שיט לקאפרי, כרטיסים בהנחה, וסקירת האופציות השונות להגעה אל האי המתוייר | Capri

מידע כללי על שייט לקאפרי

האי קאפרי נחשב לאחד מאתרי הנופש המבוקשים ביותר באיטליה בפרט ובאירופה בכלל. מדובר באי קסום עם המון אטרקציות שנחשבות לייחודיות ויוצאות דופן. מכיוון שקאפרי הוא אי, אפשרויות ההגעה אליו הן מוגבלות וצריך להכיר אותן. הדרך הכי פשוטה וקלה להגיע לקאפרי היא באמצעות מעבורות מנאפולי וסורנטו, אם כי בחודשי הקיץ המתויירים, יש אפשרות להגיע גם דרך פוזיטאנו, אמאלפי, סאלרנו ואיסקיה. כדי לדעת בדיוק מה לעשות, שווה להמשיך לקרוא ולהבין את כל האופציות שעומדות בפניכם כאשר אתם רוצים להגיע לאי הקסום קאפרי.

ההגעה לקאפרי - מרומא

ראשית, נבין איך אפשר להגיע לקאפרי מהעיר המתוירת ביותר באיטליה – רומא. הנסיעה מרומא לקאפרי היא די ארוכה, לוקחת מינימום שלוש שעות, ולרוב תעבור דרך נאפולי כתחנת ביניים ונקודת החלפה מאמצעי תחבורה אחד לאחר. יש מספר דרכים לעשות זאת, המומלצת ביותר היא ברכבת.  תצטרכו להגיע לתחנת הרכבת טרמיני, שם תוכלו לקחת רכבת לנאפולי. בנוסף, אפשר לבחור באופציות זולות יותר אך יעילות פחות כמו אוטובוס, או לשכור רכב לנאפולי (חשוב לבדוק את תחנות ההחזרה שלו). ממליצים להימנע מטיסה, שהיא האופציה הכי יקרה והכי פחות יעילה מבחינת זמן. 

אחרי שהגעתם לנאפולי, תוכלו לקחת מעבורות משני נמלים: מולו בוורלו וקלאטה פורטה די מאסה. שימו לב שהמעבורות המהירות (והיקרות יותר) יוצאת רק ממולו בוורלו. האופציה לקחת העברה אישית קיימת עם חברות פרטיות, אך היא כמובן יקרה באופן יחסי. שייט במעבורת אל קאפרי ייקח לכם בין 45 ל-50 דקות. 

הנמל של קאפרי

הנמל של קאפרי (צילום: Jorge Royan, רישיון)

בנוסף, תמיד אפשר להגיע לקאפרי דרך טיולי יום מאורגנים שיוצאים וחוזרים לרומא, ולחסוך לעצמכם את כאב הראש שבהתניידות ולהנות מיום שלם מלא אטרקציות בקאפרי.

ההגעה לקאפרי - מסורנטו, אמאלפי, פוזיטאנו וסלארנו

ההגעה מסורנטו ואמאלפי מאוד נוחה ומומלצת. מסורנטו יש מעבורות מהירות בתדירות גבוהה בעיקר בחודשי הקיץ (יוצאות כל 30 דקות) כאשר אורך השייט הוא 25 דקות, במחיר מאוד ידידותי לכיס. אם אתם רוצים להגיע לקאפרי מחוף אמאלפי, תוכלו גם כן לקחת מעבורות מהירות היוצאות מהנמל לאורך כל היום. המעבורות המהירות יוצאות גם מחופי פוזיטאנו וסלארנו, שגם שם התדירות שלהן עולה משמעותית בימי הקיץ המתויירים, והשייט ייקח בין 45-50 דקות.

חשוב מאוד לעקוב אחרי הלו”ז של המעבורות ולהבין מתי אתם רוצים להגיע לקאפרי, על מנת לבחור את המעבורת המתאימה.

הגעה לקאפרי - מאיסקיה ופרוסידה

ניתן להגיע לקאפרי גם דרך מעבורת שיוצאת מאיסקיה, אך היא פעילה רק בחודשים אפריל עד אוקטובר, והתדירות שלה נמוכה. לרוב, המעבורות הללו יוצאת לקאפרי בבוקר וחוזרות אחר הצהריים. שימו לב: אין מעבורות בוקר מקאפרי לאיסקיה. תוכלו גם להגיע לקאפרי מפרוסידה, אך כאן תצטרכו להגיע מפרוסידה לאיסקיה ולהחליף מעבורות, מדובר בדרך מסורבלת יותר ופחות מומלצת, אבל אפשרית. אם בחרתם להגיע אל קאפרי מיעד פחות מתויר, כדאי לכם להגיע לאזור סורנטו או אמאלפי ולקחת מעבורת משם. 

לאחר ההגעה לקאפרי

עם הגעתכם לקאפרי, בכדי להגיע ישירות למלון במינימום מאמץ, מומלץ לשכור את השירותים בנמל. השירות הזה עולה בין 10 ל-20 יורו לתיק. מחיר השירות עלול להיראות מעט יקר, אך הדרך מהנמל למלון היא רחוקה, תלולה ועקלקלה. בקאפרי מספר רב של מלונות איכותיים במיוחד וברמה גבוהה מאוד. באי מגוון עצום של אטרקציות, בעיקר בתחום הימי. האופציות לבילוי הן רבות, כאשר הן מתחילות בבוקר ומסתיימות בשעות הלילה הקטנות.