מלונות מומלצים בסנט אנטון אם ארלברג ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בסנט אנטון אם ארלברג - הסקירה המקיפה על מלונות בסנט אנטון אם ארלברג. אזורי הלינה המומלצים בסנט אנטון אם ארלברג, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בסנט אנטון אם ארלברג.

5 מקומות לינה מומלצים בסנט אנטון אם ארלברג

Hotel Andino

⭐⭐⭐⭐
מלון אנדינו (Hotel Andino) – מלון ארבעה כוכבים במרכז סנט אנטון אם ארלברג. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המרכזי והצוות האדיב.

למידע נוסף על המלון

Valluga Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון ואלוגה (Valluga Hotel) – מלון ארבעה כוכבים במרכז העיירה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בזכות מרכז הספא, בריכת השחיה והמיקום המרכזי.

למידע נוסף על המלון

Hotel Tirolerhof

⭐⭐⭐
מלון טירולרהוף (Hotel Tirolerhof) – מלון שלושה כוכבים באזור מרוחק מהמרכז. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל המסעדה והצוות האדיב.

למידע נוסף על המלון

TheCell Hostel Stanton

אכסניית סטנטון (TheCell Hostel Stanton) – אכסנייה באזור סנט ג’קובס. מקום זה מתאים לאירוח של עד 1 אנשים ומומלץ בגלל המחיר הזול והצוות האדיב.

למידע נוסף על המלון

ALPtyrol

אלפ טיירול (ALPtyrol) – דירות במרכז סנט אנטון אם ארלברג. מקום זה מתאים לאירוח של עד 8 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המרכזי וחדרי המשפחה.

למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

עונת הסקי מגיעה בסנט אנטון אם ארלברג לסיומה. עונת הטיולים באזור עוד לא התחילה, ולכן אפשר למצוא יחסית בקלות מקומות לינה פנויים גם בסמוך לחופשה. במידה ואתם מתכננים להגיע בעוד מספר שבועות כדאי להזמין מקום מראש, מאחר וככל שנתקרב לקיץ כך הביקוש ילך ויעלה. מומלץ להזמין מראש בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם - וכך לשמור על גמישות.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בסנט אנטון אם ארלברג

בסנט אנטון אם ארלברג ישנם כ-240 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל ALPtyrol), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של ארבעה כוכבים (כמו מלון Hotel Andino), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו מרכז סנט אנטון אם ארלברג ובמיוחד ליד רכבל הרים Galzigbahn, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון ארבעה כוכבים m3Hotel. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים ממרכז סנט אנטון אם ארלברג אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה באזור סנט ג’קובס (St. Jakob), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון דירות Mountain Spa Residences. במידה ואתם מגיעים לסנט אנטון אם ארלברג עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל מלון ארבעה כוכבים Banyan, מלון שלושה כוכבים Goldenes Kreuz B&B ובית הארחה Landhaus Albert Murr – Bed & Breakfast.

סנט אנטון אם ארלברג המקסימהסנט אנטון אם ארלברג המקסימה




המלצות ללינה בסנט אנטון אם ארלברג

  • מלונות נוספים מומלצים בסנט אנטון אם ארלברג הינם מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Banyan, מלון m3Hotel ומלון Hotel Lux Alpinae ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Hotel Nassereinerhof, מלון Hotel Montfort ומלון Hotel Sailer. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – בית הארחה Pension der Steinbock – das Bauernhaus. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים מלון דירות Mountain Spa Residences, מלון דירות VAYA St Anton ומלון דירות Hotel Pension Kirchplatz.
  • מרבית המבקרים בסנט אנטון אם ארלברג מעדיפים ללון כאמור באזור מרכז סנט אנטון אם ארלברג, אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. בעייתי מאוד להתנייד באזר זה עם רכב פרטי לכן למי שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון באזורים פריפריאלים יחסית של סנט אנטון אם ארלברג. מאוד מומלץ להסתכל גם על האופציות השונות למלונות עם חניה בסנט אנטון אם ארלברג למשל מלון ארבעה כוכבים Banyan, מלון שלושה כוכבים Goldenes Kreuz B&B ובית הארחה Landhaus Albert Murr – Bed & Breakfast.
  • באזור מרכז סנט אנטון אם ארלברג יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • בסנט אנטון אם ארלברג דירות ומלונות יקרים יחסית לכן שווה: א. לקחת דירות ומלונות פונקציונאלים וזולים יחסית כמו מלון Hotel Nassereinerhof, מלון Hotel Montfort ומלון Hotel Sailer. ב. מומלץ לעשות שימוש במנועי השוואות המחירים השונות הפערים יכולים להיות מאוד, מאוד גבוהים. אתם יכולים לבצע השוואה זו למשל בלינק זה או בלינק זה.

שאלות נפוצות על לינה בסנט אנטון אם ארלברג

האזור הפופולארי ביותר ללינה בסנט אנטון אם ארלברג הינו אזור מרכז סנט אנטון אם ארלברג, ובמיוחד בסמוך לרכבל הרים Galzigbahn.

בין מקומות הלינה הפופולארים ביותר בסנט אנטון אם ארלברג ניתן למנות את Hotel Andino, Valluga Hotel, Hotel Tirolerhof, TheCell Hostel Stanton, ו-ALPtyrol.

למשפחות המגיעות לסנט אנטון אם ארלברג אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - דירות ALPtyrol, מלון Valluga Hotel ומלון דירות Mountain Spa Residences, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לסנט אנטון אם ארלברג צריך לקחת בחשבון שבאזורים המרכזיים והמתויירים ישנן בעיות חניה. לכן, כדאי ללון באזורים הפרפריאלים יותר שם נוח וקל יותר למצוא חניה לרכב. תיירים רבים בוחרים להזמין מקום לינה אשר מציע חניה וכך להגיע עם ראש שקט (וגם לא להסתכן בקנס אפשרי בגלל חניה במקום אסור או שדורש תו חניה). אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים מקום חניה לאורחים שלהם - מלון ארבעה כוכבים Banyan, מלון שלושה כוכבים Goldenes Kreuz B&B ובית הארחה Landhaus Albert Murr - Bed & Breakfast.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בסנט אנטון אם ארלברג אנו מציעים להסתכל על TheCell Hostel Stanton, בית הארחה Pension der Steinbock - das Bauernhaus.

Booking.com