באיזה איזור בלונדון כדאי לסגור מלון? – ובאיזה אזורים פחות…

לונדון מציעה מגוון אזורים לשהייה, כל אחד עם היתרונות והחסרונות שלו. הנה המלצותינו לגבי האזורים השונים, למי הם מתאימים, ומלונות ודירות מומלצים בכל אזור.

קובנט גרדן – האזור הכי מבוקש היום

קובנט גרדן מציע חווית שהייה במיקום מרכזי מאוד בלונדון, עם גישה קלה לאטרקציות רבות ושפע של חנויות ומסעדות. האזור מתאים במיוחד לזוגות ולמשפחות שרוצים להיות קרובים לאטרקציות המרכזיות וליהנות מחיי הלילה התוססים של לונדון. החסרונות של האזור כוללים עלויות גבוהות יחסית ורעש אפשרי בגלל הקרבה למרכז העיר. רוב אפשרויות הלינה בו הם מלונות גדולים ויקרים או דירות – חסר בו היצע של מלונות תיירים פונקציונאלים. בגללל הביקוש הגבוהה מומלץ להזמין פה מקומות מראש, זמן רב ככל הניתן  – אפשר לעשות זאת בלינק זה בו יש מגוון אפשרויות לינה עם אפשרות ביטול חינם. בנוסף היות המחירים באזור גבוהים מאוד ללינה – שווה לבדוק פה על הנחות ומבצעים שיש ללינה באזור.

Neal´s Yard, סמטה טיפוסית בקובנט גארדן

אפשר לקרוא עוד על לינה באזור בעמוד המקיף שלנו: מלונות מומלצים באזור קובנט גארדן ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות

מלונות מומלצים בקובנט גארדן

  • Hotel Covent Garden – מלון יוקרתי במיקום מושלם בלב קובנט גרדן.
  • The Savoy – מלון מפואר עם היסטוריה עשירה ושירות מעולה.
  • Elysee Hyde Park – מלון פונקצינאלי עם חדרים נוחים ושירות אדיב בקרבת הקובנט גארדן.

דירות מומלצות בקובנט גארדן

אוקספורד סטריט – למי שרוצה לגור במרכז העניינים התיירותי

אוקספורד סטריט מציע חווית שהייה במרכז התיירותי והמסחרי של לונדון. זהו האזור המושלם עבור אלו שרוצים להיות בלב הקניות והפעילויות התיירותיות, עם גישה קלה לאטרקציות המרכזיות ולתחבורה ציבורית. יחד עם זאת, האזור יכול להיות רועש וצפוף.

מלונות מומלצים

דירות מומלצות

אזור הסוהו – למחפשים ללון בצנטרום של חיי הלילה

אזור הסוהו מציע חווית שהייה במרכז התרבותי וחיי הלילה של לונדון. זהו האזור המושלם לאנשים שאוהבים ליהנות ממסעדות, ברים ותיאטראות. יחד עם זאת, האזור יכול להיות רועש בלילות ולא מתאים למשפחות עם ילדים קטנים.

מלונות מומלצים

  • The Soho Hotel – מלון בוטיק עם עיצוב ייחודי ואווירה נעימה.
  • Hazlitt’s – מלון מקסים עם חדרים נוחים ושירות אישי.
  • W London – מלון מודרני עם מתקנים מעולים ומיקום מרכזי.

דירות מומלצות

גולדס גרין – למחפשים כשרות ואת הקהילה היהודית

האזור היהודי בגולדס גרין מציע חווית שהייה נוחה ומוכרת לקהילה היהודית. זהו האזור המושלם למי שחשוב לו כשרות וקהילה יהודית, עם מסעדות כשרות ובתי כנסת רבים. יחד עם זאת, האזור רחוק יחסית מהמרכז ואטרקציות תיירותיות.

מלונות מומלצים

  • King Solomon Hotel – מלון נוח עם שירות מעולה ומיקום נוח בקרבת בתי כנסת.
  • The Hide London – מלון בוטיק עם חדרים מודרניים ושירות אישי.
  • Golders Green Hotel – מלון קטן ומקסים במיקום מרכזי בגולדס גרין.

דירות מומלצות

קינגס קרוס – נגיש מאוד לכל נקודה

קינגס קרוס הוא אזור עם תחבורה ציבורית מצוינת ופיתוח אזורי חדש, מה שהופך אותו לנוח למטיילים ונוסעים עסקיים. האזור קרוב לתחנת הרכבת הבינלאומית, מה שמאפשר גישה קלה לנוסעים. למרות זאת, אזורים מסוימים עדיין בפיתוח וייתכן שמרחק הליכה ממרכז העיר יכול להיות מרחק גדול.

מלונות מומלצים

דירות מומלצות

סאות’ בנק – אזור מומלץ למביני עניין

סאות’ בנק מציע חווית שהייה נעימה ושקטה עם נוף לנהר התמזה, קרוב לאטרקציות כמו הלונדון איי והטייט מודרן. האזור מתאים במיוחד לזוגות ולמשפחות שמחפשים מקום שקט יותר עם נוף מקסים לנהר. החסרונות כוללים מרחק הליכה ארוך יותר מהמרכז ופחות אפשרויות לקניות ואוכל.

מלונות מומלצים

דירות מומלצות

נוטינג היל – אזור אהוב על צעירים אורבניים

נוטינג היל מציע חווית שהייה יוקרתית עם שפע של חנויות בוטיק ובתי קפה. האזור מתאים במיוחד לזוגות ולמשפחות שרוצים חוויית שהייה יוקרתית וקרבה לשוק פורטובלו. למרות זאת, האזור יקר מאוד ורחוק יחסית ממרכז העיר.

מלונות מומלצים

דירות מומלצות

צ’לסי וקניגסטון – למשפחות וזוגות שרוצות כפריות קרוב למרכז

צ’לסי הוא אזור יוקרתי ושקט, מתאים לזוגות ולמשפחות שמחפשים שהייה יוקרתית ושקטה קרוב להייד פארק. האזור מציע חנויות ומסעדות יוקרתיות, אך החיסרון הוא מחיר יקר וריחוק מהמרכז.

מלונות מומלצים

דירות מומלצות




אולי יעניין אותכם גם:

  • הכל על לונדון
  • מלונות מומלצים בלונדון