1. עמוד הבית
  2. »
  3. ארצות הברית 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אורלנדו, 2024 – כל מה שצריך לדעת לפני שמבקרים בעיר | Orlando
  6. »
  7. אטרקציות ופארקים באורלנדו
  8. »
  9. הגלגל הענק באייקון פארק, אורלנדו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | The Wheel at ICON Park

הגלגל הענק באייקון פארק, אורלנדו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | The Wheel at ICON Park

עדכון אביב 2024

עונה זו מסמנת את תחילת עונת התיירות באורלנדו ומספר התיירים שמגיעים עולה. העומס מתחיל להיות מורגש וכמות המבקרים באתרים השונים בעיר, וכך גם גלגל הענק באייקון פארק, עולה. למי מכם שמתכנן כבר עכשיו, כמו רבים, את חופשה הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש עם אפשרות ביטול כדי לשמור על גמישות. גם במידה וערכתם תוכנית מסודרת לטיול ויודעים מתי תבקרו באטרקציה אנו ממליצים על הזמנה מראש וכך לחסוך את רכישת הכרטיס במקום עצמו (או מציאת כרטיס בהנחה כך שיהיה זול יותר מרכישה במקום עצמו). להזמנת כרטיסים מראש לגלגל הענק באייקון פארק: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

הגלגל הענק באייקון פארק בכמה מילים

הגלגל הענק (The Wheel) של אורלנדו נמצא באייקון פארק (ICON Park)- פארק בילויים ענק המתפרס על פני 20 דונם וכולל מגוון אטרקציות ומעל 40 חניות ומסעדות, זה מתחתם אידאלי לבילוי משפחתי. הפארק ממוקם בדרום מערב לעיר אורלנדו וסמוך לאזור פלורידה סנטר(Florida Center) שעמוס גם הוא באטרקציות ומגוון מסעדות וחנויות, וסומך גם ל-2 אגמים sand lake. הגלגל הענק נפתח בשנת 2015 לאחר 3 שנים של בניה, ובמהלך השנים שונה לו השם כמה פעמים, על הגלגל יש 64,000 נורות LED אשר משנות צבע, המשמשות למופעי אור מרהיבים ויוצאי דופן. חוויה על הגלגל היא בלתי נשכחת, לראות נוף מגובה 120 מטר יכול להיות מושלם לתחילת יום בחופשה ואז להנות משאר האטרקציות והחניות והמסעדות במתחם או לחלופין לסיים את היום ולעלות על סיבוב בגלגל בשעת לילה ולראות את אורותיה הקסומים של אורלנדו.

הגלגל מואר בלדים בשל גווניםהגלגל מואר בלדים בשל גוונים

מה עושים בגלגל הענק באייקון פארק

הגלגל הענק הוקם לב אייקון פארק- מתחם עמוס באטרקציות כמו מאדאם טוסו (Madame Tussauds), אקווריום סיי לייף (SEA LIFE Aquarium) ועוד, וכן מעל 40 מסעדות וחנויות לשופינג. סיבוב על הגלגל הענק אורך כ-18 דקות יעלה אתכם לגובה של 120 מטר בשמי אורלנדו כשאתם בתוך קפסולות עם מיזוג אוויר ובקרת יציבות המצוידות באייפוד המציע מידע על המראות והסביבה, כך תוכלו להנות מהנוף שנגלה לעיניכם, שבין היתר תוכלו להבחין באגמי Sandlake הגדול והקטן- מחזה יפיפה שעלולים לפספס כאשר מתכננים חופשה עמוסה באטרקציות, עוד תוכלו לראות את אחת האטרקציות הנחשקות וולט דיסני וורלד (Walt Disney World) וכמובן לראות את אי ההרפתקאות (Universal Island) יעד תיירותי פופולארי ביותר ואולי אפילו תצליחו לראות את מרכז העיר של אורלנדו כולל את מרכז אמווי (Amway Center), אינטרנשיונל דרייב (International Drive), מרכז החלל קנדי (Kennedy Space Center) ולגולנד (Legoland). בנוסף, כמובן שתוכלו להנות גם מהנופים המרהיבים של קו הרקיע של אורלנדו. סיבוב על הגלגל מתאים לחוויה משפחתית ייחודית וכמובן גם לזוגות רומנטיים, ניתן לשדרג את המסע מעל שמי אורלנדו בהרמת כוסית שמפניה.

