סיי לייף אורלנדו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | SEA LIFE Orlando

עדכון אפריל, 2024

מספר התיירים באורלנדו והאזור בתקופה זו במגמת עלייה, והדבר מורגש בעומס באטרקציות המובילות כמו סיי לייף אורלנדו - מגמה שתלך ותתגבר ככל שנתקרב אל הקיץ. לכן, כדי להימנע מתור לרכישת כרטיסים בכניסה שיכול להיות משמעותי בסופי השבוע, מומלץ להזמין כרטיסים מראש. להזמנת כרטיסים מראש לסיי לייף אורלנדו: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

סיי לייף אורלנדו בכמה מילים

הפארק הימי סי לייף אורלנדו (Sea Life Orlando) שבארה”ב, נמצא במיקום מושלם בעיר, ממש ליד פארק אייקון (Icon Park) המפורסם. סי לייף אורלנדו הוא יותר מעוד אקווריום רגיל, אלא חלק מרשת של אקווריומים הפזורים ברחבי העולם, כאשר האקווריום הממוקם באורלנדו הוא המפורסם שבהם. ניתן למצוא במקום הזה אלפי סוגים שונים ומינים של דגה ויצורי ים כמו כרישים, תמנונים, צבי ים ועוד שלל מיני יצורים מרתקים. בסי לייף ישנן מספר תערוכות קבועות, אשר בכל אחת מהן מוצג אספקט מרתק אחר של העולם הימי. המקום שם לעצמו דגש ללמד על חשיבות איכות הסביבה והתרומה של היצורים הימיים למערכת האקולוגית. המיקום המרכזי שלו הופך אותו לאטרקציה מומלצת במיוחד בעבור כל חובבי בעלי החיים, היצורים הימיים בפרט וכמובן בעבור משפחות עם ילדים. כל התערוכות של סי לייף אורלנדו הינן תערוכות אינטראקטיביות מרשימות במיוחד. אפשרות מיוחדת במינה באתר היא האכלת בעלי חיים ודגים, חוויה חביבה במיוחד על ידי ילדים. סי לייף אורלנדו היא הבילוי המושלם למשפחות וחוויה בלתי נשכחת עבור הילדים.

מה עושים בסי לייף אורלנדו?

סי לייף אורלנדו ממוקם בדרום מערב העיר, ברובע פארקי השעשועים של אורלנדו בצמוד לICON Park  הידוע לשמצה. כבר בכניסתכם למקום לאחר המעבר בקופות האתר תידהמו מגודלו ומכמות התערוכות ואקווריומים שיפרסו לנגד עינכם. בסי לייף אורלנדו ניתן למצוא יותר מ5000 מינים וזנים שונים של בעלי חיים תת ימיים המחולקים לקטגוריות ואקווריומים שונים. התערוכה הידועה ביותר היא מנהרת האוקיינוס (ocean tunnel) שנותנת אפשרות צפייה ב360 מעלות על הדגים הרבים ששוחים באקווריום שמקיף את המנהרה ,ביניהם כרישים, צבי ים וחתולי ים. בנוסף, במקום גם אטרקציות נוספות כמו: תערוכת האוקיינוס ההודי שניתן לראות בו בעלי חיים יחודיים ומרתקים כמו צבי ים ענקיים וכריש הזברה, תערוכת קיר המדוזות שכוללת אלפי מינים שונים של מדוזות צבעוניות ויפיפיות ותערוכת בריכות הסלעים בה ניתן לראות בה בתי גידול של כוכבי ים ואפילו לגעת בחלקם. לילדים מחכה “פינוק” מיוחד- בריכות האכלה (feeding frenzy) שבה יוכלו לזכות ולהאכיל מינים שונים של דגים וסרטנים. לצד כל אלו המקום מציע גם סיור מציאות מדומה וסיור במאחורי הקלעים של עולם האקווריום והטיפול ביצורים תת ימיים. כמובן שבמקום ישנו Food court גדול בו תוכלו לאכול בין ההסתובבויות בתערוכות השונות. 

