מלונות מומלצים בלאופולדשטאט ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בלאופולדשטאט - הסקירה המקיפה על מלונות בלאופולדשטאט. אזורי הלינה המומלצים בלאופולדשטאט, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בלאופולדשטאט.

5 מקומות לינה מומלצים בלאופולדשטאט

SO/ Vienna

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון SO / וינה (SO/ Vienna) – מלון חמישה כוכבים במרכז העיר העתיקה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל מרכז הבריאות והספא.

למידע נוסף על המלון

Hotel IMLAUER Wien

⭐⭐⭐⭐
מלון אימלאוור (Hotel IMLAUER Wien) – מלון ארבעה כוכבים בסמוך למוזיאון הפשיעה של וינה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל הניקיון והצוות האדיב.

למידע נוסף על המלון

MEININGER Hotel Wien Downtown Franz

⭐⭐⭐
מלון מיינינגר וויין דאונטאון פראנץ (MEININGER Hotel Wien Downtown Franz) – מלון שלושה כוכבים בסמוך לפארק אאוגארטן. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בזכות החדרים המרווחים והצוות האדיב.

למידע נוסף על המלון

Space Home Hostel – City Center

ספייס הום הוסטל (Space Home Hostel – City Center) – הוסטל במרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בגלל המחיר הזול והניקיון.

למידע נוסף על המלון

Yourapartment Prater

דירות יור אפרטמנט פראטר (Yourapartment Prater) – דירות בסמוך לפארק פראטר (Prater). מקום זה מתאים לאירוח של עד 8 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המרכזי והדירות המרווחות.

למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

אזור לאופולדשטאט הוא מאזורי הלינה הפופולאריים ביותר בוינה ובתקופה זו הביקוש ללינה באזור גבוה, ובסופי שבוע יכול להתקרב לתפוסה מלאה במלונות המבוקשים. לכן, למי שמגיע לחופשה בפסח או אחריו מומלץ להזמין מקום לינה בהקדם. כדאי לעשות זאת בקישור הזה בו מקומות לינה רבים המציעים ביטול בחינם, וכך לשמור על גמישות למרות ההזמנה מראש.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בלאופולדשטאט

בלאופולדשטאט ישנם כ-230 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל easy flat Molino), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של ארבעה כוכבים (למשל Best Western Plus Hotel Arcadia), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו שכונת Karmeliterviertel ובמיוחד ליד מוזיאון הפשיעה של וינה Vienna Crime Museum, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון ארבעה כוכבים Hotel Stefanie. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים משכונת Karmeliterviertel אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה בשכונת Stuwerviertel, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון שלושה כוכבים Motel One Wien-Prater. במידה ואתם מגיעים ללאופולדשטאט עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל מלון שלושה כוכבים Austria Classic Hotel Wien, מלון ארבעה כוכבים Der Wilhelmshof ומלון שלושה כוכבים ibis Styles Wien Messe Prater.

האזור סביב מוזיאון הפשיעה, הוא אזור פופולארי ללינה בלאופולדשטאטהאזור סביב מוזיאון הפשיעה, הוא אזור פופולארי ללינה בלאופולדשטאט

דירות מומלצות בלאופולדשטאט

בלאופולדשטאט לא מעט דירות אירוח לאילו שמעדיפים דירה ולא מלון בין האופציות המומלצות ניתן למנות את:ALON HOMES Vienna – Premium Apartments City Center – Contactless Self-Check-In, IG City Apartments Danube Lodge, Best Western Plus Celebrity Suites אופציה זו מומלצת למי שמעדיף מרחב ומטבח פרטי ומוכן לוותר על שירות חדרים ותפנוקים של מלון.




המלצות ללינה בלאופולדשטאט

  • מלונות נוספים מומלצים בלאופולדשטאט הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון Melia Vienna, מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Der Wilhelmshof, מלון The Social Hub Vienna ומלון Novotel Wien City ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Motel One Wien-Prater, מלון ibis Styles Wien Messe Prater ומלון MEININGER Hotel Wien Downtown Sissi. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – אכסניית Freinest Wien, מלון grätzlhotel Karmelitermarkt ומלון Hotel Babula am Augarten. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים דירות Yourapartment 1020, דירות Leuhusen Center Apartments Vienna ודירות Yourapartment Prater.
  • מרבית המבקרים בלאופולדשטאט מעדיפים ללון כאמור באזור שכונת Karmeliterviertel, אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. בעייתי מאוד להתנייד באזר זה עם רכב פרטי לכן למי שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון באזורים פריפריאלים יחסית של לאופולדשטאט. מאוד מומלץ להסתכל גם על האופציות השונות למלונות עם חניה בלאופולדשטאט למשל מלון שלושה כוכבים Austria Classic Hotel Wien, מלון ארבעה כוכבים Der Wilhelmshof ומלון שלושה כוכבים ibis Styles Wien Messe Prater.
  • באזור שכונת Karmeliterviertel יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.

שאלות נפוצות על לינה בלאופולדשטאט

האזור הפופולארי ביותר ללינה בלאופולדשטאט הינו אזור שכונת Karmeliterviertel, ובמיוחד בסמוך למוזיאון הפשיעה של וינה Vienna Crime Museum.

למשפחות המגיעות ללאופולדשטאט אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - דירות Yourapartment Prater, מלון שלושה כוכבים MEININGER Hotel Wien Downtown Franz ומלון ארבעה כוכבים Der Wilhelmshof, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב ללאופולדשטאט מגלה כי חניה הינה דבר מאוד בעייתי - קשה למצוא חניה פנויה, וגם כאשר מוצאים צריך להכין את הכיס לתשלום גבוה בעבורה. על מנת למנוע מראש בעיה זו כדאי לבחור מקום לינה אשר מציע חנייה לאורחיו, אנו מציעים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון שלושה כוכבים Austria Classic Hotel Wien, מלון ארבעה כוכבים Der Wilhelmshof ומלון שלושה כוכבים ibis Styles Wien Messe Prater.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בלאופולדשטאט אנו מציעים להסתכל על Space Home Hostel - City Center, אכסניית Freinest Wien, מלון grätzlhotel Karmelitermarkt ומלון Hotel Babula am Augarten.

Booking.com