1. עמוד הבית
  2. »
  3. ארצות הברית 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אורלנדו, 2024 – כל מה שצריך לדעת לפני שמבקרים בעיר | Orlando
  6. »
  7. אטרקציות ופארקים באורלנדו
  8. »
  9. גן החיות והגן הבוטני, אורלנדו – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף בעברית | Florida Zoo & Botanical Gardens

גן החיות והגן הבוטני, אורלנדו – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף בעברית | Florida Zoo & Botanical Gardens

עדכון אביב 2024

עונה זו מסמנת את תחילת עונת התיירות באורלנדו ומספר התיירים שמגיעים עולה. העומס מתחיל להיות מורגש וכמות המבקרים באתרים השונים בעיר, וכך גם גן החיות והגן הבוטני, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש לגן החיות והגן הבוטני: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

גן החיות והגן הבוטני בכמה מילים

גן החיות והגן הבוטני של אורלנדו הוא גן חיות מרשים ומושקע אשר הוקם לראשונה בשנת 1923 והועבר למיקום הנוכחי שלו בשנת 1975 עם התרחבות גדולה משטחו המקורי. האתר שוכן במיקום פסטורלי בעיר אורלנדו שבמדינת פלורידה והביקור באתר הוא אחת הפעילויות הפופולריות באזור. האתר המרהיב הוא חוויה מעשירה המתאימה לכל המשפחה ודרך מהנה ללמוד על סוגי חיות שונות ועל איכות הסביבה. גן החיות הוא מקום מיוחד גם בזכות המינים הרבים שניתן לראות בו אבל גם בזכות הפעילות שלו לעבוד למען שימור חיות אשר נמצאות בסכנת הכחדה. זהו לא גן חיות רגיל מהסיבה שהוא משקיע משאבים רבים במחקר על מינים בסכנת הכחדה ומשתף פעולה עם ארגונים למען בעלי חיים ואיכות הסביבה. בגן החיות תוכלו לפגוש מינים שונים של בעלי חיים מיוחדים כמו דובים,צ’יטות, ג’ירפות והאתר מציע הרצאות חינוכיות רבות בהן ניתן ללמוד על החיות השונות. האתר מתפרש על שטח גדול ופסטורלי בו תוכלו גם לבקר בגן בוטני יפהייפה ולחוות טבע וצמחייה ייחודית.

מה עושים בגן החיות והגן הבוטני של אורלנדו?

ביקור בגן החיות והגן הבוטני של אורלנדו היא חוויה מיוחדת ומהנה לכל המשפחה בה ניתן לפגוש יותר מ350 זנים ומינים של בעלי חיים שונים, חלקם נדירים או נמצאים בסכנת הכחדה. האתר מחולק לשני חלקים מרכזיים, הראשון הוא גן החיות והשני הוא הגן הבוטני.

גן החיות

גן החיות ידוע בשל המגוון הרחב של החיות שקיימות בו המגיעות מכל רחבי העולם אך גם בזכות האטרקציות המיוחדות והפעילויות לכל המשפחה המוצעות בו. אחת החוויות הייחודיות בגן היא האפשרות להאכיל חלק מהחיות וליצור מפגש קרוב ומרגש עם בעלי חיים כגון אלפקות, תרנגולות, למות, עזים וכבשים, בנוסף להאכלת חיות יש אפשרות לצפות בהאכלת ג’ירפות. אטרקציה נוספת ממנה תוכלו להנות בזמן ביקור בגן החיות היא איזור ליטוף הקרנפים אשר כרוך בתוספת תשלום של כ15$ ואפשרי לילדים מעל גיל 13. חלק עיקרי מהאג’נדה של הגן הוא שמירה על החיות והם עושים זאת על ידי הטמעת פעילויות חינוכיות והרצאות שונות . מדי יום בשעות הצהריים ניתן להשתתף  בהרצאות על בעלי חיים עם צוות מקצועי של גן החיות בהם לומדים על איכות הסביבה ויוצרים אינטראקציה עם החיות עליהם לומדים.

הגן הבוטני

החלק השני של האתר הוא גן בוטני מרהיב בו תוכלו למצוא מגוון עצום של  צמחים, עצים ופרחים. בשטח הגן הבוטני תוכלו להסתובב באזור פסטורלי ומרגיע ולהנות מהטבע סביבכם. בנוסף, בגן הבוטני יש  חוות פרפרים מיוחדת וסוגים רבים של ציפורים אשר שוכנות באזור .

