וונדר וורקס, אורלנדו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | WonderWorks

עדכון אביב 2024

חודשים אלו, אחרי החורף, מביאים איתם התעוררות מחודשת לא רק של הטבע אלא גם של הפארקים באורלנדו והסביבה. הימים הולכים והופכים נעימים יותר, וכמות עולה של מבקרים פוקדים את וונדר וורקס וכדאי להזמין כרטיסים מראש. אומנם הפארק לא עמוס כמו הקיץ, והתורים עוד לא ארוכים כמו בשיא עונת התיירות, אבל ככל שנתקרב לקיץ ככה כמות המבקרים תגדל. בעיקר אם אתם מתכננים להגיע בסוף שבוע (או מתכננים כבר עכשיו את חופשת הקיץ שלכם) כדאי להזמין כרטיסים מראש וככה להיכנס ישירות לפארק בלי להמתין לרכישת הכרטיסים בכניסה. להזמנת כרטיסים מראש לוונדר וורקס: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

וונדר וורקס בכמה מילים

וונדר וורקס (WonderWorks) נמצא דרומית לפלורידה סנטר (Florida Center) אזור שמרכז מלא אטרקציות ופארקים ייחודים, וסמוך לאגם ביג סנד (big sand lake). וונדר וורקס הינו פארק שעשועים מקורה ייחודי ביותר.  הכל התחיל במעבדה של פרופסור וונדר באי נידח במשולש ברמודה, ובעקבות ניסוי שיצא משליטה בעניין הטורנדו כל המעבדה נתלשה ממקומה והטורנדו נשא אותה מאות קילומטרים משם עד שהיא נחתה באורלנדו הפוכה. בפארק הגדול (מתפרס על פני 28,000 מטרים רבועים) תוכלו למצוא מעל 100 מוצגים מעשיים מאתגרים העוסקים במדע בתחומי חלל, פיזיקה ומתמטיקה שיגרמו לכם לאמץ את החשיבה ולעורר את הדמיון– אחד מהיתרונות של הפארק זה היכולת לשלב לימוד תוך כדי בידור והנאה. הפארק מחולק ל6 אזורים מופלאים: אזור מזג אוויר קיצוני, אזור אתגר פיזי, אזור אור וסאונד, אזור גילוי החלל, מעבדת הדמיון וגלריית וונדר אומנות, בנוסף יש גם קומת המרתף בקומה שלישית בה יש אטרקציות מרגשות במיוחד הכוללות מסלול חבלים מאתגר, חווית 4D XD ולייזר טאג, מקום מושלם לבילוי משפחתי מחכים ומהנה כאחד.

הוונדר וורקס שוכן בסמוך לאגם ולאזור המלא בפארקים ואטרקציותהוונדר וורקס שוכן בסמוך לאגם ולאזור המלא בפארקים ואטרקציות

מה עושים בוונדר וורקס

אי אפשר שלא להתפעל מהמבנה הלא-קונבנציונלי של הפארק שעשועים, הגג נמצא למטה והרצפה למעלה, ועל מנת להצליח להיכנס לפארק, תצטרכו לעבור דרך מנהרת ההיפוך – רק אז תוכלו לעבור חוויה משפחתית הכוללת 100 תערוכות מעשיות מעוררת מחשבה ומפתחות את הדמיון, והכל בצורה חווייתית ומבדרת. הפארק מחולק ל-6 אזורים מופלאים עם ייחודיות שלו:

באזור מזג אוויר קיצוני בין אחת התחנות הרבות תגיעו ל’סליל טסלה’ תוכלו ללמוד על ניקולה טסלה המציא סליל ב1891 כדי לחקור את תחום החשמל, חלקם מסוגלים ליצור שדות חשמליים חזקים מספיק כדי לייצר חשמל כדי להפעיל באופן אלחוטי אור פלואורסצנטי במרחק של עד 50 רגל, בתחנה תוכלו להניח את היד דרך כפפת רשת המורכבת משריון פלדה ובכך תהפכו למוט ברק אנושי ותראו את סליל טסלה פולט מיליון וולט. עוד תוכלו ללמוד על רעידות אדמה ואיך מדרגים אותה ואפילו לחוות רעידת אדמה בעוצמה של 5.3 בסולם ריכטר, גם על מאסונות הטבע הנפוצים ביותר בעולם תוכלו ללמוד- הוריקן סופות שהרוחות שלה יכולות להגיע ל155 קמ”ש בה תוכלו להרגיש מה זה רוח בעוצמה של 74 מייל (119 קמ”ש), בנוסף תוכלו ללמוד על אסון הטיטאניק שטבעה באוקיינוס האטלנטי ותבדקו את כוח הסיבולת שלכם- כמה זמן אתם חושבים שתוכלו להחזיק את היד מתחת למים הקפואים?

