1. עמוד הבית
  2. »
  3. איטליה 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. גנואה, איטליה 2024 – המדריך המקיף ביותר בעברית | Genova
  6. »
  7. מלונות מומלצים בג’נובה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

מלונות מומלצים בג’נובה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בג'נובה - הסקירה המקיפה על מלונות בג'נובה. אזורי הלינה המומלצים בג'נובה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בג'נובה.

5 מקומות לינה מומלצים בג’נובה

Meliá Genova

מלון חמישה כוכבים המתאים בעיקר לזוגות הרוצים להתפנק. נמצא במיקום מוביל בעיר, במרחק של 11 דקות מהנמל של גנואה ובמרחק של כ10 דקות הליכה מהרכבת התחתית.

Hotel Bristol Palace

מלון ארבע כוכבים יוקרתי, שוכן בבניין היסטורי הממוקם במרכז גנואה, במרחק של 100 מ’ מפיאצה דה פרארי (Piazza De Ferrari). מתאים ליחידים,זוגות ומשפחות עד 4 נפשות.

Best Western Hotel Matropoli

מלון 3 כוכבים הנמצא בלב העיר גנואה (ג’נובה) בעיר העתיקה. מתאים בעיקר לזוגות המחפשים לטייל ולהתרשם מהעיר.

Hotel Nologo

מלון 2 כוכבים הנמצא במקום מבוקש בגנואה (ג’בונה). מבמרחק של כ-15 דקות הליכה מ-פאלאצו דוקלה (Palazzo Ducale) והאקווריום של גנואה (Genoa Aquarium). מתאים בעיקר לזוגות ויחידים הרוצים ללון בחדרים מודרניים וממוזגים עם אינטרנט אלחוטי בחינם

aquarium rooms

אקווריום רומס הינו בית הארחה במיקום מרכזי בג’נובה. מתאים לזוגות וליחידים הרוצים להינות מנוף הנמל, בחדרים עם מרפסת ולשהות בקרבת האטרקציות והכיכרות המרכזיות בעיר.

עדכון אפריל, 2024

במהלך השבועות הקרובים מידת הביקוש ללינה בג’נובה במגמת עליה, ולכן למי שמתכנן להגיע בפסח או בשבועות שאחריו כדאי להזמין מקומות לינה מראש. תוכלו לעשות זאת בקישור הזה בו מגוון מקומות המציעים ביטול בחינם, כך שתוכלו לשנות את ההזמנה ואף לבטל אותה במידת הצורך. בנוסף, מאחר וההוצאה על הלינה היא מהמרכזיות בחופשה תוכלו לחפש מבצעים רלוונטיים עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בג'נובה

בעיר הנמל ג’נובה (המכונה גם גנואה) בצפון איטליה ישנם למעלה מ-900 מקומות לינה כאשר מרביתם בתי דירות. לאלו מכם שתרצו ללון במלון, ישנם כ-90 מלונות, רובם ברמת 3 כוכבים המציעים לינה על בסיס ארוחת בוקר הנמצאים בקרבת העיר העתיקה והנמל של ג’נובה. מרביתם של המלונות ובתי ההארחה מציעים חדרי משפחה (לרוב חדר המתאים לעד 4 אנשים) וכמובן חדרים זוגיים. לאלו מכם השוכרים רכב תשמחו לדעת כי ישנם מקומות לינה רבים המציעים חנייה רבים בעיר.

הסמטאות הציוריות של העיר העתיקה בגנואה (צילום: )הסמטאות הציוריות של העיר העתיקה בגנואה

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:




המלצות ללינה בג'נובה

  • מרבית המבקרים בעיר, מעדיפים ללון במרכז העיר העתיקה בקרבת הנמל. באזור זה ישנו מגוון רחב של מקומות לינה המתאים למשפחות, זוגות ויחידים הרוצים ללון בתנאי חמישה כוכבים ואף בתי דירות מאובזרים ונוחים. יחד עם זאת קחו בחשבון שלינה באזור זה יקרה יותר מאשר אזורים מרוחקים יותר בעיר.
  • מלונות נוספים מומלצים בגנואה (ג’נובה) הם מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו Grand Hotel Savoia מלונות ארבעה כוכבים כמו Hotel De Ville , מלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית שאינה יותר מידי יקרה כמו Hotel Genova Liberty. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על Ostello Bello Genova.

שאלות נפוצות על לינה בג'נובה

האזור הפופולארי ביותר ללינה בג'נובה הוא בעיר העתיקה ובקרבת הנמל.

בין המלונות הפופולארים ביותר בג'נובה ניתן למנות מלונות חמישה כוכבים כמו Meliá Genova, Grand Hotel Savoia, מלונות ארבע כוכבים כמו Hotel De Ville, NH Collection Genova Marina , מלונות שלושה כוכבים כמו Hotel Genova Liberty, Hotel Veronese מלונות שני כוכבים כמו Hotel Chopin ודירות כמו .Jeans Luxury House.

למי שמחפש לינה זולה בג'נובה אנו ממליצים לבדוק את מלון Ostello Bello Genova ו Hotel Suisse.

למשפחות המגיעות לג'נובה (גנואה) אנו ממליצים להסתכל על בית ההארחה La Superba Rooms & Breakfast בו יש סוויטות המתאימות לעד חמישה אנשים, ועל מלון Best Western Porto Antico בו יש חדרים המתאימים לאירוח של עד 6 אנשים.

למי שרוצה ללון באזור העיר העתיקה עם רכב (אנו פחות ממליצים להיכנס לאזור זה עם רכב) כדאי להסתכל על המלונות Best Western Hotel Metropoli ו- Hotel De Ville להם יש חניה פרטית. במידה ואתם מעוניינים ללון מחוץ לעיר העתיקה אך במקום קרוב לנמל אנו ממליצים להסתכל על מלון Holiday Inn Genoa City בו יש חניה פרטית בתשלום.

Booking.com