ברביזון, צרפת – מקומות לינה מומלצים, מה עושים באזור ואיך מגיעים | Barbizon

המדריך המקוצר לתייר

ברביזון (Barbizon) שבצרפת היא כפר אמנים מקסים הממוקם בקצה יער פונטנבלו, הידוע כערש אסכולת ברביזון של ציור נוף. תיירים מגיעים לברביזון כדי להתחקות אחר צעדיהם של אמנים מפורסמים כמו ז’אן-פרנסואה מילה ותאודור רוסו, שנהגו לצייר את הנופים הפסטורליים של האזור. בנוסף, הכפר מציע גלריות אמנות, מוזיאונים ובתי קפה מקסימים, המשלימים את החוויה התרבותית והאמנותית הייחודית של המקום. הלינה באזור זה מתאימה במיוחד למי שמחפש עיירה נעימה וציורית ללון בה בטיול באזור איל דה פראנס, במיוחד באזור הטירות המפורסמות של מחוז זה כמו טירת פונטבלו.

המלקטות מילה אסכולת ברביזון

המלקטות של מילה – מהציורים המפורסמים של אסכולת ברביזון

מלונות בברביזון

בקרב מי שבוחר להגיע לברביזון יש מי שבוחרים ללון באזור ללילה אחד או יותר במסגרת הטיול באזור איל דה פראנס. האזור שנחשב למרכזי ופופולארי ללינה הוא אזור רחוב גרנדה (Grande Rue). כמה ממקומות הלינה המומלצים עליהם כדאי להסתכל הם Le domaine de barbizon, Hôtellerie Du Bas-Bréau, La Bastide de Barbizon או Les Pleiades Hôtel-Spa-Restaurant למחפשים מקום מפנק. ישנן כמובן אופציות לינה נוספות באזור, בקישור הזה תוכלו לראות את כלל מקומות הלינה ולהזמין מראש עם אפשרות ביטול בחינם – כך שתוכלו לשמור לעצמכם את האפשרות להיות גמישים (אך שימו לב לתאריך עד אליו ניתן לבטל בחינם את השהות). למגיעים עם רכב כדאי כמובן לבחור מקום לינה שמספק חניה, למשל אחד ממקומות הלינה שבקישור הזה. למי שרוצה לחסוך בעלות הלינה אנו ממליצים להסתכל על המבצעים וההנחות למלונות בקישור הזה לראות האם יש משהו רלוונטי עבורכם.

רחובות ברביזון

ברביזון היא אפשרות טובה ללינה באיל דה פראנס

איך מגיעים לברביזון

תחבורה ציבורית – הדרך הזולה

אפשר להגיע לברביזון באמצעות תחבורה ציבורית. אפשר להגיע מפריז בכמה אופנים, תלוי מנקודת היציאה ממה מתחילים את הנסיעה בפריז, במרבית המקרים הנסיעה תהיה כרוכה בהחלפה של לפחות קו 1, כך שכדאי לקחת זאת בחשבון ניתן לבדוק את אפשרויות ההגעה השונות, הזמנים בהם יש תחבורה ציבורית ואף להזמין כרטיסים מראש בקישור הזה (מומלץ, במיוחד בקיץ).

רכב שכור – הדרך הנוחה

אפשרות נוספת למי שרוצה להגיע באופן עצמאי היא להגיע עם רכב שכור, אותו לרוב שוכרים בפריז משם מרבית התיירים שמגיעים לאזור יוצאים. אנו ממליצים מאוד להזמין רכב מראש, בעיקר לתקופת הקיץ, בשל הביקוש הרב לרכבים במיוחד לרכבים מרווחים למשפחות, רכבים אוטומטיים, ואנים וג’יפים. תוכלו להזמין בקישור הזה עם ביטול בחינם, כך שלא צריך לחשוש מההתחייבות לרכב, למי שרוצה לחסוך בעלות הרכב אנו ממליצים להזמין בקישור הזה עם הנחה בלעדית לגולשי הכל על.

מה עושים בברביזון

מלבד לינה יש כמה דברים שאפשר לעשות בברביזון והאזור. למשל לבקר במוזיאון ברביזון של האימפרסיוניזם (Musée de l’École de Barbizon), המציג יצירות של אמנים מפורסמים כמו תאודור רוסו וז’אן-פרנסואה מילה. לשוטט ברחוב גרנדה (Grande Rue) בו ישנן גלריות אמנות רבות או לצאת לטיול באחד ממסלולי ההליכה והרכיבה ביער פונטנבלו הסמוך. כנסיית נוטרדאם דה לה פריזנטיון (Notre-Dame-de-la-Perseverance) היא מקום נוסף שכדאי לבקר בו, המהווה חלק מההיסטוריה המקומית. בנוסף, מומלץ לבקר בבית האמנים אוברז’ גנז’ה (Auberge Ganne), שמאז המאה ה-19 שימש מקום מפגש לאמנים רבים וכיום משמש כמוזיאון היסטורי של הכפר. תוכלו לראות את האפשרויות השונות לפעילויות וסיורים ולהזמין עם אפשרות ביטול בחינם כאן. בנוסף ישנם כמה מקומות מומלצים בהם תוכלו לאכול, כמו מסעדת Le Gaulois Sur Le Grill ומסעדת Le Chalet Du Moulin שמגישה אוכל צרפתי.

יער פונטבולו

יער פונטנבלו היפה