מלונות מומלצים בסאלבאך-הינטרגלם ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בסאלבאך-הינטרגלם - הסקירה המקיפה על מלונות בסאלבאך-הינטרגלם. אזורי הלינה המומלצים בסאלבאך-הינטרגלם, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בסאלבאך-הינטרגלם.

5 מקומות לינה מומלצים בסאלבאך-הינטרגלם

Hotel Alpine Palace

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון אלפין פאלאס (Hotel Alpine Palace) – מלון חמישה כוכבים בסמוך לרכבל רייטרקוגל (Reiterkogel). מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אנשים ומומלץ בגלל מרכז הבריאות והספא והקרבה לרכבל.

למידע נוסף על המלון

VAYA Post Saalbach

⭐⭐⭐⭐
מלון וואיה פוסט זאלבאך (VAYA Post Saalbach) – מלון ארבעה כוכבים בסמוך לכיכר המרכזית. מקום זה מתאים לאירוח של עד 10 אנשים ומומלץ בזכות מרכז הבריאות והספא והקיבולת הגבוהה של החדרים.

למידע נוסף על המלון

Boutique Hotel ANYBODY

⭐⭐⭐
מלון הבוטיק אניבודי (Boutique Hotel ANYBODY) – מלון שלושה כוכבים באזור פארק המים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בגלל הצוות האדיב והמתקנים במלון.

למידע נוסף על המלון

Mulk Hotel

מולק הוטל (Mulk Hotel) – מלון ללא דירוג כוכבים באזור פארק המים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל הניקיון והנוחות.

למידע נוסף על המלון

Glemm by AvenidA Hotel & Residences Hinterglemm

מלון הדירות גלם ביי אוונידה הוטל אנד רזידנס הינטרגלם (Glemm by AvenidA Hotel & Residences Hinterglemm) – מלון דירות באזור מרוחק יחסית מהמרכז. מקום זה מתאים לאירוח של עד 8 אנשים ומומלץ בגלל הניקיון ומרכז הבריאות והספא.

למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

עונת הסקי מתקרבת בסאלבאך-הינטרגלם לסיומה, והביקוש למקומות הלינה יורד אחרי החורף. לשבועות הקרובים תוכלו למצוא מקום לינה גם בסמוך למועד החופשה. אולם, ככל שנתקרב לקיץ הביקוש יעלה, אז מומלץ להזמין מקומות לינה מראש למשל בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם - וכך לשמור על גמישות.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בסאלבאך-הינטרגלם

“בסאלבאך-הינטרגלם ישנם כ-400 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה (למשל Fuchs und Gretl)דירות Bַ&B, מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של ארבעה כוכבים (כמו מלון JUFA Alpenhotel Saalbach), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו מדרחוב זאלבאך (pedestrian street Saalbach-Hinterglemm) ובמיוחד ליד בית הספר לסקי (Skischule Saalbach – Fürstauer GmbH), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון ארבעה כוכבים VAYA Post Saalbach. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים ממדרחוב זאלבאך (pedestrian street Saalbach-Hinterglemm) אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה באזור פארק המים (Käptn Hook), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון שלושה כוכבים Boutique Hotel ANYBODY. במידה ואתם מגיעים לסאלבאך-הינטרגלם עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל מלון דירות Adler Resort ומלון ארבעה כוכבים Alpen-Karawanserai.”

סאלבאך-הינטרגלם מושלגתסאלבאך-הינטרגלם מושלגת




המלצות ללינה בסאלבאך-הינטרגלם

  • מלונות נוספים מומלצים בסאלבאך-הינטרגלם הינם מלונות ארבעה כוכבים כמו Hotel Gappmaier ומלון Hotel Auwirt Zentrum מלון ,JUFA Alpenhotel Saalbach מלון ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Hotel Bärenbachhof, מלון Mountainlovers Berghotel SeidlAlm ומלון Hotel Eder Michaela. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מלון Mulk Hotel ומלון Dorfhotel Glücksschmiede. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים מלון דירות Adler Resort ומלון הדירות AlpenParks Hotel & Apartment Sonnleiten.
  • באזור מדרחוב זאלבאך (pedestrian street Saalbach-Hinterglemm) יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • בסאלבאך-הינטרגלם דירות ומלונות יקרים יחסית לכן שווה: א. לקחת דירות ומלונות פונקציונאלים וזולים יחסית כמו מלון Hotel Bärenbachhof, מלון Mountainlovers Berghotel SeidlAlm ומלון Hotel Eder Michaela. ב. מומלץ לעשות שימוש במנועי השוואות המחירים השונות הפערים יכולים להיות מאוד, מאוד גבוהים. אתם יכולים לבצע השוואה זו למשל בלינק זה או בלינק זה.

שאלות נפוצות על לינה בסאלבאך-הינטרגלם

הביקור בעיירה מומלץ לחובבי הסקי והאקסטרים, מתאימים לטווח גילאים רחב מילדים צעירים ועד למבוגרים. הביקור מומלץ גם כן לחובבי הטיולים הרגליים ולחובבי הטבע.

מומלץ לבקר בסאלבאך-הינטרגלם בין החודשים נובמבר - אפריל.

מומלץ לבקר בסאלאבך לתקופה של 2-3 ימים, אלא אם מעוניינים לשלב עוד יום לטיול נוסף ואז מומלץ להאריך.

Booking.com