כרטיסים לגלגל הענק באייקון פארק

גלגל הענק באייקון פארק הוא אחת האטרקציות הייחודיות בעיר אורלנדו, הוא מאפשר לכם לחוות את העיר מגובה של 120 מטר ולזהות יעדים תיירותיים פופולאריים בעיר ולהנות מנופים מרהיבים שיכולים להתפספס בחופשה שעוברים מאטרקציה לאטרקציה. סיבוב על הגלגל אורך כ-18 דקות ומתאים למשפחות עם ילדים וכמובן לסיבוב רומנטי, ניתן לשדרג את הסיבוב עם כוס שמפניה- ריכזנו לפניכם את אפשריות הכרטיסים:

כרטיס בסיסי- עם אפשרות להרחבה

כרטיס זה מאפשר לכם כניסה לסיבוב על הגלגל הענק באייקון פארק, עד 9 אנשים לקפסולה ממוזגת ובטוחה, ניתן לשדרג את הכרטיס בתוספת תשלום בכניסה גם לחוויה על הנדנה Starflyer שתיקח אתכם לגובה 150 מטר במהירות של 45 קמ”ש, כרטיס זה מתאים למשפחה עם ילדים, עלות של הכרטיס היא 28.84 דולר לאדם עם אפשרות לביטול והחזר כספי.

כרטיס כניסה בשדרוג עם ארוחה

כרטיס זה כולל כניסה לגלגל וכולל אחת מהאפשרויות בחירה לארוחה: ארוחת שירות מהירה- בחריה בין משקה, צ’יפס או קינוח באחת המסעדות המשתתפות, ארוחה בשירות מלא: תהנו ממתאבן, מנה ראשונה וקינוח אחת המסעדות המשתתפות. כרטיס זה משדרג את הסיבוב על הגלגל עם כוסית שמפניה, כרטיס זה מתאים למשפחות או לזוגות שמחפשים לבלות רגע רומנטי בין שמים לארץ, עלות של הכרטיס היא 30.66 דולר לאדם ועבור גולשי הכל על זכאים להנחה של 5% בהזנת קוד קופון HAKO5.

הזמנת כרטיסים לגלגל הענק באייקון פארק - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור בגלגל מומלץ למשפחות עם ילדים שיהנו מחוויה בלתי נשכחת בגובה 120 מטר וכמובן מתאים לזוגות שרוצים לבלות רגע רומנטי בין שמים וארץ.
  • הגלגל פתוח כל השבוע ונוצר עומס בסופי שבוע, מומלץ להגיע במהלך השבוע.
  • הסיבוב על הגלגל אורך כ-20 דקות מומלץ לפחות יום כדי לבלות בשאר האטרציות במתחם ולהנות ממסעדות/חניות לשופניג.
  • מומלץ לבקר בשאר האטרקציות שבמתחם למשל מאדאם טוסו (Madame Tussauds), אקווריום סיי לייף (SEA LIFE Aquarium) והנדנה Starflyer.
  • חוויה על הגלגל מתאימה למשפחה עם ילדים וכן המתחם בו הוא נמצא (אייקון פארק) אידאלי לבילוי משפחתי.
  • למעוניינים ללון קרוב לאייקון פארק מומלץ להתעניין במלון 4 כוכבים Castle Hotel, Autograph Collection by Marriott  המומלץ בשל בריכת השחייה שלו ותפקוד הצוות או לחלופין במלון 3 כוכבים Embassy Suites by Hilton Orlando International Drive ICON Park המומלץ בשל חדרי המשפחה ובריכת שחייה. כדאי לקרוא עוד על לינה באורלנדו בעמוד מלונות באורלנדו
  • מומלץ לגיע עם רכב להנות מחניה חינם של המתחם.

שאלות ותשובות

הביקור בגלגל הענק מומלץ לכל המבקרים, ממשפחות עם ילדים צעירים, עד זוגות צעירים שמחפשים רגע רומנטי. הביקור בגלגל מתאים גם לבני הגיל השלישי ומוגבלי תנועה.

מומלץ להגיע במהלך השבוע במידה ומתאפשר, לקראת סוף השבוע העומס באטרקציה עולה.

אורך הסיבוב בגלגל הענק הוא כ- 20 דקות, אך מומלץ להישאר בסביבה ולהנות משאר האטרקציות שנמצאות בקרבת מקום ולשלב אותם עם בילוי במסעדה.

מידע שימושי

  • שעות פעילות הגלגל:
    ראשון-חמישי: 12:00-22:00
    שישי-שבת: 12:00-23:00
  • כרטיס כניסה במחיר 28.99 דולר לאדם.
  • 8375 International Dr., Orlando, FL 32819 :כתובת
  • ניתן להגיע לפארק עם קו RED LINE- לרדת בתחנה “14 – I-Drive 360” או לחלופין עם קווים 08/38/42/RED LINE- לרדת בתחנה “International Dr and Jamaican Court” .
  • לאתר הרשמי