גייטורלנד, אורלנדו – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף בעברית | Gatorland

עדכון אביב 2024

עונה זו מסמנת את תחילת עונת התיירות באורלנדו וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן גייטורלנד, עולה. למי מכם שמתכנן כבר עכשיו, כמו רבים, את חופשה הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש עם אפשרות ביטול כדי לשמור על גמישות. גם במידה וערכתם תוכנית מסודרת לטיול ויודעים מתי תבקרו באטרקציה אנו ממליצים על הזמנה מראש וכך לחסוך את רכישת הכרטיס במקום עצמו (או מציאת כרטיס בהנחה כך שיהיה זול יותר מרכישה במקום עצמו). להזמנת כרטיסים מראש לגייטורלנד: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

גייטורלנד בכמה מילים

גייטורלנד אורלנדו (Orlando Gatorland), היא בירת התנינים של העולם. זהו פארק שעשועים פופולרי, שמורת חיות בר ופארק תנינים בגודל של 110 דונם. גייטורלנד ממוקם על כביש 441 דרום, שביל פריחת התפוזים באורלנדו, פלורידה. בפארק תוכלו לראות תנינים בכל הגדלים, מתינוקות ועד למפלצות באורך 4.5 מטר עוצרות נשימה, תוכלו להנות מפינת ליטוף של בעלי חיים ייחודיים, מופעי בעלי חיים מלהיבים, טיולים בטבע והרפתקאות שטח. למעשה, זהו פארק היסטורי שקיים כבר מעל 70 שנה, הפארק נפתח כאטרקציה לצד הדרך על ידי אוון גודווין המנוח (Owen Goodwin) בשנת 1949, ועדיין בבעלות פרטית של משפחתו כיום. אוון החל את עסקיו כאשר רכש חלקת אדמה על שביל פריחת התפוזים ליד קיסימי, ובעזרת אשתו פרל התכוון לתת לעוברים והשבים מבט מקרוב על זוחלים מדהימים, מה שלימים הפך לאטרקציה המרכזית הראשונה של מרכז פלורידה. בגייטורלנד תוכלו לחוות את הקסם הישן של פלורידה עם חוויות מרגשות, תערוכות ובידור, חנות מתנות סופר ייחודית, ולחוות חוויה חינוכית שמלמדת אותנו על חשיבות שימור איכות הסביבה.

גייטורלנד אורלנדו בפארק תוכלו לראות מופעי בעלי חיים מרתקים (צילום: Bobak , רישיון)

מה עושים בגייטורלנד?

בפארק ישנם אטרקציות רבות המתאימות לכל המשפחה-

  • ביצת רביית התנינים- זהו לב ליבה של גייטורלנד, שם תוכלו לראות אלפי תנינים בסביבתם הטבעית ותוכלו ללכת בטיילת שמאפשרת להתבונן מקרוב ע”י סיור מודרך ללא גדרות שמפרידות ביניכם לבין התנינים ומתאפשרים רק בליוויי מדריך.
  • מופע התנינים גאטור ג’מפארו (Jumparo Gator) שהפך את גייטורלנד לפארק כל כך מפורסם, זהו מופע חי שבו עשרות תנינים נלחמים על עוף מבושל התלוי גבוה מעל המים, במופע תוכלו לצפות בקפיצות מרהיבות של התנינים הענקיים מהמים. בנוסף, לצפות במאמנים המדגימים כיצד לטפל ולתפוס תנינים במופע חי זה.
  • בגייטורלנד תוכלו לעלות על אומגה לאמיצים בלבד ! באומגה תוכלו לעוף מעל בריכת הרבייה המלאה בתנינים ענקיים.
  • אטרקצייה נוספת היא נסיעה ברכבת גייטורלנד דרך הפארק שתיקח אתכן גם דרך אזורי החיות האחרים בפארק.
  • גייטורלנד מציע גם סיור לילי (Gator Night Shine), שכולל חלון ראווה לילי של הפארק שבו אתם יכולים לראות את התנינים במצבם הפעיל במהלך הלילה.
  • אטרקציה נוספת חווייתית היא טיולי שטח על רכב שטח מסיבי ואותנטי עבור הרפתקה פראית! זהו סיור בטבע הפראי של פלורידה האמיתית הכוללת אדמות ביצות ובריכות תנינים !
  • תערוכה בפארק שלא תרצו לפספס היא תערוכת זוחלים צבעוניים, ארסיים ומיוחדים הכוללים עכבישי ענקיים, נחשים, צפרדעים בצבעים זוהרים ועקרבים ארסיים. בתערוכת תוכלו לגעת ולהרים חלק מן הזוחלים.

גייטורלנד היא גם שמורת טבע של חיות ייחודיות נוספות, בפארק תוכלו לראות, ציפורים כמו אנפות, חסידות ואיביס, חתולי בר, כבשים, עיזים, חזרזירים, וחיות בר כולל דביבונים, לוטרות וצבים ואת האוסף הגדול ביותר של תנינים לבנים נדירים ביותר. על ידי ביקור בגייטורלנד תהיה לכם הזדמנות ללמוד יותר על בעלי חיים אלה ולראות אותם מקרוב בבתי גידול טבעיים. בסך הכל גייטורלנד היא חוויה מהנה ומלמדת המספקת למבקרים הזדמנות ללמוד על תנינים וחיות בר אחרות בפלורידה, תוך כדי הנאה מכמה אטרקציות ומופעים מלהיבים.

גייטורלנד אורלנדו1 עשרות תנינים בבריכת הרבייה (צילום: Bobak Ha’Eri, רישיון)

כרטיסים לגייטורלנד

לגייטורלנד ישנם סוגים רבים של כרטיסים, המאפשרים אטרקציות שונות ומגוונת:

  1. הכרטיס הבסיסי ביותר, המאפשר כניסה ליום שלם לגייטורלנד, הכולל את כל המופעים והתערוכות, ניתן לרכוש בעלות של 28.84 דולר לאדם, ותוספת הנחה של 5% לגולשי “הכל על” בקופון (HAKO5) (למשל כאן). כמו כן, לאלו המעוניינים לחסוך בזמן, אנו ממליצים על כרטיס כניסה דומה, המציע דילוג על התור ואופציה לביטול חינם, בעלות של 31.94 דולר לאדם (למשל כאן).
  2. כרטיס כניסה ליום שלם בגייטורלנד, הכולל חוויה ייחודית במתקן האומגה שמגיע לגובה של 7 קומות ומרחף מעל כל נקודות העניין ובריכות התנינים הכי מלהיבות, בעלות של 69.99 דולר לאדם.. להזמנת כרטיס זה, בתוספת אפשרות לביטול חינם לגולשי הכל על, ניתן ללחוץ כאן.
  3. כרטיס כניסה ליום שלם, הכולל סיור אינטראקטיבי של שעתיים בגייטורלנד בליווי מאמן בעלי חיים ובקבוצה קטנה של עד 5 אנשים עולה 129.99 לאדם וניתן להזמינו כאן. שימו לב שההדרכה היא בשפה האנגלית בלבד.
  4. כרטיס לסיור לילה מודרך בגייטורלנד, למשך שעה וחצי בשפה האנגלית בקבוצה של עד 20 אנשים הכולל סיור בביצת רביית תנינים, פנסים ומזון לתנינים, אך לא מאפשר כניסה לשאר התערוכות והבריכות של גייטורלנד בעלות של 26.61 דולר לאדם ניתן להזמין כאן.
  5. לאלו המעוניינים להנות ממגוון נוסף של אטרקציות ולחסוך, אנו ממליצים על הכרטיסים הבאים, שיחסכו לכם כ40% הנחה: כרטיס “”Go City Explorer Pass” הכולל 2, 3, 4 או 5 אטרקציות שניתן לבחור מתוך למעלה מ-15 אטרקציות נוספות, ומתוכם גייטורלנד, למשך חודש שלם מתחילת האטרקציה הראשונה. עלות הכרטיס מתחילה מ-54 דולר לאדם וניתן להזמין דרך הקישור כאן.
  6. לאלו המעוניינים בכרטיס הכל כלול ניתן להזמין כרטיס “Go City All-Inclusive Pass” בכרטיס זה, ניתן לבחור בין כרטיס של 2, 3 או 5 ימים התקף לתקופה של שבועיים, ובמשך הימים שבחרת ניתן לממש כמה שיותר אטרקציות באורלנדו מתוך מעל 25 אטרקציות מובחרות, כולל גייטורלנד. עלות הכרטיס היא החל מ- 154 דולר וניתן להזמין דרך הקישור כאן.

הזמנת כרטיסים לגייטורלנד - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור בגייטורלנד מומלץ לכל מי שמתעניין בעולם החי, לצעירים ומבוגרים שאוהבים לראות וללמוד על חיות, ולמשפחות עם ילדים בכל הגילאים.
  • ניתן להגיע במהלך כל השנה, אך מכיוון שחלקו הגדול של הפארק נמצא בחוץ, הזמן הכי מומלץ הוא בחודשי הקיץ,יוני- ספטמבר כדי להנות ממזג האוויר הנעים.
  • הזמן שמומלץ להשקיע בביקור נע בין שעתיים לארבע שעות, תלוי בכמות האטרקציות שתרצו להשתתף בפארק.
  • מומלץ לשלב את הביקור בגייטורלנד עם יעדים נוספים הנמצאים באורלנדו כמו לגולנד, גן החיות והגן הבוטני באורלנדו, אקווטיקה אורלנדו ודיסני וורלד.
  • הפארק מומלץ ומתאים למשפחות, הורים וילדים בכל הגילאים, יכולים להנות מהאטרקציות הפארק.
  • כדי להוזיל את הביקור אנו ממליצים לקנות כרטיס Go City הכולל כניסה ליותר מ25 אטרקציות מובילות באורלנדו שאחד מהם הוא גייטורלנד. זהו כרטיס החוסך עד 45% בהשוואה לרכישת כרטיסים נפרדים לאטרקציות.
  • הפארק, משרה תחושת בטחון ומאובטח בצוות אבטחה ושומרים בכניסה.
  • שימו לב! האטרקציה הייחודית בגייטורלנד- האומגה, היא בתשלום נוסף לכרטיס כניסה. יש להזמין כרטיס הכולל כניסה ועליה על האומגה.

שאלות ותשובות

ביקור בגייטורלנד מומלץ לאנשים שאוהבים לראות וללמוד על חיות, ולמשפחות עם ילדים בכל הגילאים.

מומלץ לבקר בגייטורלנד באמצע השבוע ובחודשי הקיץ.

כדאי להשקיע בביקור בגייטורלנד בין 2-4 שעות.

על מנת לעקוף את התור, שיכול להתארך מאוד בחודשי התיירות העמוסים, מומלץ להזמין מראש כרטיס באתר Get your guide המציע כניסה ללא עמידה בתור.

בגייטורלנד יש חנות מזכרות מושקעת מלאה בכל טוב: ספרים, בובות, ומתנות קטנות וייחודיות.

האומגה מיועדת לילדים מגובה 90 סנטימטר ומעלה או למבוגרים עד 125 קילו.

מידע שימושי

  • שעות הפתיחה הם בכל ימות השבוע בשעות 17:00-10:00
  • מחיר הכניסה לגייטורלנד הוא 28.84 דולר לאדם.
  • כתובת: 14501 S. Orange Blossom Trail
    Orlando, FL 32837
  • לגייטורלנד תוכלו להגיע באמצעות אוטובוס בצורה נוחה, עלו על קו מספר 108 היוצא ממרכז העיר אורלנדו, או באמצעות רכב עצמאי אותו תאלצו לחנות בחנייה בתשלום לצד הפארק.
  • לאתר הרשמי לחצו כאן