האקווריום של גנואה – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Aquarium of Genoa

עדכון אפריל, 2024

בתקפה הקרובה מספר התיירים בגנואה במגמת עלייה שתגיע לשיא שלה בקיץ. כאשר מתכננים ביקור באחת מהאטרקציות האהובות ביותר בעיר, כמו אקווריום של גנואה מומלץ להזמין כרטיסים מראש - וכך להבטיח את הכניסה שלכם בזמן המתאים לכם ביותר ולחסוך את ההמתנה בכניסה. להזמנת כרטיסים מראש לאקווריום של גנואה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

האקווריום של גנואה בכמה מילים

האקווריום של גנואה אשר ממוקם באזור הנמל הישן בגנואה שבאיטליה נחשב כאחת האטרקציות הפופולריות ביותר בגנואה והוא האקווריום הגדול ביותר באירופה (27,000 מ”ר של מים). האקווריום פתוח למבקרים מאז 1991. באקווריום יש כ70 מערכות אקולוגיות והוא משמש כביתם של כ- 15,000 בעלי חיים (מ600 מינים) ו200 מיני צמחים מכל רחבי העולם אשר יכולים לעורר התרגשות וסקרנות אצל כל אדם המחליט לבקר בו. יש לכם את האפשרות לצאת למסע ימי ולפגוש חיות מדהימות- מיונקים ימיים נדירים ועד לטורפים הגדולים של הים. פינגווינים ודולפינים, דגים נדירים ועוד. המסלול המומלץ לסיור באקווריום מצויין על ידי חיצים ולוחות ואתם רשאים לעקוב אחרי החיצים ו”לצלול” אל חוויה ימית מרתקת ומעשירה.

מה רואים באקווריום של גנואה

יש האומרים כי האקווריום של גנואה נראה כמו ספינה שמוכנה לצאת לים. ואכן, ההרגשה היא שאתם באמת עולים על ספינה ויוצאים למסע ימי מרתק ועשיר. האקווריום מכיל 4 רמות של עומק שבכל אחת תוכלו למצוא סוגים ומינים שונים של חיות מים- דגים, יונקי מים, ציפורים, זוחלים, דו-חיים וחסרי חוליות. יש לכם את האפשרות לצאת למסע ימי ולפגוש חיות מדהימות- מיונקים ימיים נדירים ועד לטורפים הגדולים של הים. פינגווינים ודולפינים, דגים נדירים ועוד. בנוסף, אקווריום גנואה הוא המתקן היחיד באירופה שמחזיק כלבי ים, מדוזות, דגים טרופיים ומינים אחרים בסביבה שמשכפלת את בית הגידול הטבעי שלהם. באפשרותכם לצאת רק לסיור בתערוכת המים המרשימה הזאת של האקווריום של גנואה, אך יש לכם גם אפשרות להינות מעוד שלל חוויות נפלאות ואטרקציות שיש למקום להציע. אם אתם מגיעים עם ילדים אז מומלץ לשלב עם הסיור באקווריום גם פגישה קרובה עם הדולפינים, או לחילופין סיור לילה והיכרות עם הכרישים. אם אתם מתעניינים בהיסטוריה הימית, מומלץ לשלב את הסיור עם סיור נוסף במוזיאון הים (Galat Aquarius), או ללמוד על החי והצומח ביערות טרופיים בביוספירה (Biosphere).

סרטון עלהאקווריום של גנואה

כרטיסים לאקווריום של גנואה

לאקווריום של גנואה יש מגוון רחב של אפשרויות של כרטיסים. ננסה לעשות לכם כאן קצת סדר. נתחיל מכך שיש סוגי כרטיסים רק לאקווריום עצמו ויש כרטיסים לאקווריום שמשלבים בתוכם אטרקציות נוספות.

כרטיסי כניסה לאקווריום

מכיוון שהאקווריום נחשב כאתר פופולרי יש את האפשרות לרכוש אליו גם כרטיס שמוותר על התור בכניסה לאתר. אם אתם מגיעים בתקופת החורף, זמן אשר נחשב פחות עמוס מבחינה תיירותית, וברצונכם להגיע לביקור באקווריום, תוכלו לרכוש כרטיס רגיל דרך האתר הרשמי של האקווריום, במידה ואתם מגיעים בשיא העונה (בקיץ), בה יש סיכוי גבוה לעומס מבקרים באתר, יש לכם אפשרות לקנות כרטיס שמאפשר לכם לעקוף את התור בכניסה (למשל כאן עם הנחה של 5% לגולשי הכל על בהזנת קוד קופון HAKO5) . בנוסף, ישנהם גם את האפשרות לשלב את הכרטיס הזה עם ארוחת צהריים (למשל כאן עם ההנחה לגולשי הכל על) . יש לכם גם את האפשרות לרכוש כרטיס לאקווריום הכולל נישנוש בבית הקפה שבתוך האקווריום ומשקיף אל נמל גנואה (למשל כאן עם אפשרות ביטול בחינם) . במידה ואתם רוצים להגיע לאקווריום בשעות אחר הצהריים ישנה אפשרות לרכוש כרטיס כניסה מאוחרת (החל מהשעה 16:00) ולקבל גם אפרטיף גנואי (למשל כאן עם ההנחה הייחודית של גולשי הכל על).