כרטיסים לסי לייף אורלנדו

ישנו מגוון רחב של כרטיסי כנסיה שונים לסי לייף אורלנדו, כאשר כל כרטיס מאפשר כניסה לאטרקציות והטבות שונות, בהתאם למחירו. מומלץ לקרוא בעיון את הפסקה הבאה אשר מסבירה בפירוט על סוגי הכרטיסים השונים, ולבחור את הכרטיס שיתאים להעדפות ולצרכים שלכם:

כרטיס כניסה בסיסי

כרטיס כניסה בסיסי לסי לייף אורלנדו כולל כניסה לתוך המתחם וכל האטרקציות והתערוכות השונות שנמצאות בו. כרטיס זה מתאים עבור מי שמעוניין לבקר באקווריום סי לייף בלבד, ללא אתרים נוספים.

להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה
להזמנה כרטיס עם אפשרות ביטול בחינם, הכולל חנייה בחינם באתר, היכנסו לקישור הזה

כרטיס כניסה משולב לסי לייף אורלנדו ומוזיאון מדאם טוסו

כרטיס כניסה משולב לסי לייף אורלנדו ומוזיאון מדאם טוסו מאפשר כניסה נוחה ובמחיר נמוך יותר. כרטיס זה מתאים ומשתלם עבור מבקרים היודעים מראש כי ברצונם לבקר באתרים אלו במהלך הטיול שלהם.

להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה
להזמנה כרטיס עם אפשרות ביטול בחינם, הכולל חנייה בחינם באתר, היכנסו לקישור הזה

כרטיס כניסה משולב לסי לייף אורלנדו ולפארק אייקון, כולל הגלגל הענק (The Wheel)

כרטיס כניסה משולב לסי לייף אורלנדו ולפארק אייקון, כולל אפשרות עלייה על הגלגל הענק שבפארק. הכרטיס מאפשר כניסה נוחה ובמחיר נמוך יותר. כרטיס זה מתאים ומשתלם עבור מבקרים היודעים מראש כי ברצונם לבקר באתרים אלו במהלך הטיול שלהם.
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה

כרטיס כניסה משולב לסי לייף אורלנדו, מוזיאון מדאם טוסו ולפארק אייקון, כולל הגלגל הענק (The Wheel)

כרטיס כניסה זה מקנה כניסה לסי לייף אורלנדו, למוזיאון מדאם טוסו ולפארק אייקון (כולל הגלגל הענק) ומאפשר כניסה נוחה במחיר נמוך יותר. כרטיס זה מתאים ומשתלם עבור מבקרים היודעים מראש כי ברצונם לבקר באתרים אלו במהלך הטיול שלהם, ויעניק להם את מלוא חוויית פארקי השעשועים של אורלנדו.
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה

כרטיס כניסה משולב לשלל אטרקציות שעשועים באורלנדו

כרטיס כניסה זה מקנה כניסה ל6 אתרים שונים: סי לייף אורלנדו, מוזיאום מדאם טוסו, פארק אייקון (כולל הגלגל הענק), מוזיאון האשליות, קולנוע 7D וסיור ברכבת הפנינה (Pearl Express). הכרטיס מעניק לכם יומיים או שלושה שלמים של חוויות עם הילדים תוך מיצוי רוב מתקני השעשועים בעיר אורלנדו, ומאפשר כניסה נוחה ובמחיר נמוך יותר. כרטיס זה מתאים ומשתלם עבור מבקרים היודעים מראש כי הם מעוניינים בביקור במספר רב של אטרקציות באורלנדו לאורך יומיים או שלושה לפחות.
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה

