מלונות מומלצים במרכז העיר אבו דאבי ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות במרכז העיר אבו דאבי - הסקירה המקיפה על מלונות במרכז העיר אבו דאבי. אזורי הלינה המומלצים במרכז אבו דאבי, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים במרכז העיר אבו דאבי.

5 מקומות לינה מומלצים במרכז העיר אבו דאבי

Royal Rose Hotel

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון רויאל רוז (Royal Rose Hotel) – מלון 5 כוכבים באזורמרכז העיר אבו דאבי. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בשל 2 בריכות השחיה וחדרי המשפחה.
למידע נוסף על המלון

Southern Sun Abu Dhabi

⭐⭐⭐⭐
מלון סאות׳רן סאן אבו דאבי (Southern Sun Abu Dhabi) – מלון 4 כוכבים באזור מרכז העיר אבו דאבי. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בשל בריכת השחיה ומרכז הכושר.
למידע נוסף על המלון

City Seasons Al Hamra Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון סיטי סיזנס אל חמרה (City Seasons Al Hamra Hotel) – מלון 4 כוכבים באזור . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל מרכז כושר ומרכז בריאות וספא.
למידע נוסף על המלון

Beach Rotana – Abu Dhabi

ביץ’ רוטאנה – אבו דאבי (Beach Rotana – Abu Dhabi) – אתר נופשבאזור מרכז העיר אבו דאבי. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בשל בריכה השחיה ומיקום מול הים.
למידע נוסף על המלון

Hala Arjaan by Rotana, Deluxe Hotel Apartments

האלה ארג’אן ביי רוטאנה (Hala Arjaan by Rotana, Deluxe Hotel Apartments) – מלון דירות באזור מרכז העיר אבו דאבי. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בשל מרכז הכושר ובריכת השחיה.
למידע נוסף על המלון

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה במרכז העיר אבו דאבי

באזור מרכז העיר אבו דאבי ישנם כ-55 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה מלונות (מלון 5 כוכבים למשל Le Royal Meridien Abu Dhabi).
מרבית התיירים בוחרים לקחת מלון או דירה באזור של קפיטל פארק (Capital Park), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון 4 כוכבים Golden Tulip Downtown Abu Dhabi. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.

הלינה באזור פארק קפיטל פופולארית מאוד בקרב תיירים הבוחרים ללון באבו דאביהלינה באזור פארק קפיטל פופולארית מאוד בקרב תיירים הבוחרים ללון באבו דאבי




המלצות ללינה במרכז העיר אבו דאבי

  • מלונות נוספים מומלצים באזור מרכז העיר אבו דאבי הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון Corniche Hotel Abu Dhabi, מלון Sofitel Abu Dhabi Corniche, מלון Jannah Burj Al Sarab ומלון Le Royal Meridien Abu Dhabi, מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Ramada Downtown Abu Dhabi, מלון Golden Tulip Downtown Abu Dhabi ומלון Cristal Hotel Abu Dhabi. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים מלון דירות Grand Mercure Abu Dhabi, מלון דירות Al Manzel Hotel Apartments, מלון דירות Al Maha Arjaan by Rotana ומלון דירות Beach Rotana Residences.
  • מרבית התיירים שבוחרים ללון באזור מרכז העיר אבו דאבי מעדיפים ללון כאמור סביב קפיטל פארק (Capital Park), אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. אם אתם שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון במלונות אשר מציעים פתרונות חנייה, למשל אתר נופש Beach Rotana – Abu Dhabi– הזמנה מראש, מלון 4 כוכבים Oaks Liwa Executive Suites– הזמנה מראש, מלון 4 כוכבים Southern Sun Abu Dhabi– הזמנה מראש ומלון דירות Al Maha Arjaan by Rotana– חניה ציבורית בהזמנה מראש ובתשלום.
  • במרכז העיר אבו דאבי יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • באזור מרכז העיר אבו דאבי דירות ומלונות יקרים יחסית לכן שווה: א. לקחת דירות ומלונות פונקציונאלים וזולים יחסית כמו . ב. מומלץ לעשות שימוש במנועי השוואות המחירים השונות הפערים יכולים להיות מאוד, מאוד גבוהים. אתם יכולים לבצע השוואה זו למשל בלינק זה אובלינק זה.

שאלות נפוצות על לינה במרכז העיר אבו דאבי

האזור הפופולארי ביותר ללינה במרכז העיר אבו דאבי הינו האזור סביב קפיטל פארק (Capital Park).

בין מקומות הלינה הפופולארים ביותר באזור מרכז העיר אבו דאבי ניתן למנות את Royal Rose Hotel, Southern Sun Abu Dhabi, City Seasons Al Hamra Hotel, Beach Rotana - Abu Dhabi,ו- Hala Arjaan by Rotana, Deluxe Hotel Apartments.

למשפחות הבוחרות ללון באזור מרכז העיר אבו דאבי אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון דירות Hala Arjaan by Rotana, Deluxe Hotel Apartments, אתר נופש Beach Rotana - Abu Dhabi, מלון דירות Grand Mercure Abu Dhabi ומלון דירות Al Manzel Hotel Apartments, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

במידה ואתם מגיעים עם רכב לאזור מרכז העיר אבו דאביכדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, אשר עשוייה להיות בעייתית. על מנת לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) כדאי להזמין מקום לינה עם חניה. אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - אתר נופש Beach Rotana - Abu Dhabi- הזמנה מראש, מלון 4 כוכבים Oaks Liwa Executive Suites- הזמנה מראש, מלון 4 כוכבים Southern Sun Abu Dhabi- הזמנה מראש ומלון דירות Al Maha Arjaan by Rotana- חניה ציבורית בהזמנה מראש ובתשלום.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות באזור מרכז העיר אבו דאבי אנו מציעים להסתכל על Beach Rotana - Abu Dhabi, .

Booking.com