1. עמוד הבית
  2. »
  3. איטליה 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. פוליניאנו א מארה, איטליה 2024 – המדריך המקיף ביותר בעברית | Polignano A Mare
  6. »
  7. מלונות מומלצים בפוליניאנו א מארה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

מלונות מומלצים בפוליניאנו א מארה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בפוליניאנו א מארה - הסקירה המקיפה על מלונות בפוליניאנו א מארה. אזורי הלינה המומלצים בפוליניאנו א מארה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בפוליניאנו א מארה.

5 מקומות לינה מומלצים בפוליניאנו א מארה

Hotel Grotta Palazzese

מלון חמישה כוכבים הממוקם בקצה העיר העתיקה, עם נוף ישיר לים האדריאטי. מומלץ במיוחד לזוגות המחפשים חופשה רומנטית ומפנקת. בנוסף,המלון מציע חניה חינם בשטחו.

Covo dei Saraceni

מלון ארבעה כוכבים בסמוך לחוף המפורסם של העיר (לאמה מונצ’ילה). מתאים במיוחד לזוגות המחפשים חופשה רומנטית ופסטורלית

Tuo Hotel

מלון שלושה כוכבים סמוך לכביש הראשי ss16. מתאים במיוחד למשפחות המחפשות לינה פונקציונאלית וזולה מחד אך נוחה ואיכותית מאידך.

MandorleOlio

מקום לינה על בסיס לינה וארוחת בוקר הממוקם סמוך לתחנת הרכבת של העיר,מרחק הליכה מחוף לאמה מונצ’ילה. מציע בנוסף חניה חינם בשטחו.

A casa di Dany

מתחם דירות להשכרה בקצה העיר העתיקה, בצוק המשקיף על לאמה מונצ’ילה. מתאים במיוחד למטיילים המחפשים מיקום מצוין במחיר זול, אך ללא שירותים.

עדכון אפריל, 2024

במהלך השבועות הקרובים מידת הביקוש ללינה בפוליניאנו א מארה במגמת עליה, ולכן למי שמתכנן להגיע בפסח או בשבועות שאחריו כדאי להזמין מקומות לינה מראש. תוכלו לעשות זאת בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם, וכך לשמור על גמישות על אף ההזמנה מראש. בנוסף, כדאי לבדוק האם יש מבצעים או הנחות רלוונטיים עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בפוליניאנו א מארה

בפולינאנו א מארה ישנם יותר מ200 אפשרויות לינה הכוללות מספר מצומצם של מלונות חמישה כוכבים דוגמת Hotel Grotta Palazzese, ארבעה כוכבים דוגמת Covo dei Saraceni ושלושה כוכבים דוגמת Tuo Hotel , יחד עם מגוון רחב של דירות להשכרה, בתי הארחה ומקומות אירוח על בסיס לינה ארוחת בוקר כאשר מרביתם נמצאים באזור העיר העתיקה של העיר, ובייחוד סמוך לPiazza Vittorio Emauele II דוגמת Sei Stelle Mama. ניתן למצוא עוד ריכוז של אפשרויות לינה בסמוך לתחנת הרכבת הראשית של העיר. במידה ואתם מטיילים עם רכב שכור, המלצתנו היא לבחור מלון אשר לא נמצא בתוככי העיר העתיקה או במרכז העיר העמוסים, הן בשל בעיות הפקקים בעיר והן בשל מצוקות החנייה המרובות. לחלופין ניתן ללון במלון אשר נמצא בשולי העיר (סמוך לתחנת הרכבת,כביש ss16 או ויה אס ויטו בכניסה הצפונית לעיר) ולהיכנס עם תחבורה ציבורית לתוך העיר דוגמת Echi di Puglia
הלינה בפולינאנו א מארה מתאימה גם למשפחות עם ילדים, ישנו מגוון רב של מלונות ובתי הארחה המציעים גם אופציות של חדרי משפחה, כמו גם מגוון רב של דירות וB&B להשכרה.

רחובות פוליאנו א מארה (צילום: )רחובות פוליאנו א מארה

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

 




המלצות ללינה בפוליניאנו א מארה

  • מרבית המבקרים בעיר, מעדיפים ללון באזור העיר העתיקה, אך ישנן אפשרויות לינה רבות גם מחוץ לה. על פי רוב, המחיר של מקומות הלינה בעיר העתיקה בפולינאנו א מארה גבוה יותר ויורד ככל שמתרחקים ממנה . בנוסף, למרות שהעיר העתיקה מאפשרת גישה לרכב היא אינה נוחה ואנו ממליצים לאורחים שמתניידים בעזרת רכב ללון מחוץ לעיר העתיקה.
  • אפשרויות לינה נוספות מומלצות בפולינאנו א מארה הם בתי הארחה מפנקים כמו Dimora Talenti ו- Dimora Anderì מקומות לינה על בסיס לינה וארוחת בוקר כמו nelblu וMalù Bed&Breakfast, למי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל על מלוני הדירות Al Giardino Del Nespolo ו- La Perla del Mare di Polignano Apartments המציעים אפשרויות לינה זולות אך פונקציונאליות.
  • שאלות נפוצות על לינה בפוליניאנו א מארה

    האזור הפופולארי ביותר ללינה בפולינאנו א מארה הוא העיר העתיקה.

    בין המלונות הפופולארים ביותר בפולינאנו א מארה ניתן למצוא מלון חמישה כוכבים Hotel Grotta Palazzese, מלון ארבעה כוכבים Covo dei Saraceni ומלון שלושה כוכבים Tuo Hotel, אך מרבית אפשרויות הלינה הפופולאריות בעיקר הם בעיקר בתי הארחה ומקומות אירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר.

    לאורחים המחפשים לינה זולה יחסית בפולינאנו א מארה אנו ממליצים להסתכל על בית ההארחה La Casetta di Ninella או על מלוני הדירות Al Giardino Del Nespolo ו- La Perla del Mare di Polignano Apartments.

    למשפחות המגיעות לפולינאנו א מארה אנו ממליצים להסתכל על מלון שלושה הכוכבים Tuo Hotel, מקומות אירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר Cinquevite או Palazzo Novecento, ומלון הדירות The Loft Polignano.

    העיר העתיקה של פולינאנו א מארה אסורה לכניסה עם רכבים מזהמים, וגם הרחובות המובילים אליה עלולים להיות צפופים ופקוקים למדי, ובעונת השיא מציאת חניה ברחוב היא משימה בלתי אפשרית. אם בכל זאת אתם מעדיפים ללון סמוך לעיר העתיקה אנו ממליצים על Hotel Grotta Palazzese ועל Dimora Talenti אשר מציעים חניה בחינם במיקום סמוך (יש להזמין מראש).
    לאורחים המעדיפים ללון מחוץ למרכז העיר וסמוך לעורקי התחבורה הראשיים אנו ממליצים על MandorleOlio המציעים חניה פרטית בחינם (יש צורך בהזמנה מראש) ועל Echi di Puglia המציעים גם הם חניה פרטית (בתוספת של 10 יורו עבור יום חניה).

    Booking.com