הזמנת כרטיסים לסיי לייף אורלנדו - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור באתר מומלץ כמובן למשפחות עם ילדים בכל הגילים, אך בנוסף מומלץ לכל חובבי הטבע, הים והחיות, ובוודאי שגם מבוגרים יוכלו להינות מביקור בסי לייף אורלנדו.
  • אקוורים סי לייף אורלנדו הוא מתחם סגור וממוזג, ולכן ניתן לבקר בו בכל מזג אוויר ובכל שעות היממה. יש לקחת בחשבון כי לעיתים קרובות חל עומס מבקרים באתר, ולכן מומלץ לבקר בו בשעות הבוקר המוקדמות או לקראת הסגירה.
  • מומלץ להשקיע לפחות שעתיים לשלוש לביקור באקווריום, אשר יספיקו בהחלט לביקור בשלוש עד ארבע תערוכות שונות. כמובן שניתן להשקיע יותר זמן, ולמצות את האתר עד תום.
  • מומלץ לשלב את הביקור בסי לייף אורלנדו עם ביקור באטרקציות שעשועים נוספות בקרבת מקום, כמו מוזיאון מדאם טוסו, פארק אייקון וקולנוע 7D.

    להזמנת כרטיסים משולבים למגוון אטרקציות באורלנדו, אשר יוזילו באופן משמעותי את הביקור שלכם בהן, עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) לחצו על הקישור הזה

  • הדרך הנוחה ביותר להגיע היא ברכב פרטי, שכן האתר נמצא מחוץ למרכז העיר ורוב הכרטיסים מציעים חנייה חינם בו. ניתן להגיע גם בתחבורה ציבורית באופן הבא:
    • קווים 8/38/42/ אדום, ולרדת בתחנת 13 – Brickhouse Tavern או בתחנת 14 – I-Drive 360.
    • קו ירוק ולרדת בתחנת G9 – La Quinta Inn & Suites.
    • קו 21 ולרדת בתחנת Turkey Lake Rd and Palmacia Blvd
  • משפחות אשר מעוניינות ביום מלא של פעילות יאלצו לבקר ביותר מאתר אחד. במידה וברצונכם לבקר בכמה אטרקציות שונות, מומלץ להזמין כרטיס משולב שיוזיל באון משמעותי את הביקור.
  • בסביבותיו של סי לייף אורלנדו, אשר שוכן בלב מתחם פארקי השעשועים הענק של העיר, מגוון רחב של אפשרויות לינה מכל הסוגים ובכל רמות המחירים. כמה אפשרויות לינה מומלצות הינן:
    למעוניינים במלון ששוכן ממש אל מול הפארק, מומלץ לבחור במלון שלושה כוכבים Embassy Suites by Hilton Orlando International Drive ICON Park, אשר יספק עבורכם חדרים נוחים במחירים נוחים.
    להזמנת לינה לחצו כאן
    מלון מומלץ נוסף, אשר שוכן מעט רחוק יותר מסי לייף אך עדיים במרחק של פחות מעשר דקות הליכה, או מלון שלושה כוכבים Universal’s Loews Royal Pacific Resort, מלון המעוצב בהשראת סרטי אולפני מרוול ובו חדרים מצוינים ובריכה גדולה.
    להזמנת לינה לחצו כאן
    למעוניינים במלון יוקרתי יותר, מומלץ להתארח במלון ארבעה כוכבים Castle Hotel, Autograph Collection by Marriott שנמצא במרחק הליכה קצר מסי לייף אורלנדו ויציע לכם שירותים ברמה גבוהה וחדרים מרווחים ויוקרתיים.
    להזמנת לינה לחצו כאן
    כדאי לקרוא עוד על לינה באורלנדו בעמוד מלונות באזור הפארקים של אורלנדו
  • במידה והינכם מתכננים לבקר בכמה אטרקציות שעשועים באורלנדו, רכישת כרטיסים משולבים הכוללים אטרקציות נוספות באזור הפארק יכולה להוזיל את הביקור באופן משמעותי. יש לשים לב שילדים מתחת לגיל 13 משלמים מחיר מופחת, וילדים מתחת לגיל שנתיים אינם חייבים בתשלום כלל.
  • אורלנדו נחשבת לעיר בטוחה, ובטח שאזור השעשועים המתויר נחשב לבטוח במיוחד. בכל מקרה, יש לשמור את חפציכם האישיים בקרבה אליכם או בתא סגור בכדי להימנע מכיוס.
  • הגעה עם רכב לסי לייף אולנדו היא מומלצת במידה ואתם שוכרים רכב לטיול רחב יותר בארה”ב, לא מומלץ לשכור רכב רק לטובת ההגעה לסיי לייף.
  • מומלץ לקרוא מעט על התערוכות השונות באקווריום לפני ההגעה אליו,ולתכנן מראש את הביקור לפי התכנים שמעניינים אתכם.

