1. עמוד הבית
  2. »
  3. צרפת 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. איל דה פראנס, צרפת – אטרקציות ועיירות במחוז המרכזי של צרפת | Ile de France
  6. »
  7. אובר סור אואז, צרפת – מקומות לינה מומלצים, מה עושים באזור ואיך מגיעים | Auvers-sur-Oise

אובר סור אואז, צרפת – מקומות לינה מומלצים, מה עושים באזור ואיך מגיעים | Auvers-sur-Oise

המדריך המקוצר לתייר

אובר סור אואז (Auvers-sur-Oise), שמאייתים לעיתים גם אובר-סור-אייס, היא עיירה ציורית הנמצאת מצפון מערב פריז, הידועה בזכות אמנים מפורסמים כמו וינסנט ואן גוך. תיירים מגיעים לאובר סור אואז כדי לבקר בביתו האחרון של ואן גוך, לראות את המקומות שהיוו השראה ליצירותיו המפורסמות, ולבקר בקברו בבית הקברות המקומי. חלק מהתיירים שמגיעים לאובר סור אואז בוחרים ללון כאן כחלק מטיול רחב יותר באזור איל דה פראנס. ישנם גם תיירים שבוחרים להגיע לעיירה כחלק מסיור יומי מודרך שיוצא מפריז וכולל את אובר סור אואז וגם את ז’יברני – שם נמצא ביתו של מונה והגנים המככבים בציורים המפורסמים שלו (פרטים והזמנה כאן).

קבר ואן כוך באובר סור אואז

קברו של ואן גוך בעיירה

מלונות באובר סור אואז

בקרב מי שבוחר להגיע לאובר סור אואז יש תיירים שבוחרים ללון באזור ללילה אחד או יותר במסגרת הטיול באזור איל דה פראנס. האזור שנחשב למרכזי ופופולארי ללינה הוא אזור רחוב גנדרמרי (Rue de la Gendarmerie). כמה ממקומות הלינה המומלצים עליהם כדאי להסתכל הם Hotel des Iris, LA CHERIELLE, La maison du lac או GÎTE DU VALAMBOURG. ישנן כמובן אופציות לינה נוספות באזור, בקישור הזה תוכלו לראות את כלל מקומות הלינה ולהזמין מראש עם אפשרות ביטול בחינם – כך שתוכלו לשמור לעצמכם את האפשרות להיות גמישים (אך שימו לב לתאריך עד אליו ניתן לבטל בחינם את השהות). למגיעים עם רכב כדאי כמובן לבחור מקום לינה שמספק חניה, למשל אחד ממקומות הלינה שבקישור הזה. למי שרוצה לחסוך בעלות הלינה אנו ממליצים להסתכל על המבצעים וההנחות למלונות בקישור הזה לראות האם יש משהו רלוונטי עבורכם.

ציורי ואן גוך באובר סור אאוז

הציורים של ואן גוך ילוו אתכם לכל אורך הביקור בעיירה

איך מגיעים לאובר סור אואז

תחבורה ציבורית – הדרך הזולה

אפשר להגיע לאובר סור אואז באמצעות תחבורה ציבורית. אפשר להגיע מפריז בכמה אופנים, תלוי מנקודת היציאה ממה מתחילים את הנסיעה בפריז, במרבית המקרים הנסיעה תהיה כרוכה בהחלפה של לפחות קו 1, כך שכדאי לקחת זאת בחשבון ניתן לבדוק את אפשרויות ההגעה השונות, הזמנים בהם יש תחבורה ציבורית ואף להזמין כרטיסים מראש בקישור הזה (מומלץ, במיוחד בקיץ).

רכב שכור – הדרך הנוחה

אפשרות נוספת למי שרוצה להגיע באופן עצמאי היא להגיע עם רכב שכור, אותו לרוב שוכרים בפריז משם מרבית התיירים שמגיעים לאזור יוצאים. אנו ממליצים מאוד להזמין רכב מראש, בעיקר לתקופת הקיץ, בשל הביקוש הרב לרכבים במיוחד לרכבים מרווחים למשפחות, רכבים אוטומטיים, ואנים וג’יפים. תוכלו להזמין בקישור הזה עם ביטול בחינם, כך שלא צריך לחשוש מההתחייבות לרכב, למי שרוצה לחסוך בעלות הרכב אנו ממליצים להזמין בקישור הזה עם הנחה בלעדית לגולשי הכל על.

שדה ואן גוך אובר סור אאוז

הציורים של ואן גוך מתעוררים לחיים בביקור בעיירה וסביבתה

מה עושים באובר סור אואז

מלבד לינה יש כמה דברים שאפשר לעשות באובר סור אואז והאזור. למשל לבקר בביתו האחרון של וינסנט ואן גוך, שם ניתן לראות את חדרו וללמוד על חייו, להתרשם מכנסיית נוטרדאם דה אובר סור אואז (Église Notre-Dame d’Auvers), שגם הונצחה באחת מציוריו המפורסמים של ואן גוך, או במוזיאון דוביני (Musée Daubigny) שמציג יצירות של האמן שארל-פרנסואה דוביני, המהווה חלק חשוב מהמורשת האמנותית של העיירה. חובבי הטבע ייהנו מטיול לאורך נהר האואז (Oise). ישנם כמובן גם סיורים מודרכים שיוצאים מפריז וכוללים את המקומות המרכזיים בעיירה הקשורים בואן גוך וכוללים גם את ז’יברני – ביתו של הצייר המפורסם מונה (פרטים והזמנה כאן). תוכלו לראות את האפשרויות השונות לפעילויות וסיורים ולהזמין עם אפשרות ביטול בחינם כאן. בנוסף ישנם כמה מקומות מומלצים בהם תוכלו לאכול, כמו מסעדת Palais d’Auvers שמגישה אוכל אסייתי ומסעדת Auvers de vin.

נוטרדם אובר סור אואז

כדאי לבקר גם בקתדרלה של העיירה