מלונות מומלצים בצל אם זי ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בצל אם זי - הסקירה המקיפה על מלונות בצל אם זי. אזורי הלינה המומלצים בצל אם זי, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בצל אם זי.

5 מקומות לינה מומלצים בצל אם זי

Salzburgerhof Wellness-, Golf- und Genießerhotel

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון זלצבורגרהוף וולנס וגולף (Salzburgerhof Wellness-, Golf- und Genießerhotel) – מלון חמישה כוכבים במרכז צל אם זי. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל בריכות השחייה ומרכז הספא.

למידע נוסף על המלון

HEITZMANN – Hotel & Rooftop

⭐⭐⭐⭐
מלון הייטצמן (HEITZMANN – Hotel & Rooftop) – מלון ארבעה כוכבים במרכז צל אם זי. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המרכזי.

למידע נוסף על המלון

Hotel Seehof

⭐⭐⭐
מלון זיהוף (Hotel Seehof) – מלון שלושה כוכבים במרכז צל אם זי. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המרכזי והנופים לאגם צל.

למידע נוסף על המלון

Der Erlhof Restaurant & Landhotel

מלון דר ארלהוף (Der Erlhof Restaurant & Landhotel) – מלון ללא דירוג כוכבים באזור מרוחק יחסית מהמרכז. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל מתחם החוף הפרטי.

למידע נוסף על המלון

Elements Resort Zell am See

⭐⭐⭐⭐
מלון הדירות אלמנטס ריזורט צל-אם-זי (Elements Resort Zell am See) – מלון דירות באזור מרוחק יחסית מהמרכז. מקום זה מתאים לאירוח של עד 9 אנשים ומומלץ בגלל הסוויטות המפנקות.

למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

עונת הסקי מתקרבת בצל אם זי לסיומה, והביקוש למקומות הלינה יורד אחרי החורף. לשבועות הקרובים תוכלו למצוא מקום לינה גם בסמוך למועד החופשה. אולם, ככל שנתקרב לקיץ הביקוש יעלה, אז מומלץ להזמין מקומות לינה מראש למשל בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם - וכך לשמור על גמישות.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בצל אם זי

בצל אם זי ישנם כ-400 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל Berg- & Seeblick Pfefferbauer), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של ארבעה כוכבים (למשל Superior Hotel Tirolerhof – Zell am See), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו העיר העתיקה ובמיוחד ליד אגם צל (Zell), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון ארבעה כוכבים Hotel Neue Post. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים מהעיר העתיקה אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה בדרום אגם צל, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון שלושה כוכבים Dahoam by Sarina – Rooms & Suites. במידה ואתם מגיעים לצל אם זי עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל מלון ארבעה כוכבים Seehotel Bellevue, מלון ארבעה כוכבים HAIDVOGL MAVIDA Zell am See.

האזור סביב אגם צל הוא אחד האהובים ביותר על תיירים המגיעים לצל אם זיהאזור סביב אגם צל הוא אחד האהובים ביותר על תיירים המגיעים לצל אם זי




המלצות ללינה בצל אם זי

  • מלונות נוספים מומלצים בצל אם זי הינם מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Seevilla Freiberg, מלון Hotel Neue Post ומלון Hotel Latini ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Dahoam by Sarina, מלון Hotel Traube ומלון Hotel Steinerwirt1493. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מקום אירוח ביתי Appartement Harrer ובית הארחה Gästehaus Haffner. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים מלון דירות AlpenParks Hotel & Apartment Central Zell am See, מלון דירות The House Zell am See ומלון הדירות Nikolaus by AvenidA Panoramic Wellness Suites Zell am See.
  • באזור העיר העתיקה יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.

שאלות נפוצות על לינה בצל אם זי

האזור הפופולארי ביותר ללינה בצל אם זי הינו אזור העיר העתיקה, ובמיוחד בסמוך לאגם צל (Zell).

למשפחות המגיעות לצל אם זי אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - דירות Appartementhaus AURUM, מלון דירות Elements Resort Zell am See ומלון דירות Nikolaus by AvenidA Panoramic Wellness Suites Zell am See, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לצל אם זי צריך לקחת בחשבון שבאזורים המרכזיים והמתויירים ישנן בעיות חניה. לכן, כדאי ללון באזורים הפרפריאלים יותר שם נוח וקל יותר למצוא חניה לרכב. תיירים רבים בוחרים להזמין מקום לינה אשר מציע חניה וכך להגיע עם ראש שקט (וגם לא להסתכן בקנס אפשרי בגלל חניה במקום אסור או שדורש תו חניה). אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים מקום חניה לאורחים שלהם - מלון ארבעה כוכבים Seehotel Bellevue, מלון ארבעה כוכבים HAIDVOGL MAVIDA Zell am See.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בצל אם זי אנו מציעים להסתכל על Der Erlhof Restaurant & Landhotel, מקום אירוח ביתי Appartement Harrer ובית הארחה Gästehaus Haffner.

Booking.com