גני בוש, אורלנדו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Busch Gardens

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות באורלנדו וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן גני בוש, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש לגני בוש: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

גני בוש בכמה מילים

גני בוש (Busch Gardens) נמצאים בעיר טאמפה (Tampa) דרומית מזרחית לעיר אורלנדו (Orlando) וזה בעצם שמם של 2 גנים בארצות הברית, המקורי נמצא בטמפה והשני נמצא אחד בבוויליאמסבורג שבוירג’יניה, הפארק נמצא בבעלות ומופעל על ידי סי-וורלד פארקס אנד אנטרטיינמנט נפתח ב-1 ביוני בשנת 1959, זהו פארק עצום המתפרס על שטח של 136 דונם והוא אחד המתויירים ביותר מפארקי SeaWorld כל שנה מגיעים אליו למעלה מ4 מיליון מבקרים. הפארק כולל שתי אטרקציות בת אחת, מצד אחד הפארק מהווה בית למגוון עצום של חיות רבות, ובעיקר מיבשת אפריקה– בעצם זה גן חיות עצום שתוכלו לראות בו חיות במתחמים מוגדרים וגם להנות מסיור בספארי המתפרס על שטח של 65 דונם- בית גידול טבעי של החיות שחיות שם בחופשיות. מצד שני הפארק כולל גם מתקנים ורכבות הרים שלא מביישות שום פארק שעשועים ואפילו יש בו כמה מרכבות ההרים והריגושים הטובות ביותר במדינת פלורידה. המקום מומלץ ביותר לכל מי שרוצה לגלות חיות ייחודיות ועם זאת להנות ממתקנים מלהיבים- מתאים למשפחות עם ילדים שלא ישכחו את הביקור בפארק.

הביקור בגני בוש כולל סיור בספארי עצום ופארק שעשועים מהנה במיוחדהביקור בגני בוש כולל סיור בספארי עצום ופארק שעשועים מהנה במיוחד

מה עושים בגני בוש

זהו פארק ענק שכולל גן חיות וגם מגוון מתקנים ואטרקציות מלהיבות, אחד המתויירים מפארקי SeaWorld, נפרט על כל חלק מהפארק:

  • גן החיות

הפארק מוכר כאחד מגני החיות הטובים במדינת פלורידה ואחד מגני החיות הגדולים באמריקה הצפונית כולה. בגן תוכלו לראות חיות מהמינים האהובים וגם חיות ממינים שנמצאים בסכנת הכחדה קריטית, סה”כ יש למעלה מ200 מינים. הפארק מזמין את מבקריו (בתוספת תשלום) ליצור קשר עם מבחר בעלי החיים, למשל תוכלו ללמוד על העצלנים מקרוב או להאכיל פלמינגו מרהיבים, קיימת אפשרות לצאת לסיור מאחורי הקלעים באוסטרליה ולגלות ולטפל בקנגורו ועוד כמה מבעלי החיים האייקוניים של אוסטרליה, תוכלו להנות מסיור פנים ולהשתתף באימון פרטי עם האורנגאוטן, מין שנמצא בסכנת הכחדה, ניתן להצטרף לסיור שיקרב אתכם לאחת לכמה מינים מאפריקה בין היתר גם להיפופוטמים, סיור אחר ייקח אתכם אל הגורילות, סיור נוסף ידידותי למשפחה יהיה עם צבי אלדברה הענקיים וכך למשך 20 דקות תוכלו ללמוד עליהם ולהאכיל אותם, סיור אחרון הוא עם הפינגווינים האהובים שאותם תוכלו לפגוש מקרוב ואפילו באופן אישי את החיות הללו. עוד מומלץ לסייר ברכב טיולים למשך 30 דקות במישור הסרנגטי– 65 דונם של בית גידול טבעי, שם תוכלו לראות חיות בר מוכרות כמו זברות, ג’ירפות ויענים ואולי תזכו להאכיל ג’ירפות. לחלופין ניתן להנות בסיור ברכבת סרנגטי שעוצרת בתחנות ומאפשרת לכם לראות את עדרי החיות האפריקאים הייחודים ולהנות מהנוף המרהיב. עוד אטרקציה ייחודית היא ביקור ב’מרכז לטיפול בבעלי חיים‘- ניתנת האפשרות למבקרים לעקוב מקרוב ואפילו לקחת חלק בטיפול בבעלי חיים הכוללת מתזונה, טיפולים, צילומי רנטגן ועד ניתוחים, תוכלו לצפות בטיפול בבעלי חיים בכלי ראשון.

  • מתקנים ואטרקציות

גם כאן תמצאו מגוון רחב של מתקנים, חלקם מתאימים רק לילדים וחלקם לכל משפחה עם ילדים וחלק לא מבוטל מהם הם מתקני ריגושים. מהמתקנים שמתאימות למשפחות תוכלו למצוא את ‘סטנלי פולס’ בה אתם שטים לאורך הנהר המתפתל וגם תצנחו במפל בגובה 12 מטר- צפו להירטב, עוד מתקן ייחודי זה הסיפון שייקח אתכם לאורך נהר הקונגו ותהנו לשוט במורד הנהר והירטב. עוד תוכלו לעלות על ה’עקרב’ אחת משלוש רכבות ההרים היחידות מסוגה שנותרו בעולם בה תסתובבו ב360 מעולת ותגיעו למהירות של 80 קמ”ש. עוד רכבת הרים שמתאימה למשפחות היא ‘סנדסרפנט’ שבין היתר עולה לגובה של 5 קומות לפני שהיא צונחת בחזרה. במתקנים במתאימים לילדים (אם הם מפחדים תוכלו ללוות אותם) תוכלו למצוא רכבת הרים מותאמת בשבילם ומגדל דרופ שישגר אתכם לגובה של 10 מטר. ישנם עוד 6 מתקנים מתוכם 2 בריגוש גבוה ו4 ריגוש קיצוני: בריגוש הגבוה תוכלו למצוא את ‘ציד ברדלסים’ רכבת ההרים הארוכה ביותר בפארק איתה תרוצו לאורך 1.4 קילומטר, גם את ה’חידקל’ תמצאו ברמת ריגוש הזו, עם תנועה קדימה ואחורה וטיפוס לגובה 150 מטר במהירות של יותר מ100 קמ”ש אין ספק שתהנו. במתקנים עם רמת ריגוש קיצונית תוכלו לעלות על ‘איירון גוואזי’ בה תגיעו למעל 60 מטר גובה ותרדו בזווית של 91 מעלות במהירות של 120 קמ”ש. על ה’קומבה’ תוכלו לרדת מגובה 40 מטר לתוך לולאה ולאבד את תחושת המשקל ל3 שניות. במתקן ‘מונטו’ תתהפכו 7 פעמים בניהם לולאה אנכים באורך 18 מטר ועוד. ‘שיקרא’ מהקיצוניות ביותר, צוללים 60 בטר בזווית של 90 מעלות במהירות 70 קמ”ש עם עוד לולאות.

ניתן להנות מהסיור ברחבי הספארי באמצעות רכבת הפארקניתן להנות מהסיור ברחבי הספארי באמצעות רכבת הפארק

כרטיסים לגני בוש

גני בוש הם פארק ענק הכולל גן חיות מהטובים במדינה ובארה”ב עם למעלה מ200 מינים של חיות, במקביל יש מגוון רחב של אטרקציות ומתקנים עם רמות שונות של ריגושים שמתאימות למשפחה וגם לאוהבי אקסטרים, המקום מומלץ לכל מי שרוצה לגלות חיות ולשלב את הביקור עם חוויה בלתי נשכחת של מתקנים ורכבות הרים שונות.

כרטיס כניסה

כרטיס זה מבטיח את מקומכם בפארק ומאפשר לכם גישה לרכבות ולבעלי החיים וכך תבלו יום חוויתי בלתי נשכח, עלות של כרטיס היא 104 דולר לאדם עם אפשרות לביטול והחזר כספי.

כרטיס זהה מאפשר כניסה לפארק ולכלל המתקנים והאטרקציות, תוכלו לראות את בעלי החיים ובנוסף יש אפשרות לשדרג את הביקור עם ארוחה פעם לשעה, עלות של הכרטיס היא 120.93 דולר לאדם ועבור גולשי הכל על זכאים להנחה של 5% בהזנת קוד קופון HAKO5.

הזמנת כרטיסים לגני בוש - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הפארק מומלץ לכל מי שרוצה לבקר בגן חיות ברמה גבוה עם ספארי וחיות מאפריקה ולשלב גם חוויה בלתי נשכחת עם מתקנים ורכבות הרים ברמות ריגוש שונות.
  • פלורידה היא מדינה חמה ולחה, לכן מומלץ לבקר בפארק באביב בחודש מאי לפני החופשות ולהנות ממזג אוויר ופארק יחסית ריק מתיירים. מומלץ להגיע לפארק באמצע שבו- זמן בו יש פחות תיירים ופחות עומס בתורים, כמובן שמומלץ להגיע בשעות הפתיחה (משתנה).
  • הפארק גדול ביותר ומציע מגוון רחב של אטרציות ואפשרויות בילוי, מומלץ להשקיע בין 5-6 שעות לביקור, תמצאו מה לעשות שם גם למשך יום שלם.
  • המקום מומלץ למשפחות במשך הביקור תוכלו ללמוד ולהיפגש עם מגוון חיות ובנוסף להנות מהרבה מתקנים ורכבות הרים ברמות ריגוש שונות.
  • למעוניינים להישאר לישון באזור של הפארק מומלץ לבדוק את מלון 3 כוכבים Hampton Inn & Suites by Hilton Tampa Busch Gardens Area שנמצא ממש צמוד לפארק או להתעניין במלון 3 כוכבים Hyatt Place Tampa Busch Gardens שקרוב גם הוא לפארק ותיירים רבים בוחרים ללון בו. כדאי לקרוא עוד על לינה באורלנדו בעמוד מלונות באורלנדו
  • למעוניינים להוזיל את ההוצאות על האטרקציות מומלץ לרכוש את כרטיס טמפה ביי סיטיפס שמאפשר לכם גישה ל5 אטרקציות מובילות ותקף למשך 9 ימים וחוסך לכם מעל ל53%, עלות של הכרטיס היא 129 דולר לאדם עם אפשרות לביטול והחזר כספי.
  • מומלץ להגיע לפארק עם רכב ולהשתמש בחניון של הפארק המכיל 5,000 מקומות בעלות של 30 דולר (יכול להשתנות- מומלץ להתעדכן באתר).

שאלות ותשובות

הפארק מומלץ לכל מי שרוצה לבקר בגן חיות ברמה גבוהה עם ספארי וחיות מאפריקה ולשלב גם חוויה בלתי נשכחת עם מתקנים ורכבות הרים ברמות קושי שונות.

פלורידה היא מדינה חמה ולחה, לכן מומלץ לבקר בפארק באביב בחודש מאי לפני החופשות ולהנות ממזג אוויר נוח ופארק יחסית ריק מתיירים. מומלץ להגיע לפארק באמצע שבוע זמן בו יש פחות תיירים ופחות עומס בתורים, כמובן שמומלץ להגיע סמוך לשעות הפתיחה (משתנה).

הפארק גדול ביותר ומציע מגוון רחב של אטרקציות ואפשרויות בילוי, מומלץ להשקיע בין 5-6 שעות לביקור, תמצאו מה לעשות שם גם למשך יום שלם.

מידע שימושי

  • שעות הפתיחה והסגירה משתנות לפי עונות- מומלץ להתעדכן באתר.
  • עלות כרטיס כניסה בסיסי 40 דולר לאדם
  • 10165 McKinley Dr, Tampa, FL 33612
  • ניתן להגיע לפארק עם אוטובוס קו 5- לרדת בתחנה McKinley Dr @ Busch Blvd הסמוכה לפארק.
  • https://buschgardens.com/tampa/