1. עמוד הבית
  2. »
  3. איטליה 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. עמק אאוסטה, איטליה 2024 – המדריך המקיף ביותר בעברית | Aosta
  6. »
  7. פארק גראן פרדיסו, איטליה – מלונות מומלצים, איך מגיעים ומה אפשר לעשות באזור | Gran Paradiso

פארק גראן פרדיסו, איטליה – מלונות מומלצים, איך מגיעים ומה אפשר לעשות באזור | Gran Paradiso

המדריך המקוצר לתייר

הפארק הלאומי גראן פרדיסו (Gran Paradiso), הוא הפארק הלאומי הראשון במדינה וכשמו כן הוא – גן עדן לחובבי טבע ומטיילים, המציע נופים אלפיניים עוצרי נשימה, חיות בר מגוונות ורשת שבילים המובילה דרך עמקים בתוליים ופסגות טרשיות, מה שהופך אותו ליעד מושלם עבור אלה המחפשים חופשה בטבע המהממם שיש לצפון איטליה להציע. מרבית התיירים שמגיעים לפארק גראן פרדיסו בוחרים ללון כאן כחלק מטיול רחב יותר באזור עמק אאוסטה ולנים כאן לפחות ללילה אחד. הלינה באזור זה מתאימה במיוחד למי שרוצה לצאת לטיולים רגליים בפארק ולמי שיוצא לטיולי כוכב באזור עמק אאוסטה.

יעל אלפיני

יעל אלפיני – מבעלי החיים הייחודיים לאזור זה

איך מגיעים לפארק גראן פרדיסו

הדרך הנוחה ביותר להגיע לפארק ולמסלולים השונים שבו היא עם רכב פרטי, אותו לרוב שוכרים בטורינו או מילאנו משם מרבית התיירים שמגיעים לאזור יוצאים. קחו בחשבון שחלק מהכבישים באזור הפארק צרים ומפותלים, אך ללא רכב שכור קשה מאוד להתנייד בין העיירות השונות ומסלולי ההליכה השונים שיש לפארק להציע. אנו ממליצים מאוד להזמין רכב מראש, בעיקר לתקופת הקיץ, בשל הביקוש הרב לרכבים במיוחד לרכבים מרווחים למשפחות, רכבים אוטומטיים, ואנים וג’יפים. תוכלו להזמין בקישור הזה עם ביטול בחינם, כך שלא צריך לחשוש מההתחייבות לרכב, למי שרוצה לחסוך בעלות הרכב אנו ממליצים להזמין בקישור הזה עם הנחה בלעדית לגולשי הכל על.

כבישים בפארק גראן פרדיסו

הכבישים המפותלים בגראן פרדיסו

מה עושים בפארק גראן פרדיסו

בפארק הלאומי גראן פרדיסו תמצאו שבילים רבים הנותנים מענה לרמות שונות של מומחיות, מטיולים נינוחים ועד לטרקים אלפיניים מאתגרים. הזמן הטוב ביותר לטיולים בפארק זה הוא בדרך כלל מסוף יוני עד תחילת ספטמבר כאשר מזג האוויר נוח, והשלג נמס, וחושף את מלוא הדרו של הפארק. נקודות ציון מרכזיות בפארק כוללות את פסגת גראן פרדיסו עצמה, שהיא ההר היחיד כולו בתוך איטליה שגובהו למעלה מ-4,000 מטרים, אגם Lago Teleccio השופע, הידוע בזכות החי והצומח העשירים שלו, ומפלי לילאז (Lillaz Waterfall) שובי הלב.

אגם Lago Teleccio בפארק גראן פרדיסו

אגם Lago Teleccio עם מי הקריסטל הצלולים שלו

לינה בפארק גראן פרדיסו

בקרב מי שבוחר להגיע לפארק גראן פרדיסו יש רבים שבוחרים ללון באזור ללילה אחד או יותר במסגרת הטיול באזור עמק אאוסטה. כמה ממקומות הלינה המומלצים עליהם כדאי להסתכל הם À l’Hostellerie Du Paradis או Albergo Gran Paradiso למי שמחפש מלון שלושה כוכבים, Seconda stella a destra למעדיפים דירה, La Ferme du Grand Paradis, Antica casa di montagna Maison Bovard או Hotel & Restaurant Perret למחפשים מקום לינה פשוט ונעים. בנוסף, יש באזור גם כמה מקומות לינה מפנקים במיוחד, שמתאימים למי שמחפש מקום לינה עם ספא בתוך הנופים עוצרי הנשימה של האזור, למשל Bellevue Hotel & SPA או La Madonnina Del Gran Paradiso Wellness Hotel. ישנן כמובן אופציות לינה נוספות באזור, בקישור הזה תוכלו לראות את כלל מקומות הלינה ולהזמין מראש עם אפשרות ביטול בחינם – כך שתוכלו לשמור לעצמכם את האפשרות להיות גמישים (אך שימו לב לתאריך עד אליו ניתן לבטל בחינם את השהות). למגיעים עם רכב כדאי כמובן לבחור מקום לינה שמספק חניה, למשל אחד ממקומות הלינה שבקישור הזה. למי שרוצה לחסוך בעלות הלינה אנו ממליצים להסתכל על המבצעים וההנחות למלונות בקישור הזה לראות האם יש משהו רלוונטי עבורכם.




למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם: