מלונות מומלצים באינרה שטאדט ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות באינרה שטאדט - הסקירה המקיפה על מלונות באינרה שטאדט. אזורי הלינה המומלצים באינרה שטאדט, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים באינרה שטאדט.

5 מקומות לינה מומלצים באינרה שטאדט

Hotel Ambassador

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון אמבסדור (Hotel Ambassador) – מלון חמישה כוכבים ברחוב הקניות קארנטנר שטראסה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המרכזי והצוות האדיב.

למידע נוסף על המלון

Boutique Hotel Das Tigra

⭐⭐⭐⭐
מלון דאס טיגרה (Boutique Hotel Das Tigra) – מלון ארבעה כוכבים באזור כנסיית מריה אם גשטדה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המרכזי והניקיון.

למידע נוסף על המלון

Hotel Post Wien

⭐⭐⭐
מלון פוסט וינה (Hotel Post Wien) – מלון שלושה כוכבים בסמוך לקתדרלת סטפנוס הקדוש. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בגלל הניקיון והצוות האדיב.

למידע נוסף על המלון

Gästehaus Deutscher Orden Wien

מלון דויטשר אורדן וינה (Gästehaus Deutscher Orden Wien) – מלון ללא דירוג כוכב במרכז אינרה שטאדט. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל המחיר הזול והמיקום המרכזי.

למידע נוסף על המלון

VISIONAPARTMENTS Marc-Aurel-Strasse – contactless check-in

דירות ויז׳ן-אפרטמנטס (VISIONAPARTMENTS Marc-Aurel-Strasse – contactless check-in) – דירות באזור קתדרלת סנט סטפן. מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המרכזי והניקיון.

למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

אזור אינרה שטאדט הוא מאזורי הלינה הפופולאריים ביותר בוינה ובשבועות אלו הביקוש ללינה בו הולך ועולה. אם אתם מגיעים לחופשה בפסח כדאי להקדים ולהזמין מקום לינה מראש לאחד מהמלונות באזור. מומלץ לעשות זאת בקישור הזה בו מקומות לינה רבים המציעים ביטול בחינם, וכך לשמור על גמישות למרות ההזמנה מראש.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה באינרה שטאדט

באינרה שטאדט ישנם כ-2500 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל High Street Suites), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של ארבעה כוכבים (למשל Arthotel ANA Amadeus), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו סביב רחוב הקניות קארנטנר שטראסה (Kärntner Straße) ובמיוחד ליד מוזיאון יהודי וינה (Jewish Museum of the City of Vienna), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון ארבעה כוכבים Hotel Kaiserin Elisabet. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים מסביב רחוב הקניות קארנטנר שטראסה (Kärntner Straße) אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה באזור פארק בורגארטן (Burggarten), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את דירות Getreidemarkt 10 Serviced Apartment. במידה ואתם מגיעים לאינרה שטאדט עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל מלון חמישה כוכבים Steigenberger Hotel Herrenhof, מלון שלושה כוכבים Hotel Kärntnerhof ומלון דירות Singerstrasse 21/25 Apartments .

האזור סביב מוזיאון יהודי וינה הוא אזור פופולארי ביותר ללינה באינרה שטאדטהאזור סביב מוזיאון יהודי וינה הוא אזור פופולארי ביותר ללינה באינרה שטאדט




המלצות ללינה באינרה שטאדט

  • מלונות נוספים מומלצים באינרה שטאדט הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון Vienna Marriott Hotel, מלון Steigenberger Hotel Herrenhof ומלון Hotel Topazz & Lamée, מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Hotel Domizil, מלון Radisson Blu Style Hotel, Vienna ומלון Austria Trend Hotel Europa Wien ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Hotel Austria – Wien, מלון Hotel Kärntnerhof ומלון Hotel Marc Aurel. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – בית הארחה Opera Suites Self Check In ובית הארחה Boutique Hotel Nossek. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים דירות Ofenloch Apartments, דירות Vienna Living Apartments – Stephansdom ובית הארחה Pension a und a.
  • מרבית המבקרים באינרה שטאדט מעדיפים ללון כאמור באזור סביב רחוב הקניות קארנטנר שטראסה (Kärntner Straße), אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. בעייתי מאוד להתנייד באזר זה עם רכב פרטי לכן למי שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון באזורים פריפריאלים יחסית של אינרה שטאדט. מאוד מומלץ להסתכל גם על האופציות השונות למלונות עם חניה באינרה שטאדט למשל מלון חמישה כוכבים Steigenberger Hotel Herrenhof, מלון שלושה כוכבים Hotel Kärntnerhof ומלון דירות Singerstrasse 21/25 Apartments .
  • באזור סביב רחוב הקניות קארנטנר שטראסה (Kärntner Straße) יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.

שאלות נפוצות על לינה באינרה שטאדט

האזור הפופולארי ביותר ללינה באינרה שטאדט הינו אזור סביב רחוב הקניות קארנטנר שטראסה (Kärntner Straße), ובמיוחד בסמוך למוזיאון יהודי וינה (Jewish Museum of the City of Vienna).

למשפחות המגיעות לאינרה שטאדט אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - דירות VISIONAPARTMENTS Marc-Aurel-Strasse, דירות Vienna Living Apartments - Stephansdom ומלון חמישה כוכבים Park Hyatt Vienna, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לאינרה שטאדט צריך לקחת בחשבון שבאזורים המרכזיים והמתויירים ישנן בעיות חניה. לכן, כדאי ללון באזורים הפרפריאלים יותר שם נוח וקל יותר למצוא חניה לרכב. תיירים רבים בוחרים להזמין מקום לינה אשר מציע חניה וכך להגיע עם ראש שקט (וגם לא להסתכן בקנס אפשרי בגלל חניה במקום אסור או שדורש תו חניה). אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים מקום חניה לאורחים שלהם - מלון חמישה כוכבים Steigenberger Hotel Herrenhof, מלון שלושה כוכבים Hotel Kärntnerhof ומלון דירות Singerstrasse 21/25 Apartments .

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות באינרה שטאדט אנו מציעים להסתכל על Gästehaus Deutscher Orden Wien, בית הארחה Opera Suites Self Check In ובית הארחה Boutique Hotel Nossek.

Booking.com