הערה שנכתבה לאור תלונות רבות שהגיעו אלינו על החברה
אנו מפרסמים את המידע כמו שהוא… וכל אחד יבחר את שמתאים לו. מצד אחד, ישנן הרבה תלונות על החברה, דרך התנהלותה ועל הכרטיסים אותם היא מוכרת לדוגמא:https://www.trustpilot.com/review/www.onlineticketexpress.com
https://www.reviewcentre.com/reviews247322.html
https://www.facebook.com/groups/115908031775254/ראו גם תגובה שגולשים שלנו הגיב בתחתית העמוד (אילו לא התגובות היחידות).
מצד שני, למרות כל הביקורת וכל התלונות. לפני הקמת אתר “הכל על” היינו בעצמנו לקוחות של החברה וזכינו לשירות מצוין (ראינו את רבע גמר ליגת האלופות של ברצלונה מול ארסנל בקאמפ נאו) וזכינו לחווית שירות מצויינת.
מאז הוקם האתר היו לקוחות רבים שהשתמשו בשירותי החברה וקנו דרך פרסום באתר שלנו כרטיסים מהחברה בעיקר לכדורגל בברצלונה. מלבד תלונות על הגעה של הכרטיסים ביום המשחק (עליה מודיעים בחברה מראש) בכל האמור ללקוחות שהגיעו דרכינו או גולשים שעזרנו להם בתכנון חופשת הכדורגל לא היו בעיות מיוחדות. אנו גם מכירים כמה לקוחות קבועים של החברה שמזמינים דרכה כרטיסים על בסיס קבוע.
אם אתם רוצים כרטיסים בראש שקט (ובעברית) ומוכנים לשלם על כך עוד 5-15% לכרטיס הזמינו דרך Ticketingo (לרוב זהן ההפרש לאחר ניקוי דמי הטיפול הגבוהים שיש להוסיף בקניית כרטיסים ב-Online Ticket Express).
למעבר לאתר Online Ticket Express
הערה חשובה בלי קשר לדיון על “כן או לא” עוקץ: המחיר הסופי אותו אתם משלמים בהזמנה דרך החברה, אינו המחיר הכתוב על “באנר” המשחק. אתם מוספים על כל כרטיס דמי טיפול (בסביבות 20-30 יורו, מצוין בסוף תהליך הקנייה) המחיר עדיין זול יותר מחלופות אחרות ברשת – אבל כדאי לדעת זאת. שיטת שיווק זו אינה אהבוה עלינו אך היא קיימת גם בקרב אתרים וחברות נוספות בתחום (למשל VIAGOGO).
יש גם שהשקיעו ועשו סרטון מרוב אכזבה: