1. עמוד הבית
  2. »
  3. אוסטריה 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. וינה, אוסטריה 2024 – המדריך המקיף | Vienna
  6. »
  7. אתרים, אטרקציות ומסלולים בוינה
  8. »
  9. מגדל הדנובה, וינה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | Danube Tower

מגדל הדנובה, וינה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | Danube Tower

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות בוינה וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן מגדל הדנובה, עולה. למי מכם שמתכנן כבר עכשיו, כמו רבים, את חופשה הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש עם אפשרות ביטול כדי לשמור על גמישות. גם במידה וערכתם תוכנית מסודרת לטיול ויודעים מתי תבקרו באטרקציה אנו ממליצים על הזמנה מראש וכך לחסוך את רכישת הכרטיס במקום עצמו (או מציאת כרטיס בהנחה כך שיהיה זול יותר מרכישה במקום עצמו). להזמנת כרטיסים מראש למגדל הדנובה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מגדל הדנובה בכמה מילים

מגדל הדנובה (Danube Tower) הוא מגדל בגובה 252 מטר בעיר וינה, והמבנה הגבוה ביותר בכל אוסטריה והמגדל ה68 בגובהו בעולם, ממוקם בדונאושטאדט (Donaustadt) רובע ה-22 של וינה, ליד הגדה הצפונית של נהר הדנובה (Danube). המגדל תוכנן ע”י האדריכל האנס לינטל (Hannes Lintl) והיווה פריצת דרך לתקופתו, הבניה התחילה ב-12 באוקטובר 1962 והסתיימה כעבור 18 חודשים עם שימוש בלמעלה מ-17,600 טון בטון, המגדל נפתח רשמית ב-16 באפריל 1964, ועבר שיפוץ ב2018. המגדל הוקם בפארק שהציג תערוכה לגינון בינלאומית הווינאית בשנת 1964- מאז המגדל הפך להיות חלק מהנוף הווינאי ויעד תיירותי נפוץ לכל אוהבי התצפיות. למגדל יש 2 מעליות העולות ב35 שניות בלבד למרפסת התצפית בגובה של 155 מטר ומאפשרת נוף פנורמי על וינה ב360 מעלות. מעל המרפסת יש בית קפה בגובה 161 מטר ומעליה מסעדה יוקרתית בגובה של 170 מטר. הייחודיות של המסעדות הללו שהם יאפשרו לכם לצפות על וינה מכל הצדדים בזמן שאתם נהנים מקפה או ארוחה- המסעדות עושות סיבוב מלא ב26 דקות. על הצריח של המגדל יש אנטנות של רשתות של פלאפונים ותחנות רדיו.

מגדל הדנובה הוא המבנה הגבוה ביותר בכל אוסטריהמגדל הדנובה הוא המבנה הגבוה ביותר בכל אוסטריה

מה רואים במגדל הדנובה

החוויה במגדל הדנובה מתחילה עוד מהדרך אל המגדל– 2 המעליות עולות במהירות של 35 שניות בלבד לגובה של 155 מטר. מהמרפסת ניתן לשאוף אוויר מלא הריאות ולהנות מנוף פנורמי מרהיב על כל וינה, ובימים שמזג האוויר פחות מזמין אפשר להנות מהמרפסת המקורה והמזוגגת. כשמתבוננים בנוף ניתן לזהות יעדים מפורסמים של העיר וינה וכמובן אין מקום מתאים מלצלם תמונות למזכרת. ניתן להיעזר במסכים הפנורמיים אינטראקטיביים שמספקים מידע בשמונה שפות על האתרים שנראים מהתצפית. בנוסף באזור הכניסה ניתן להנות מ-60 מסכי מגע עם מולטימדיה שהופכים את ההיסטוריה של המגדל והעיר וינה למוחשית. עוד אפשרות להנות מהנוף המרהיב זה בבית הקפה הנמצא בגובה של 160 מטר או לחלופין להנות מארוחה עם אוכל מקומי במסעדה היוקרתית שנמצאת בגובה של 170 מטר. מה שייחודי במסעדה זו האפשרות להנות מהנוף ב360 מעלות בלי לקום מהכיסא- קומת המסעדות מסתובבת ומשלימה סיבוב ב26 דקות– בתאבון.

ניתן להנות מתצפית מרהיבה מראש המגדל ולשדרג אות החוויה במסעדה המסתובבתניתן להנות מתצפית מרהיבה מראש המגדל ולשדרג אות החוויה במסעדה המסתובבת

סרטון על מגדל הדנובה

כרטיסים למגדל הדנובה

מגדל הדנובה הוא המבנה הגבוה ביותר באוסטריה המתנשא לגובה 252 מטרים וממנו ניתן להנות מתצפית פנורמית מרהיבה על כל וינה, ניתן לשדרג את הצפייה בנוף בבית קפה/מסעדה המסתובבים 360 מעלות. זהו מקום אידאלי ללמוד על העיר וינה מגבוה וליצור מזכרות עם נופים מרהיבים.

כרטיס כניסה ללא המתנה

כרטיס כניסה זה מאפשר גישה מהירה לתצפית ללא המתנה בתור ומתאים לכל מי שרוצה להנות מהנוף על וינה ללא עיכובים, עלות של הכרטיס היא 18 יורו לאדם ועבור גולשי הכל על בהזנת קוד קופון HAKO5 יהיו זכאים להנחה של 5%, ניתן לרכוש את הכרטיס בקישור הבא.

כרטיס כניסה הכולל סדנה אומנותית עם מזכרת

כרטיס זה מאפשר להיכנס למגדל הדנובה לתצפית ומשלב סדנת צהרים אומנותית המוגבלת לקבוצה עד 10 אנשים למשך 2.5 שעות, הכרטיס כולל מדריכה שתיתן דגשים והדרכות בסיסיות איתם תוכלו לצייר את הנוף של וינה בצבעי מים ולצאת עם הציור כמזכרת אישית- אין צורך להצטייד בציוד או בידע קודם- רק לבוא פתוח לנופים ולאומנות, כרטיס זה מתאים למי שרוצה לבלות רגע רומנטי או מעוניין לפתח כישורים אומנותיים לרגל נופי וינה. עלות של כרטיס היא 70 יורו לאדם בקישור הבא.

כרטיס וינה כללי

כרטיס זה מאפשר כניסה למספר אתרים ואטרקציות שונות בווינה (מ2 ועד 5 אתרים שונים המופיעים ברשימה), כרטיס זה מאפשר כניסה מהירה לאתרים ללא המתנה בתור וניתן לממש אותו 60 מהשימוש הראשון בו, הוא מתאים לתיירים הרוצים לבלות במספר יעדים תיירותיים פופולאריים בווינה וגם לחסוך בכסף, עלות של הכרטיס היא 47 יורו לאדם עם אפשרות לביטול והחזר כספי, ניתן לרכוש את הכרטיס בקישור הבא.

הזמנת כרטיסים למגדל הדנובה - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • מומלץ לבקר במגדל הדנובה לכל מי שאוהב תצפיות מרהיבות או לכל מי שרוצה להתחיל את הטיול שלו בוינה כשהוא מקבל תמונה מלמעלה על העיר. זהו אומנם לא אחד מ10 האטרקציות המובילות של וינה, אבל ללא ספק אחת המומלצות שלה. הסיבה שאין בו הרבה מאוד אנשים כמו באתרים האחרים היא מכוון שהוא מעבר לנהר ולא במרכז העיר וינה. עדין, ישנם בקיץ לא מעט תיירים וישנם תורים בכניסה ומומלץ להזמין למגדל כרטיסים מראש.
  • המגדל פתוח כל השנה ואפשר להנות ממנו בכל מזג אוויר, מומלץ להגיע בימים ובשעות שבהם יש ראות טובה. הראות משפיעה מאוד על החוויה בביקור. יש כאלו שאוהבים דווקא לבוא לפה בשעות החשכה בגלל הנוף של העיר המוארת. מי שממש רוצה לתזמן את הביקור, כדי לכוון לארוחה במסעדה שעה לפני השקיעה, כך מרוויחים את אור היום ואורות הלילה – כמו גם את השקיעה היורדת על וינה.
  • משך הביקור הממוצע  במגדל הדנובה הוא שעה ארבעים, מומלץ לחבר את הביקור במגדל הדנובה עם שייט על נהר הדנובה.
  • הביקור במגדל מתאים למשפחות עם ילדים. הילדים נהנים מהביקור ויש מחיר מופחת עבורם בכניסה. במסעדה על ראש המגדל ישנים מנות ילדים.
  • אזור המגדל הוא אזור מתאים ללינה  למי שמחפש לינה שאינה מרכזית, אך ייחודית ונגישה למרכז וינה בתחבורה ציבורית, (זהו לא האזור הכי פופולארי לבחירת לינה בעיר, אבל יכול לספק הרבה מאוד תיירים שמוכנים לקבל לינה יוקרתית יותר במחיר מופחת עקב הריחוק המסויים ממרכזה של וינה. ,אם אתם מעוניינים ללון בקירבה למגדל הדנובה מומלץ להתעניין במלון 4 כוכבים NH Danube City שנמצא ממש סמוך, פרטים בקישור הבא או לחלופין לבדוק את מלון 3 כוכבים Motel One Wien-Prater שקרוב למגדל וגם לעיר על נהר הדנובה בקישור הבא.
  • אם אתם רוצים להינות מהמסעדה הנמצא בראש המגדל – מומלץ להזמין מקום מראש (ראו פה). במיוחד בקיץ. האוכלים במסעדה זוכים בחצי מחיר על כרטיס הכניסה למגדל. המסעדה עצמה לא זולה ויש לקחת זאת בחשבון. מי שרוצה חוויה קטנה יותר, יש בית קפה קטן וזול יותר בראש המגדל.

שאלות נפוצות על מגדל הדנובה

מומלץ לבקר במגדל הדנובה לכל מי שאוהב תצפיות מרהיבות או לכל מי שרוצה להתחיל את הטיול שלו בוינה כשהוא מקבל תמונה מלמעלה על העיר.

המגדל פתוח כל השנה ואפשר להנות ממנו בכל מזג אוויר, מומלץ להגיע בימים שבהם יש ראות טובה.

משך הביקור הממוצע הוא שעה ארבעים.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה(מה-9.1.2023):
    שני עד שלישי: 10:00-22:00
    עלייה אחרונה במעלית 21:30
    יציאה אחרונה במעלית 21:45
    רביעי עד ראשון
    10:00-23:00
    עלייה אחרונה במעלית 22:30
    יציאה אחרונה במעלית 22:45
  • מחיר כניסה:
    מבוגר: 16 יורו, ותיק (60+): 12.8 יורו, ילדים (6-14): 9.6 יורו, סטודנטים 12.8 יורו, וישנה הנחה לאנשים עם מוגבלויות (מבוגר: 8 יורו, מלווה: 9.6 יורו, ילד: 4.8 יורו)
  • כתובת: Donauturmplatz 1, 1220 Wien
  • ישנן 2 אופציות להגיע למגדל בתחבורה ציבורית: 1. קחו את הרכבת התחתית קו U1 לתחנת Alte Donau או את קו U6 לתחנת Neue Donau. משתי התחנות יש שירות ההסעות החשמלי החינמי שיקח אתכם ישירות למגדל הדנובה תוך 5 דקות בלבד – ובחזרה. 2. קחו את הרכבת התחתית קו U1 לתחנת VIC/Kaisermühlen או לתחנת Alte Donau או הרכבת התחתית קו U6 לתחנת Neue Donau. משתי התחנות תוכלו לקחת את קו האוטובוס 20A לתחנת Donauturm.
  • אתר רשמי: https://www.donauturm.at/en/
  • בשל תנאי מזג האוויר שעות הפתיחה עשויות להשתנות בהתראה קצרה- מומלץ להתעדכן.




למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם: