מלונות מומלצים במרכז קטניה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות במרכז קטניה - הסקירה המקיפה על מלונות במרכז קטניה. אזורי הלינה המומלצים במרכז קטניה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים במרכז קטניה.

5 מקומות לינה מומלצים במרכז קטניה

Palace Catania | UNA Esperienze

⭐⭐⭐⭐
מקום האירוח פאלאס קטניה (Palace Catania | UNA Esperienze) – מבין אפשרויות הלינה במרכז קטניה זוהי אחת מאפשרויות הלינה היוקרתיות יותר מבחינת המתקנים שמציעה, ובהתאם לכך לרוב גם מחיר הלינה יהיה גבוה יותר ממרבית אפשרויות הלינה האחרות באזור.
למידע נוסף על המלון

Liberty Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון ליברטי (Liberty Hotel) – זוהי אחת מאפשרויות הלינה המומלצות במרכז קטניה ומתאימה למי שרוצה מצד אחד אפשרות לינה עם מתקנים ברמה יחסית גבוהה לאזור זה ומצד שני לא ברמת המחיר הגבוהה ביותר.
למידע נוסף על המלון

Art & Jazz Hotel

⭐⭐⭐
ארט אנד ג’אז הוטל (Art & Jazz Hotel) – זוהי אחת מאפשרויות הלינה הפונקציונאליות המומלצות במרכז קטניה, ומתאימה למי שרוצה מקום לינה נוח ובמיקום טוב מצד אחד אך לא יקר מידי בהשוואה לשאר אפשרויות הלינה באזור זה מצד שני.
למידע נוסף על המלון

Hotel Biscari

⭐⭐
מלון ביסקארי (Hotel Biscari) – אחת מאפשרויות הלינה המומלצות במרכז קטניה המתאימה במיוחד למי שמחפש מקום לינה במיקום טוב אבל זול יחסית לשאר אפשרויות הלינה המוצעות באזור זה.
למידע נוסף על המלון

RG7 Apartments

מקום האירוח RG7 אפרטמנטס (RG7 Apartments) – מקום לינה זה מומלץ למי שלאו דווקא מחפש חדר במלון במרכז קטניה אך עדיין מעוניין בלינה באזור מרכזי. מקום לינה זה לרוב יציע מחיר זול ונוח יותר בהשוואה לאפשרויות הלינה השונות באזור זה.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

אזור מרכז קטניה הוא אחד מאזורי הלינה האהובים במרכז קטניה ובתקופה זו הביקוש ללינה באזור גבוה, ובסופי שבוע יכול להתקרב לתפוסה מלאה במלונות המבוקשים. לכן, למי שמגיע לחופשה בפסח או אחריו מומלץ להזמין מקום לינה בהקדם. כדאי לעשות זאת בקישור הזה בו מקומות לינה רבים המציעים ביטול בחינם, וכך לשמור על גמישות למרות ההזמנה מראש.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה במרכז קטניה

במרכז קטניה ישנם כ-1310 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל Palazzo Scammacca).
מרבית התיירים בוחרים לקחת מלון או דירה באזור של קתדרלת קטניה סנט אגטה Basilica Cattedrale di Sant’Agata, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון Il Principe Hotel Catania. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.

קתדרלת דנטה אגתה, המקום סביבו מרבית התיירים בקטניה בוחרים ללון (צילום: קתדרלת דנטה אגתה, המקום סביבו מרבית התיירים בקטניה בוחרים ללון




המלצות ללינה במרכז קטניה

  • מלונות נוספים מומלצים במרכז קטניה הינם מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Hotel Romano House, מלון Katane Palace Hotel, מלון Miglia Boutique Hotel 20 ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Habitat, מלון Hotel Villa Romeo ומלון Best Western Hotel Mediterraneo. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – בית הארחה Meo Design Suites & Spa, מלון שני כוכבים Hotel Gorizia ומלון כוכב 1 Hotel Trieste. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים דירה Duca di Sarro le Suites ודירה Palazzo Scammacca.
  • למי שמגיע עם רכב שכור למלון או דירה במרכז קטניה כדאי לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה בהשוואה לשאר העיר. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. בעייתי מאוד להתנייד באזר זה עם רכב פרטי לכן למי שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון באזורים פריפריאלים יחסית של העיר או לבחור באפשרות לינה המציעה גם חנייה, למשל מלון שלושה כוכבים Habitat, בית הארחה Palazzo del Verga, מלון 1כוכבים Hotel Trieste.
  • במרכז קטניה יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • במרכז קטניה מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים.

שאלות נפוצות על לינה במרכז קטניה

למשפחות הבוחרות ללון במרכז קטניה אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - דירות Palazzo Scammacca, דירות Duca di Sarro le Suites ומלון שני כוכבים Hotel Biscari, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לבמרכז קטניה מגלה כי חניה הינה דבר מאוד בעייתי - קשה למצוא חניה פנויה, וגם כאשר מוצאים צריך להכין את הכיס לתשלום גבוה בעבורה. על מנת למנוע מראש בעיה זו כדאי לבחור מקום לינה אשר מציע חנייה לאורחיו, אנו מציעים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון שלושה כוכבים Habitat, בית הארחה Palazzo del Verga, מלון 1כוכבים Hotel Trieste.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות במרכז קטניה אנו מציעים להסתכל על Hotel Biscari, בית הארחה Meo Design Suites & Spa, מלון שני כוכבים Hotel Gorizia, מלון 1כוכבים Hotel Trieste .

Booking.com