מדריך לשייט בפאפוס: כל האפשרויות לחוויה ימית בלתי נשכחת

שייט בפאפוס בכמה מילים

פאפוס (Paphos) היא עיר נמל הממוקמת בדרום-מערב האי קפריסין אשר ידועה בחופי הים היפהפיים שלה ובנופי טבע ציוריים ומרהיבים. ביקור בפאפוס לא יהיה מושלם מבלי לצאת להפלגה במי הים התיכון הצלולים והתכולים על מנת לחקור את האזור המהמם הזה בדרך הימית. מול העיר פזורים כמה וכמה איים קטנטנים פסטורליים ובתוליים ותצורות סלע ייחודיות שמגיחות מתחת לפני המים, וכדאי לצאת אל המים כדי להתרשם מהם מקרוב. על סיפון הספינות או היאכטות אפשר להינות מהנופים המרהיבים, להשתזף בשמש החמימה ולקפוץ לשחייה במים הקרירים, לשנרקל או לצלול. החוויה של שייט בפאפוס היא הנאה מובטחת ודרך מעולה לבלות באופן ממצה באזור פאפוס.

הנוף של חוף הים הנשקף מסיפון ספינה במהלך שייט בפאפוסהנוף של חוף הים הנשקף מסיפון ספינה במהלך שייט בפאפוס

 שייט בספינת פירטים בפאפוס  חוויה נהדרת לילדים

אחת האטרקציות המהנות ביותר בפאפוס היא שייט בספינת פירטים, במיוחד עבור משפחות וילדים. מדובר בחוויה ייחודית המשלבת הרפתקה ימית עם משחקים, פעילויות והופעות חיות על הסיפון. מומלץ להזמין כרטיסים מראש כדי להבטיח מקום, במיוחד בעונת התיירות הגבוהה.

ספינת הפירטים  – אטרציה פופלארית למשפחות בפאפוס (מקור צילום)

שייט חצי יום בספינת פירטים

שייט זה יוצא מנמל פאפוס ונמשך כחצי יום. במהלך השייט תוכלו להנות מהופעות של צוות הבידור המחופש לפירטים, משחקים ופעילויות לילדים, וכן עצירה לשחייה ושנורקלינג במימי הים התיכון הצלולים. בנוסף, תוגש ארוחה בסגנון מזנון ויהיו משקאות זמינים לאורך כל השייט.

בכל האפשרויות המוזכרות מעלה תקבלו כרטיסים לטלפון הנייד אותם תתבקשו להציג לפני העלייה לספינה. שימו לב למיקום הספציפי של העלייה לספינה – מומלץ להגיע מספיק זמן מראש כדי להבטיח מקום טוב על הסיפון ולהתארגן בנוחות לקראת ההפלגה.

מה אמרו התיירים שהזמינו את האטרקציה:

מסקירה של 354 תגובות, עולה כי מבקרים בשייט בספינת הפירטים בפאפוס אהבו במיוחד את החוויה המשפחתית המהנה, צוות הבידור האנרגטי והמשעשע, והנופים המרהיבים במהלך השייט. הפסקות לשחייה ושנורקלינג קיבלו תשבחות רבות, במיוחד בקרב ילדים ומבוגרים. הארוחה בסגנון המזנון והמשקאות החופשיים זכו גם הם לתגובות חיוביות.

מצד שני, היו תלונות על מזג האוויר שהשפיע לרעה במקרים מסוימים, צפיפות בספינה בעונות השיא, וזמן מוגבל לפעילויות מים. חלק מהמבקרים מצאו את האוכל
סטנדרטי ולא מיוחד, והיו שהרגישו שלא הובהרו להם עלויות נוספות מראש

שיט ” הלגונה הכחולה וסיור במיטב של קפריסין” מפאפוס  – השיט (והסיור) הפופולארי באזור

אחת הדרכים המומלצות ביותר להכיר את קפריסין היא לצאת לסיור הכולל את המקומות המרהיבים ביותר של האי בשילוב שייט בלגונה הכחולה. זהו סיור ייחודי שמעניק חוויות רבות ביום אחד וכולל ביקור באתרים היסטוריים, נופים טבעיים מרהיבים ושייט מפנק בלגונה הכחולה.

סיור באתרים היסטוריים ונופים טבעיים

הסיור מתחיל מפאפוס ונמשך יום שלם. במהלך הסיור תבקרו באתרים היסטוריים חשובים, כמו הפסיפסים המרהיבים של פאפוס ואזור קאטו פאפוס הארכיאולוגי, וכן תיהנו מנופים טבעיים מדהימים, כולל ביקור בחוף לארה המפורסם ובמערות הים שבאזור. בנוסף, תזכו להתרשם מהנופים הירוקים של שמורת הטבע אקאמאס.

הנופים המרהיבים של הלגונה הכחולה

שייט בלגונה הכחולה

אחת מנקודות השיא של הסיור היא השייט בלגונה הכחולה, שנחשבת לאחד המקומות היפים ביותר בקפריסין. במהלך השייט תוכלו להנות מהמים הצלולים ולהשתתף בפעילויות מים כמו שחייה ושנורקלינג. זו חוויה מפנקת שמשלבת טבע יפהפה ורגיעה מוחלטת.

מזון ומשקאות במהלך הסיור

במהלך הסיור תיהנו מארוחה בסגנון מזנון שתוגש על הספינה, וכן משקאות מרעננים יהיו זמינים לאורך כל היום. זו הזדמנות נהדרת להנות מארוחה טעימה בזמן שאתם שטים בלגונה הכחולה ומשתתפים בפעילויות השונות.

מה אמרו המבקרים הקודמים

מסקירה של 459 ביקורות על סיור המיטב של קפריסין מפאפוס עם שייט בלגונה הכחולה עולה כי עיקר הביקורות מציינות בעיקר את החוויות החיוביות. המבקרים נהנו מאוד מהסיור שכלל אתרים היסטוריים חשובים ונופים טבעיים מרהיבים, כמו הפסיפסים בפאפוס, שמורת הטבע אקאמאס וחוף לארה. השייט בלגונה הכחולה היה אחד מרגעי השיא של הסיור, והמבקרים שיבחו את המים הצלולים ואת האפשרות לשחייה ושנורקלינג. רבים גם התפעלו מהארוחה והמשקאות שהוגשו על הספינה, והצוות קיבל מחמאות על השירות המקצועי והאדיב.

עם זאת, היו גם כמה תלונות מצד המבקרים. חלקם ציינו שהסיור היה מעט ארוך מדי וכי יכלו להקדיש יותר זמן לפעילויות במים ופחות לביקורים באתרים היבשתיים. אחרים הרגישו שהיו יותר מדי משתתפים על הספינה, מה שפגע מעט בנוחות ובאווירה הכללית. כמו כן, היו תלונות על כך שהארוחה לא הייתה מגוונת מספיק או לא התאימה לטעמם של כל המשתתפים. בסך הכל, הסיור זכה להמלצות רבות, אך יכול להיות שיהיו כאלו שירצו להתרכז רק בשיט או רק בסיור, או שיעדיפו לקחת שיט אקסלוסיבי יותר.

אפשרויות שיט נוספות

  • סטאר קרוז חצי יום– טיול שייט מפנק על סיפונה של יאכטה יוקרתית האורך 4 שעות. במהלך הטיול תפליגו לאורך קו החוף היפהפה של פאפוס ותזכו לראות כמה מנקודות העיניין המפורסמות ביותר באזור כמו מפרץ קורל (Coral Bay) והאי של הקדוש ג’ורג’ (St George’s Island). הסיור כולל בר שתייה חופשי ומזנון בופה ארוחת צהריים. כולל איסוף מהמלון וחזרה והפסקת עגינה שבמהלכה ניתן לקפוץ למים ולשחות – לפרטים והזמנה עם אפשרות ביטול.
  • שייט VIP– הפלגה של 5 שעות ביאכטה ענקית לאורך קו החוף של הפאפוס. בטיול זה מפנקים את המשתתפים במזנון בופה ארוחת צהריים, בר פתוח ועצירות והפסקות לטבילה במי הים. אפשרות זו מתאימה למבוגרים בלבד, וכוללת איסוף מהמלון וחזרה – לפרטים והזמנה עם אפשרות ביטול
  • שייט מפנק 6 שעות– טיול ביאכטה לאורך קו החוף של האקאמאס בו חולפים על פני המקומות היפים והמפורסמים ביותר באזור. כולל איסוף מהמלון וחזרה, ובמהלך השייט מתקיימות שתי עצירות הפסקה לשחייה ומנוחה, יש כיבוד קל ובר קוקטיילים ומשקאות, מזנון בופה ארוחת צהריים, ציוד לשנורקל ובדרך חזרה אפשר להינות מהופעת מוזיקה חיה – לפרטים והזמנה עם אפשרות ביטול

עדכון קיץ 2024

שייט היא אחת מהפעילויות האהובות ביותר בקיץ בפאפוס והביקוש ליציאה אליו גבוה במיוחד כעת בשיא עונת התיירות. לכן, כדי לא לפספס את ההזמדנות לשייט בחופי פאפוס אנו ממליצים להזמין כרטיסים מראש - כך תוכלו להבטיח לעצמכם את השעה והיום הנוחים לגם ביותר, ולא לפספס את החוויה המהנה הזו בגלל שלא נותרו כרטיסים לשייט. להזמנת כרטיסים מראש לשייט בפאפוס ניתן להיכנס לקישור הזה בו ניתן לרכוש כרטיסים עם אפשרות ביטול בחינם.

על חוויית השייט בפאפוס

שייט בפאפוס הוא דרך נהדרת לחוות את היופי של דרום-מערב קפריסין בצורה מהנה ומרעננת. המטיילים שיוצאים להפלגה מקבלים הצצה למראה עוצר הנשימה של חופי הים התיכון ולנקודות עיניין ופניני טבע החבויות באזור. בעת היציאה מהנמל אל הים הפתוח רוח מרעננת מקבלת את פניהם של המפליגים והנופים הפנורמיים של קפריסין נפרשים סביב. מרבית הסיורים כוללים עצירות בנקודות עיניין ובגולות הכותרות שבסביבה כמו מפרצים, מערות, חופי ים נסתרים או נקודות טובות לשנורקל או שחייה. במהלך הטיול אפשר לשבת על הסיפון, להשתזף בשמש המלטפת, לשחות במים התכולים, לצלול ואולי להצליח לראות חיות ימיות מעניינות. חוויית ההפלגה יכולה להציע עבורכם מנוחה מרגיעה ושלווה, או הרפתקה ימית מרתקת. קיימים סוגים רבים של סיורי שייט בפאפוס, כך שניתן לבחור את הסוג שהכי מתאים להעדפותיכם. המגוון של סוגי הטיולים נע בין הפלגה ביאכטה בסגנון אירוח יוקרתי שנועד לפנק את אורחיו כמה שיותר, לבין שייט הרפתקאות שלוקח את מבקריו לטיול בין גולות הכותרות היפות ביותר בפאפוס ומאפשר לקפוץ למים בעצירות רבות.

ספינת נוסעים לקראת יציאה להפלגה בפאפוסספינת נוסעים לקראת יציאה להפלגה בפאפוס

הזמנת כרטיסים לשייט בפאפוס

המלצות "הכל על" למגיעים לשייט בפאפוס

  • החוויה של שייט בפאפוס מומלצת לכל מי שנמצא באזור ומעוניין להכיר את הצד הדרום-מערבי המהמם של קפריסין בדרך חווייתית ומהנה. שייט בפאפוס יכול להתאים במיוחד למשפחות עם ילדים, לזוגות אוהבים בחופשה רומנטית ולקבוצות חברים. זוהי אפשרות נהדרת לחובבי שייט ומי שרוצה לבלות כמה שיותר בים.
  • התקופה האידיאלית לשייט בפאפוס היא במהלך הקיץ (חודשים מאי-ספטמבר), אז מזג האוויר חמים ונעים ומתאים להפלגה בים.
  • האטרקציה של שייט בפאפוס יכולה להתאים ליום שלם, או לכמה שעות. תלוי במסגרת הזמן שלכם בפאפוס מומלץ להקדיש לחוויה 3 שעות לכל הפחות.
  • כדאי לחבר את החוויה של שייט בפאפוס יחד עם ביקור בפארק חצי האי אקאמאס (Akamas), זוהי הנקודה המערבית ביותר בקפריסין ופנינה אמיתית של טבע יפהפה. ישנן אופציות רבות של טיולי יום בהפלגה מפאפוס לאקאמאס.
  • רוב טיולי השייט כוללים איסוף מהמלון ונסיעה לנמל פאפוס- נקודת היציאה העיקרית.
  • מרבית התיירים הלנים בפאפוס יבחרו מקום לינה באזור שכונת קאטו פאפוס (Kato Paphos) השוכנת ליד הנמל, בגלל המיקום המרכזי והקירבה למגוון עצום של מקומות בילוי, חופי ים, מסעדות, בתי קפה, ברים ומועדונים. אם תרצו להתפנק במלון יוקרתי ביחס לאזור Amavi, MadeForTwo Hotels תהיה בחירה מומלצת. לעומת זאת, מבקרים המחפשים לינה זולה יותר יכולים לבחור ב Dionysos Central. לאלו אשר מעוניינים בדירה מרווחת Crystallo Apartments היא אופציה טובה באזור. כדאי לקחת בחשבון שמכיוון שזהו אזור פופולרי ללינה המלונות עמוסים במיוחד בקיץ ולכן מומלץ להזמין מקום מראש במידה ואתם נוסעים בחודשים אלו. למתלבטים, ניתן למצוא בקישור הזה מקומות לינה עם אפשרות ביטול.

שאלות נפוצות על שייט בפאפוס

האטרקציה של שייט בפאפוס יכולה להתאים ליום שלם, או לכמה שעות. תלוי במסגרת הזמן שלכם בפאפוס מומלץ להקדיש לחוויה 3 שעות לכל הפחות.

התקופה האידיאלית לשייט בפאפוס היא במהלך הקיץ (חודשים מאי-ספטמבר), אז מזג האוויר חמים ונעים ומתאים להפלגה בים.

החוויה של שייט בפאפוס מומלצת לכל מי שנמצא באזור ומעוניין להכיר את הצד הדרום-מערבי המהמם של קפריסין בדרך חווייתית ומהנה. שייט בפאפוס יכול להתאים במיוחד למשפחות עם ילדים, לזוגות אוהבים בחופשה רומנטית ולקבוצות חברים. זוהי אפשרות נהדרת לחובבי שייט ומי שרוצה לבלות כמה שיותר בים.

מידע שימושי

  • מחירים: עלות טיולי השייט בפאפוס נעה בין 35 לבין 82 יורו לאדם. המחיר משתנה בהתאם לסוג הטיול ולמה שהוא כולל.