מלונות מומלצים במרכז ורונה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות במרכז ורונה - הסקירה המקיפה על מלונות במרכז ורונה. אזורי הלינה המומלצים במרכז ורונה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים במרכז ורונה.

5 מקומות לינה מומלצים במרכז ורונה

NH Collection Palazzo Verona

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון NH קולקשן פאלאצו ורונה (NH Collection Palazzo Verona) – מבין אפשרויות הלינה במרכז ורונה זוהי אחת מאפשרויות הלינה היוקרתיות יותר מבחינת המתקנים שמציעה, ובהתאם לכך לרוב גם מחיר הלינה יהיה גבוה יותר ממרבית אפשרויות הלינה האחרות באזור.
למידע נוסף על המלון

Hotel Firenze

⭐⭐⭐⭐
מלון פירנצה (Hotel Firenze) – זוהי אחת מאפשרויות הלינה המומלצות במרכז ורונה ומתאימה למי שרוצה מצד אחד אפשרות לינה עם מתקנים ברמה יחסית גבוהה לאזור זה ומצד שני לא ברמת המחיר הגבוהה ביותר.
למידע נוסף על המלון

Hotel Milano & SPA

⭐⭐⭐
מלון וספא מילאנו (Hotel Milano & SPA) – זוהי אחת מאפשרויות הלינה הפונקציונאליות המומלצות במרכז ורונה, ומתאימה למי שרוצה מקום לינה נוח ובמיקום טוב מצד אחד אך לא יקר מידי בהשוואה לשאר אפשרויות הלינה באזור זה מצד שני.
למידע נוסף על המלון

Hotel Siena

⭐⭐
מלון סיינה (Hotel Siena) – אחת מאפשרויות הלינה המומלצות במרכז ורונה המתאימה במיוחד למי שמחפש מקום לינה במיקום טוב אבל זול יחסית לשאר אפשרויות הלינה המוצעות באזור זה.
למידע נוסף על המלון

Opera Relais De Charme – Aparthotel

מלון דירות אופרה רלה דה שארמה (Opera Relais De Charme – Aparthotel) – מקום לינה זה מומלץ למי שלאו דווקא מחפש חדר במלון במרכז ורונה אך עדיין מעוניין בלינה באזור מרכזי. מקום לינה זה לרוב יציע מחיר זול ונוח יותר בהשוואה לאפשרויות הלינה השונות באזור זה.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

אזור העיר העתיקה הוא מאזורי הלינה הפופולאריים ביותר בורונה ובשבועות אלו הביקוש ללינה בו הולך ועולה. אם אתם מגיעים לחופשה בפסח כדאי להקדים ולהזמין מקום לינה מראש לאחד מהמלונות באזור. מומלץ לעשות זאת בקישור הזה ולבחור באחת מאפשרויות הלינה המציעות ביטול בחינם - כך תוכלו לשמור על גמישות ולשנות או לבטל במידת הצורך כאשר תתקרבו למועד החופשה (חשוב לשים לב למועד האחרון לביטול).

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה במרכז ורונה

במרכז ורונה ישנם כ-600 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל La Nuova Corte Verona).
מרבית התיירים בוחרים לקחת מלון או דירה באזור של הבית של יוליה (Casa di Giulietta), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון Hotel Accademia. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.

תיירים רבים שבוחרים מלון במרכז ורונה מחפשים מלון ליד המפרסת של יוליה (צילום מקורי)תיירים רבים שבוחרים מלון במרכז ורונה מחפשים מלון ליד המפרסת של יוליה (צילום מקורי)

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:




המלצות ללינה במרכז ורונה

  • מלונות נוספים מומלצים בבמרכז ורונה הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון Due Torri Hotel, מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Hotel Accademia, מלון Hotel Colomba d’Oro ומלון Hotel Giberti & Spa ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Hotel Giulietta e Romeo, מלון Hotel San Luca ומלון Boutique Hotel Touring ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון 2 כוכבים Hotel Torcolo Residenze del Cuore, מלון 2 כוכבים Hotel Sanmicheli ומלון 2 כוכבים Albergo Trento. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים דירות La Nuova Corte Verona, דירות Oriana Homèl Verona ומלון דירות Aparthotel ANTICO SAN ZENO.
  • למי שמגיע עם רכב שכור למלון או דירה במרכז ורונה כדאי לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה בהשוואה לשאר העיר. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. בעייתי מאוד להתנייד באזר זה עם רכב פרטי לכן למי שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון באזורים פריפריאלים יחסית של העיר או לבחור באפשרות לינה המציעה גם חנייה, למשל מלון 5 כוכבים NH Collection Palazzo Verona, מלון 3 כוכבים Hotel Milano & SPA ומלון 2 כוכבים Hotel Torcolo Residenze del Cuore.
  • במרכז ורונה יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • במרכז ורונה דירות ומלונות יקרים יחסית לכן שווה: א. לקחת דירות ומלונות פונקציונאלים וזולים יחסית כמו . ב. מומלץ לעשות שימוש במנועי השוואות המחירים השונות הפערים יכולים להיות מאוד, מאוד גבוהים. אתם יכולים לבצע השוואה זו למשל בלינק זה אובלינק זה.

שאלות נפוצות על לינה במרכז ורונה

למשפחות הבוחרות ללון במרכז ורונה אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון דירות Opera Relais De Charme - Aparthotel, בית הארחה Marconi Rooms and Apartments ומלון 3 כוכבים Hotel Milano & SPA, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לבמרכז ורונה מגלה כי חניה הינה דבר מאוד בעייתי - קשה למצוא חניה פנויה, וגם כאשר מוצאים צריך להכין את הכיס לתשלום גבוה בעבורה. על מנת למנוע מראש בעיה זו כדאי לבחור מקום לינה אשר מציע חנייה לאורחיו, אנו מציעים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון 5 כוכבים NH Collection Palazzo Verona, מלון 3 כוכבים Hotel Milano & SPA ומלון 2 כוכבים Hotel Torcolo Residenze del Cuore.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות במרכז ורונה אנו מציעים להסתכל על Hotel Siena, מלון 2 כוכבים Hotel Torcolo Residenze del Cuore, מלון 2 כוכבים Hotel Sanmicheli ומלון 2 כוכבים Albergo Trento.

Booking.com