באזור אתגר פיזי תוכלו להגיע למיטת המסמרים- כל מדען יודע שכשאר מפעילים כמות גדולה של כוח על שטח פנים קטן של מסמר הוא חודר בקלות את העור, מה קורה כשאתה עושה את זה עם 3,500 מסמרים? עוד תוכלו להנות במעבדת בועות הסבון, ותוכלו ללמוד על ה’יתרון המכני’ בצורה מקורית- הרימו את הכיסא שלכם ע”י משיכה בחבל ותגלו שככל שיש יותר גלגלות- כך קל יותר להרים.

אזור האור והסאונד בו תוכלו לרקוד ולראות איך הצל שלך משתקף בשינוי הצבעים, בתחנה אחרת תוכלו לגלות על הצל שלכם כאשר מצטלמים בפלאש והאם ניתן להתגבר על זה, עוד תוכלו להנות מהפסנתר שכונה ‘מלך הכלים’ בגלל גודלו- קפצו בין הקלידים והשמיעו מזיקה עם הרגלים.

באזור גילוי החלל תוכלו ללבוש חליפת אסטרונאוט אמיתית ולהבין מה היא כוללת, ניתן לעבור הכשרה לאסטרונאוט במתקן שיסתובב וייתן לכם לחוש את השפעות החלל על האדם, עוד תוכלו להיכנס לאחת הקפסולות המקוריות של פרויקט מרקורי (Project Mercury) או להנות מרכבת הרים וירטואלית שאתם בוחרים לה את המסלול.

במעבדת הדמיון בה תוכלו לגלות יצירתיות וליצור תמונה זוהרת ע”י יתדות צבעוניות, עוד תוכלו להנות מארגז חול אינטראקטיבי שבו אתם יוצרים לכם את המציאות, בנוסף תוכלו להבין איך מנגנון גלגלי השיניים עובד.

בגלריית וונדר אומנות תוכלו להתבונן באומנות האשליות או להנות הפוחלצים של ד”ר סוס.

בקומת המרתף תוכלו להנות מ3 חוויות נוספות מרגשות במיוחד, מסלול חבלים מקורה כאשר בשיא הגובה תגיעו ל10 מטר, תוכלו להנות גם מסרט ב4D XD ולאתגר את עצמכם במסע לייזר טאג.

בנוסף ניתן להנות מארוחת ערב ייחודית המלווה ממופע אינטראקטיבי הכולל קסמים קומדיה עם טוני ברנט (TONY BRENT).

כרטיסים לוונדר וורקס

וונדר וורקס הוא עולם שבו הכל הפוך החל מהמבנה עצמו ועד העבודה שהוא מצליח להפוך את התפיסה שללמוד זה משעמם, בפארק השעשועים הזה ניתן להנות ולהחכים באותה נשימה על מגוון תחומי מדע כמו חלל, פיזיקה ומתמטיקה, מקום אידאלי לבילוי משפחתי ערכי ומהנה, בנוסף בלילה יש מופעים אטרקטיביים המלווים בארוחה טעימה, נפרט בפניכם את סוגי הכרטיסים הקיימים:

כרטיס כניסה כללי

כרטיס זה מבטיח את מקומכם בפארק השעשועים וכולל גישה לכלל האטרקציות בפארק, מתאימה למשפחות עם ילדים שרוצים לבלות שעות של הנאה מחכימה, עלות של הכרטיס היא 37.26 לאדם עם אפשרות של ביטול והחזר כספי.

ניתן לרכוש כרטיס זהה שנותן גישה לכלל האטרקציות בפארק וכולל בנוסף מבצע פיצה משפחתית מוזל בבית הקפה, וגם 15% הנחה בחנות המתנות בהצגת השובר שלכם מהסמארטפון, מתאים למשפחה עם ילדים שמעוניינים להנות מהפארק ולחסוך בעלויות של א.הצהרים והמזכרות, עלות של הכרטיס היא 36.20 דולר לאדם ועבור גולשי הכל על זכאים להנחה של 5% בהזנת קוד קופון HAKO5

ניתן לרכוש כרטיס כניסה לילית לפארק המקנה גישה לכלל האטרקציות בעלות של 24.28 לאדם עם אפשרות לביטול והחזר כספי.