שאלות ותשובות

הביקור בסי לייף אורלנדו מומלץ בעיקר למשפחות עם ילדים (בכל הגילים), אך גם למבוגרים חובבי טבע, ים ויצורים ימיים.

סי לייף אורלנדו הוא אתר סגור וממוזג ולכן ניתן לבקר בו בכל מזג אוויר ובכל עונות השנה. בכדי להימנע מעומס מבקרים, מומלץ להגיע בשעות הבוקר המוקדמות או לקראת הסגירה.

מומלץ להשקיע לפחות שעתיים או שלוש בביקור באקווריום, אשר יספיקו לביקור בשלוש או ארבע תערוכות שונות. כמובן שניתן להשקיע יותר זמן, במידה ורוצים לבקר בכל התערוכות.

ניתן לרכוש כרטיסים לסי לייף אורלנדו באתר הרשמי, אך באתר הרשמי הכרטיסים נוטים לאזול זמן רב מראש, ובנוסף הכרטיסים יקרים יותר ואינם מציעים חנייה בהגעה לאתר. ניתן גם לרכוש כרטיסים בקופות בעת ההגעה לאתר, אך בכך תסתכנו בכך שלא יהיו כרטיסים לאותו היום, בנוסף לתשלום גבוה יותר שאינו כולל חנייה. לכן, הדרך המומלצת ביותר לרכוש כרטיסים לאתר היא רכישה מראש דרך אתר טיקטס, ובנוסף 5% הנחה לגולשי אתר הכל על עם הזנת קוד הקופון HAKO5, בקישור הזה.

ההבדל מונח בכמות האתרים אשר אליהם מקנה הכרטיס כניסה. הכרטיס הבסיסי ביותר מקנה כניסה לסי לייף אורלנדו בלבד, וכל כרטיס נוסף מקנה כניסה לאתר נוסף או יותר, ולכן מחירו גבוה יותר.

כרטיסים רבים מקנים חנייה בסי לייף אורלנדו. להזמנת כרטיסים הכוללים חנייה, ובנוסף 5% הנחה לגולשי אתר הכל על עם הזנת קוד הקופון HAKO5, לחצו על הקישור הזה.

האתר הינו מקורה.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה:
    ימי א-ה- 11:00-18:00.
    ו-ש- 11:00-19:00
  • מחיר כניסה: נכון לשנת 2023 המחיר לכרטיס כניסה באתר הרשמי הוא 34.99$ בעבור מבוגר ו29.99$ בעבור ילד מתחת לגיל 13.
  • כתובת: 8449 International Dr., Orlando, FL 32819, United States
  • יש כמה אפשרויות שונות להגעה, הראשונה והמומלצת ביותר היא הגעה עם רכב פרטי (רוב הכרטיסים מציעים חנייה בחינם). למגיעים בתחבורה ציבורית ניתן להגיע בעזרת אוטובוס באופן הבא:
    • קווים 8/38/42/ אדום, ולרדת בתחנת 13 – Brickhouse Tavern או בתחנת 14 – I-Drive 360.
    • קו ירוק ולרדת בתחנת G9 – La Quinta Inn & Suites.
    • קו 21 ולרדת בתחנת Turkey Lake Rd and Palmacia Blvd

    זמן ההליכה מהתחנות השונות לאקווריום סי לייף הוא בין 3 ל5 דקות.

  • קישור לאתר הרשמי: https://www.visitsealife.com/orlando/