הרצפה.
  • בתחום רכבות ההרים תמצאו 2 רכבות: 1. Freedom Flyer- רכבת פלדה הפוכה ידידותית למשפחה עם מערכת מוטות לברכיים עם סיבובים וכוחות G עוצמתיים. 2. White Lightning- תהנו מנסיעה על רכבת ההרים מעץ היחידה באורלנדו המגיעה למהירות 48 קמ”ש עם מסלול מלהיב.
  • בתחום ארקייד מידוויי (Arcade Midway) תוכלו למצוא כמה מהמשחקים הקלאסיים כמו קליעה בסל, פיצוץ בלונים, אקדחי מים והכאת פטיש בכל הכוח. תוכלו להתחרות במסלול Roll A Ball או בכוח הסיבולת שלכם בHang Time או להנות ממתחם ענק מעל 900 מטר רבוע מלא בשחקים לבחירה.

כמובן שתוכלו להנות ממגוון של מסעדות מפיצה ועד המבורגר ואפילו קינוחים או גלידות במתחם הפארק.

כרטיסים לפאן ספוט אמריקה אורלנדו

פאן ספוט אמריקה אורלנדו הוא פארק שעשועים עמוס באטרקציות מגוונות המתאימות לכל המשפחה ממתקנים לילדים דרך חוויות משפחתיות ועד מתקנים למחפשי הריגושים, במתחם תוכלו למצוא קשת של מסעדות, הכניסה לפארק חינם אך כל מתקן עולה בפני עצמו, נציג בפניכם כרטיסים שיחסכו לכם את הביקור בלי לפגוע בהנאה:

כרטיס כניסה בסיסי

כרטיס זה מאפשר לכם כניסה וגישה אל רוב המתקנים בפארק (לא כולל גישה אל Midway arcade games, ו-SkyCoaster) הכרטיס מתאים למשפחות שרוצה לבלות בפארק, עלות של הכרטיס היא 28 דולר לאדם עם אפשרות לביטול עם החזר כספי.

כרטיס כניסה וביקור תנינים

כרטיס זה כולל כניסה לפארק עם גישה אל מרבית המתקנים, רכבות הרים, קארטינג ועוד (לא כולל גישה אל Midway arcade games, ו-SkyCoaster) ובנוסף גישה אל גאטור ספוט (Gator Spot) הידועה כבירת התנינים העולמית, בו תוכלו לראות אלפי תנינים בין היתר תנינים לבנים נדירים, עלות של הכרטיס היא 63.84 דולר לאדם ועבור גולשי הכל על זכאים להנחה של 5% בהזנת קוד קופון HAKO5.

הזמנת כרטיסים לפאן ספוט אמריקה - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור בפארק מומלץ למשפחות עם ילדים שרוצים לחוות חוויה ייחודית הנותנת מענה לכל אחד, מילדים ועד מחפשי הריגושים.
  • ניתן להגיע במהלך כל השבוע, מומלץ להימנע מסופי שבוע בהם הפארק עמוס יותר.
  • בפארק יש קרוב ל30 אטרקציות אם תרצו לעבור על כולם מומלץ להקדיש בין 3-4 שעות, אם תרצו לעצור לא. צהרים מומלץ להקדיש 5 שעות.
  • מומלץ לשלב את הביקור בפארק הסמוך Dezerland Park Orlando.
  • המקום מומלץ למשפחות היות ויש מנעד רחב של מתקנים ואטרקציות המתאימות לילדים, לכל המשפחה ולאהבי הריגוש.
  • אם אתם מעוניינים להישאר ללון קרוב לפארק מומלץ להתעניין במלון 3 כוכבים Home2 Suites By Hilton Orlando Near Universal המומלץ בשל בריכת השחייה וחדרי המשפחה או לחלופין לבדוק את מלון 3 כוכבים Wyndham Garden Orlando Universal / I Drive המומלץ גם הוא בשל חדרי האירוח המשפחתיים ובריכת השחייה. כדאי לקרוא עוד על לינה באורלנדו בעמוד מלונות באזור הפארקים של אורלנדו
  • ניתן להגיע עם רכב ולהנות מחניה חינם הסמוכה.

שאלות ותשובות

הביקור בפארק מומלץ למשפחות עם ילדים שרוצים לחוות חוויה ייחודית הנותנת מענה לכל אחד, מילדים ועד מחפשי הריגושים.

ניתן להגיע במהלך כל השבוע, מומלץ להימנע מסופי שבוע בהם הפארק עמוס יותר.

בפארק יש קרוב ל30 אטרקציות אם תרצו לעבור על כולם מומלץ להקדיש בין 3-4 שעות, אם תרצו גם לעצור לארוחת צהריים מומלץ להקדיש כ-5 שעות.

מידע שימושי

  • שעות הפתיחה משתנות לפי חודשים מומלץ להתעדכן באתר הרשמי
  • כניסה לפארק היא חינם, אך עליה למתקנים כוללת תשלום נפרד, כרטיס כניסה כללי עולה 64.95 דולר לאדם.
  • 5700 Fun Spot Way, Orlando, FL 32819 :כתובת
  • ניתן להגיע לפארק עם אוטובוס RED LINE קו – לרדת בתחנה 1A – Fun Spot America או לחלופין עם קווי האוטובוס 08/37/42- לרדת בתחנה International Dr and Grand National Dr שנמצאת במרחק הליכה מהפארק.
  • יש לשים לב כי חלק מהמתקנים עם הגבלות גובה.