שאלות ותשובות
? מי הם היועצים?
היעוץ מתבצע על ידי עובדי האתר – כולם ביקרו בברצלונה, קוסטה בראווה ובפירנאים מספר פעמים, למשך תקופות ארוכות ועוסקים בסקירת יעד תיירות זה.
? איך השיחות מתבצעות?
תוך 24 שעות לאחר הרישום, אחד היועצים שלנו ישלח לכם מייל עם זמנים אופציונאליים ופרטי תשלום. עליכם לבחור את הזמן הנוח לכם ואת שיטת ההתקשרות הנכונה לכם – טלפון / סקייפ / גוגל הנגאאוט. אנו ממליצים לבחור באופציה של סקייפ או הנגאאוט – שיחת וידאו מאפשרת שיתוף מסך, מה שמאפשר הסבר על מפה, תמונות ועזרה מקיפה יותר.
? למה הכוונה הבטחת שביעות רצון?
מיד לאחר השיחה תוכלו ללחוץ על כפתור המעיד על חוסר שביעות הרצון שלכם. לא תצטרכו לדבר עם אף אחד, רק לכתוב בכמה מילים מדוע אינכם מרוצים וכספכם יוחזר.
? איך משלמים?
ניתן לשלם בפייפאל או בכרטיס אשראי. בכל אחת מצורות התשלום ניתנת קבלה ואפשרות לביטול התשלום אם תמצאו את היעוץ לא תורם (עד 14 ימים לאחר השיחה).
? האם אתם יודעים גם לעזור בבחירת בתי מלון, טיסות, השכרות רכב וכדומה?
ברור, הצוות שלנו ישמח לייעץ במגוון תחומים, פשוט תבקשו.
? יש לכם שאלה נוספת?
השאירו פרטים ואת שאלתכם, ונחזור אליכם עם תשובה בהקדם.
הכל על ברצלונה – תנו לנו לעזור לכם לתכנן את החופשה המושלמת!