כרטיסים לגן החיות והגן הבוטני של אורלנדו

גן החיות והגן הבוטני הוא אחד המקומות הידועים באיזור במיוחד בהקשר לפעילויות למשפחות עם ילדים ולכן בחודשי הקיץ יכול להיווצר עומס רב. בכדי להמנע מתורים ארוכים בכניסה ותשלום נפרד על אטרקציות אנו ממליצים על רכישת כרטיסים מראש כדי לעקוף את התור ולהכנס לכל החלקים באתר.
ישנם מגוון כרטיסים לאתר אשר ניתן לרכוש דרך האתר הרשמי או דרך ספקים שונים ואנו ננסה לעשות קצת סדר:

כרטיס כניסה  הכולל דילוג על התור
הכרטיס הבסיסי והפופולרי ביותר הוא כרטיס יומי עוקף תור הכולל בתוכו כניסה לגן החיות ולגן הבוטני. הכרטיס מקנה כניסה לאיזורים שונים ופעילויות באתר וחנייה חינם. ומומלץ למשפחות עם ילדים המתכננות להגיע בחודשי היץ העמוסים.

להזמנת כרטיס כניסה הכולל דילוג על התור עם אפשרות ביטול – לחצו כאן

כרטיס כניסה זוגי לגן החיות וסיור במרכז ההיסטורי של סנפורד

קיימת אפשרות נוספת לרכישת כרטיס הכוללת כרטיס כניסה זוגי לגן החיות ובנוסף השכרת עגלת גולף ל4 שעות במרכז ההיסטורי של סנפורד. הכרטיס למבקרים הרוצים לבקר בגן החיות ולהכיר קצת יותר את העיר סנפורד

להזמנת כרטיס כניסה הכולל דילוג על התור עם אפשרות ביטול – לחצו כאן 

הזמנת כרטיסים לגן החיות והגן הבוטני - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור באתר מומלץ בעיקר למשפחות עם ילדים אך גם מתאים לכל מי שמתעניין בבעלי חיים, גנים בוטנים ושימור בעלי חיים.
  • מומלץ לבקר באתר בתקופת עונות המעבר כאשר יש פחות עומס תיירותי ומומלץ להגיע מוקדם בבוקר ולא לפספס את האכלת החיות בשעות הצהריים.
  • מומלץ לבקר באתר בין שעתיים לשלוש
  • אורלנדו היא עיר המציעה אטרקציות מגוונות למשפחות המבקרות ומומלץ לשלב את הביקור בגן החיות עם אתרים נוספים באורלנדו כמו פארק לגולנד אורלנדו אשר מורכב כמעט כולו מלגו ומציע אטרקציות לכל המשפחה. מומלץ לשלב את הביקור גם עם פארק אקווטיקה אורלנדו – פארק מים חוויתי ועם פאן ספוט אמריקה אורלנדו אשר מציע מתקני שעשועים לכל אוהבי רכבות ההרים.
  • הצורה הנוחה ביותר להגיע למקום היא בעזרת רכב פרטי, הנסיעה אורכת כ25 דקות ממרכז אורלנדו ויש חניה גדולה באתר
  • מומלץ לבדוק באילו שעות ביום יש פעילות לילדים ולהצטייד בבגדי ים ובגדי החלפה במקרה של כניסה למתחם המים.
  • למעוניינם ללון קרוב לאזור לגן החיות והגן הבוטני מומלץ להתעניין במלון שלושה כוכבים Comfort Inn & Suites Orlando North או במלון המומלץ בגלל הבריכה והמחיר הזול Holiday Inn Express & Suites Sanford כדאי לקרוא עוד על לינה באורלנדו בעמוד מלונות באורלנדו
  • מומלץ להגיע למקום עם רכב פרטי וקיימת אפשרות לחנייה בחניון של האתר

שאלות ותשובות

הביקור בגן החיות והגן הבוטני מומלץ לכל חובבי החיות והטבע. הביקור מומלץ במיוחד למשפחות עם ילדים.

מומלץ לבקר באתר במהלך עונות המעבר כאשר מזג האוויר טוב ואין עומס של מבקרים.

זמן הביקור באתר יכול להמשך בין כמה שעות ליום שלם ומומלץ להשקיע יום מלא בביקור כדי לחוות את כל הפעילויות שיש לאתר להציע.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: שעות הפעילות של האתר הן 09:00-16:00
  • מחיר כניסה: כרטיסי הכניסה נעים בין 15-22$ בהתאם לסוג הכרטיס הנבחר
  • כתובת: 3755 W. Seminole Blvd.
    Sanford, Florida 32771
  • דרכי הגעה עם תחבורה ציבורית: ניתן להגיע לאתר באמצעות אוטובוס היוצא מהתחנה המרכזית של אורלנדו (Orlando Station) עם הקו SunRail P310‪ Northbound‬‏ ולרדת בתחנת Sanford Station. מהתחנה יש כעשרים דקות הליכה על ההגעה לאתר.
  • אתר רשמי: https://www.centralfloridazoo.org/