מופע לילי עם ארוחת ערב

כרטיס זה מאפשר לכם להנות ממופע קסמים מבדר של טוני ברנט (Tony Brent) ל125 איש, כרטיס זה כולל גם ארוחת ערב טעימה בתפריט תוכלו להנות מפיצה עם גבינה ופפרוני ללא הגבלה, סלט וקינוח ולהוסיף לזה בירה, יין וסודה ללא הגבלה, כרטיס זה מתאים למשפחה שמעוניינת לבלות ערב חוויתי מוצלח, עלות של הכרטיס היא 36.20 דולר לאדם עם אפשרות לביטול עם החזר כספי

ניתן לרכוש כרטיס זהה שבנוסף למופע עם ארוחת הערב קיימת אופציה לשדרג גם בכניסה לפארק השעשועים בלילה, עלות של כרטיס היא 34.07 לאדם ועבור גולשי הכל על זכאים להנחה של 5% בהזנת קוד קופון HAKO5.

הזמנת כרטיסים לוונדר וורקס - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור בוונדר וורקס מומלץ למשפחות עם ילדים שרוצות לבלות ולהחכים כאחד.
  • מומלץ להימנע מביקור בפארק בזמנים הבאים בהם יש עומס: אמצע מרץ עד סוף אפריל (“חופשת האביב”), סוף השבוע של יום הזיכרון, חופשת קיץ וחופשת חג המולד. אם בכל זאת אתם מגיעים בזמנים אלו מומלץ להגיע מוקדם.
  • הביקור בפארק לא מוגבל בזמן, מומלץ להשקיע בין 3-4 שעות.
  • מומלץ לשלב את הביקור בפארק וונדר וורקס עם ביקור בסיי וורלד (SeaWorld).
  • היות והפארק רחוק ממרכז העיר מומלץ להגיע למקום עם רכב.
  • המקום משלב לימוד בצורה חוויתית ומתואם לילדים וגם למבוגרים לכן מומלץ למשפחות עם ילדים לבקר בפארק.
  • אם אתם מעוניינים להישאר ללון קרוב פארק כדי להנות מהאטרקציות הרבות שבאזור מומלץ להתעניין במלון 4 כוכבים Hyatt Regency Orlando  או לחלופין במלון 3 כוכבים Homewood Suites by Hilton Orlando-Intl Drive/Convention Ctr. כדאי לקרוא עוד על לינה באורלנדו בעמוד מלונות באורלנדו
  • מומלץ להגיע לפארק עם רכב ולהנות מחניה מקורה Pointe Orlando שנמצאת צמוד.
    עלויות: 5 דולר לשעתיים הראשונות, 7 דולר לשלוש שעות, 10 דולר לארבע שעות, תשלום מרבי של 10 דולר.

שאלות ותשובות

הביקור בפארק מומלץ למשפחות צעירות עם ילדים, זו הזדמנות נהדרת לבלות יחד וללמוד דברים חדשים.

הפארק פתוח כל ימות השנה, אך מומלץ להימנע בתקופות העומס שהן סביב החופשות - חופשת הקיץ, חופשת האביב וחופשת חג המולד. על כל מקרה מומלץ להקדים לפארק כדי להימנע מתורים ארוכים.

הביקור בפארק לא מוגבל בזמן, מומלץ להשקיע בין 3-4 שעות.

מידע שימושי

  • הפארק פתוח 365 בשנה בין השעות 09:00-00:00.
  • מבוגרים(13-59): 35.99 דולר.
    ילד (4-12): 26.99 דולר.
    ותיק (60+): 26.99 דולר.
    ילדים מתחת לגיל 3- חינם.
  • 9067 International Dr., Orlando, FL 32819 :כתובת
  • ניתן להגיע לפארק עם קווי אוטובוס 08/38/42/Red Line ולרדת בתחנה 18 – Pointe Orlando / WonderWorks.
  • לאתר הרשמי
  • יש לשיב לב שחלק מהמתקנים מגבלים בגובה ומשקל- פרטים באתר הרשמי.
    כרטיס כניסה אחרון נמכר שעה לפני הסגירה.