כרטיסי כניסה לאקווריום ולאטרקציות נוספות בגנואה

אם ברצונכם לשלב את הביקור עם עוד אטרקציות, ניתן לרכוש כרטיס שמשולב גם עם סיור בעיר גנואה (למשל בקישור הזה עם ההנחה של גולשי אתר הכל על), או שמשולב עם ביקור במגדלור המפורסם והמרשים של גנואה (בקישור הזה) , שייט צפייה בליוויתנים (כאן) , ביקור במוזיאון הים (בלינק הזה), ביקור בביוספירה (בקישור זה)  או בביקור משולב עם FantaCinem- קולנוע פנטזיה שמציג מסע בים העולם תוך כדי פסקולים של סרטי פולחן (כאן).

הזמנת כרטיסים לאקווריום של גנואה - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים לאקווריום של גנואה

  • הביקור באקווריום של גנואה מומלץ לכל אחד אשר מתעניין בעולמם המופלא של בעלי החיים הימיים וסקרן לפגוש ולהכיר מינים, זנים וגוונים חדשים של חיות עליהם הוא אולי לא שמע מעולם.
  • חשוב לדעת שהזמן העמוס ביותר של הביקור באקווריום הוא באמצע היום, ועל כן מומלץ להגיע בשעות הבוקר המוקדמות או מאחר הצהריים ואילך.
  • מומלץ להשקיע בסיור באקווריום בין 2-3 שעות כדי באמת לחוות את החוויה המלאה שיש למקום להציע.
  • אנו ממליצים לשלב את הביקור באקווריום עם אחד האתרים הסמוכים לאקווריום כגון המגדלור המפורסם של גנואה, לחובבי החיות והים, מומלץ מאוד לשלב את הביקור עם אחד האתרים הסמוכים לאקווריום כמו מוזיאון הים או הביוספירה, בהם תוכלו להיווכח לעוד חיות מרשימות וצורות חיים טרופיות.
  • אזור האקווריום של גנואה נחשב כאזור פופולרי ותיירותי ועל כן תוכלו למצוא ממש בקרבתו שפע של אפשרויות לינה באזור.

מידע שימושי/h2>

  • שעות פתיחה: כל יום בין 9:00-20:00 (כניסה אחרונה עד 18:00)
  • עלות כרטיס רגיל לאקווריום למבוגר הוא 22 אירו. לילדים מגיל 12-4 מחיר הכרטיס הוא 14 אירו. (ילדים מתחת לגיל זה נכנסים חינם).
  • כתובת: Area Porto Antico – Ponte Spinola – 16128 Genoa
  • דרכי הגעה: התחנה הקרובה לאקווריום היא פיאצה קריקטמנטו וניתן להגיע אליה באמצעות שלושה קווי אוטובוס- 1,12 או 13.
  • קישור לאתר הרשמי: https://www.acquariodigenova.it/
  • שימו לב כי מספר הכניסות מוגבל מטעמי בטיחות; מומלץ מאוד לרכוש כרטיסים באינטרנט מראש.

שאלות נפוצות על האקווריום של גנואה

הביקור באקווריום של גנואה מומלץ לכל אחד אשר מתעניין בעולמם המופלא של בעלי החיים הימיים וסקרן לפגוש ולהכיר מינים, זנים וגוונים חדשים של חיות עליהם הוא אולי לא שמע מעולם.

שעות ביקור מומלצות- האקווריום פתוח מ9:00-20:00 בערב וניתן להזמין סיורי יום או ערב. חשוב לדעת שהזמן העמוס ביותר של הביקור באקווריום הוא באמצע היום, ועל כן מומלץ להגיע בשעות הבוקר המוקדמות או מאחר הצהריים ואילך.

מומלץ להשקיע בביקור בין 2-3 שעות כדי לחוות חוויה מלאה מהמקום. אם הגעתם לאקווריום ב18:00 תוכלו לבקר בו רק עד שעתיים.

אם בחרתם להגיע לגנואה בקיץ שזה בעצם שיא העונה, ואתם רוצים לבקר באקווריום של גנואה שנחשב כאתר פופולרי ביותר, סביר להניח שהמרכז יהיה עמוס במבקרים ועל כן מומלץ לרכוש כרטיס שמדלג על התור כדי לחסוך את זמן ההמתנה. אם אתם בכל זאת רוצים לחסוך עלויות של כרטיס שמדלג על התור והגעתם בקיץ, ההמלצה היא להגיע לביקור באקווריום או בשעות הבוקר המוקדמות או משעות אחר הצהריים ואילך, זמנים בהם לרוב יש פחות מבקרים באקווריום.