אוטובוס התיירים בגנואה – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Hop-on Hop-off Bus Tour

עדכון קיץ 2024

הקיץ הוא שיא עונת התיירות בגנואה והדבר מורגש ברחובות העיר ובאתרים המרכזיים והפופולאריים. האפשרות הנוחה ביותר לראות את כל נקודות העניין המרכזיות, כמו הנמל היא בנסיעה באוטובוס התיירים של העיר. כך תוכלו לראות את המקומות שאסור לפספס מהקומה המוצלת של האוטובוס, או מהקומה העליונה והפתוחה (כדאי לקחת כובע או להירמח בקרם הגנה לנסיעה ממושכת בקומה העליונה בימים החמים). ניתן לרכוש כרטיסים בעיר עצמה, אך לעיתים יש תור לרכישת הכרטיס, כדי להימנע מכך כדאי לרכוש כרטיס מראש ולעלות ישר לאוטובוס. להזמנת כרטיסים מראש לאוטובוס התיירים בגנואה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

אוטובוס התיירים בגנואה בכמה מילים

גנואה (Genoa) היא עיר נמל בצפון מערב איטליה, מפורסמת מאוד אודות העיר העתיקה שלה שם נמצאת הקתדרלה סן לורנצו (San Lorenzo). בעיר כיכרות יפות כמו פיאצה דה פרארי (Piazza de Ferrari), מזרקת ברונזה (bronze fountain) ובית האופרה תיאטרו קרלו פליצ’ה (Teatro Carlo Felice opera house). ריבוי האתרים המרכזיים והמשמעותיים בעיר יכול להוות אתגר עבור מטיילים מבחינת אופן ההגעה וההספק בפרק זמן מוגבל, לכן אוטובוס התיירים פותר את בעיה זו על ידי נסיעה באוטובוס אשר מגיע למרבית היעדים. אוטובוס התיירים (Hop On Hop Off) בגנואה הוא אחד מהשיטות הנפוצות והפופולאריות להכיר את העיר בצורה מהירה ונוחה. האוטובוס דו קומתי ועובר בין 10 תחנות במרכז העיר. ישנם כרטיסים ל24 שעות וכאלו ל48 שעות, באמצעותם תוכלו לרדת ולעלות מהאוטובוס כמה שתרצו בהתאם לסוג הכרטיס שתרכשו. האוטובוסים פועלים מדי 20-30 דק’ עד שעות הערב המוקדמות ולאחר מכן מתחדשת פעילותו עד לשעות הלילה המוקדמות. יש לציין כי אוטובוס התיירים הוא אטרקציה בפני עצמה, בו תוכלו להנות מהדרכה לאורך הנסיעה, מזג אוויר נעים וגם להרוויח שחרור קל לרגליים.

האתרים בהם עובר אוטובוס התיירים של גנואה

אוטובוס התיירים בגנואה מגיע לנקודות המרכזיות והמעניינות בעיר, לאוטובוס יש שני קווים שברוב מסלולם הם זהים פרט לכמה תחנות. הקו הכחול פועל בין השעות 10:00-17:15, ומתחיל את דרכו בתחנה קריקמנטו (Caricamento) וממשיך לתחנות – ויה גריבלדי (Via Garibaldi), פיאצה דה פרארי (Piazza De Ferrari), חזית המים לבנטה (Levante Water Front), בוקאדסה (Boccadasse), Scalinata Borghese, דרך XX Settembre (Via XX Settembre), קורבטו (Corvetto), פורטלו (Portello), תחנת רכבת פרינסיפה (Principe Train Station) וטרמינל שייט (Cruise Terminal), תחנתו האחרונה. הקו השני הוא הקו האדום אשר פועל בין השעות 17:15-01:15, הוא מתחיל את דרכו גם כן בתחנה קריקמנטו (Caricamento) וממשיך לתחנות – ויה גריבלדי (Via Garibaldi), פיאצה דה פרארי (Piazza De Ferrari), תחנת הרכבת ברינול (Brignole Train Station), דרך XX Settembre (Via XX Settembre), קריניאנו (Carignano), קורבטו (Corvetto), פורטלו (Portello), תחנת רכבת פרינסיפה (Principe Train Station) וטרמינל שייט (Cruise Terminal), תחנתו האחרונה.
באוטובוס תקבלו אוזניות חד פעמיות דרכן תשמעו מדריך קולי שבמהלך הנסיעה מספר אודות העיר וההיסטוריה שלה, את ההדרכה ניתן לשמוע בשפות אנגלית ורוסית, יש לציין כי אין הדרכה בשפה העברית. האוטובוס מגיע לנקודות המרכזיות כמו קתדרלת סן לורנצו (San Lorenzo), הארמון הלבן (Musei di Strada) ולפורטו אנטיקו (Porto Antico) שם תוכלו למצוא מספר אטרקציות למשפחה ביניהם האקווריום של גנואה. ניתן להשתמש באוטובוס כאמור גם בשעות הערב המאוחרות, אם ברצונכם לראות את האתרים גם בלילה תוכלו למצוא אטרקציות בחלק ההיסטורי של העיר לאורך הקטע הגובל בפיאצה סרזאנו (Piazza Sarzano) ובויה סן לורנצו (Via San Lorenzo). גנואה הייתה מקום הולדתו של כריסטופר קולומבוס (Christopher Columbus), אשר גילם את המסורת הימית הפעילה של העיר. תוכלו להגיע באמצעות אוטובוס התיירים לתחנה פיאצה דה פרארי (Piazza De Ferrari) משם במרחק של 350 מ’ תגיעו לבית של קולומבוס (Christopher Columbus House). אליו אפשר להכינס לראות את היכן גר מגלה הארצות המפורסם בעולם (ניתן לרכוש כרטיסים עם הנחה של 5% בהזנת קוד קופון HAKO5 בקישור הזה).

סרטון על אוטובוס התיירים בגנואה

כרטיסים לאוטובוס התיירים בגנואה

ניתן לרכוש כרטיסים עבור 24 שעות או 48 שעות בהם תוכלו להשתמש כמה שתרצו בהתאם לכרטיס שתרכשו, את הכרטיס ניתן לרכוש בקישור הזה בו תוכלו להזמין מראש את הכרטיסים ולבטל ללא עלות במידת הצורך. עלות הכרטיס היא 69 שקלים לאדם, המחיר אמנם יותר גבוה בהשוואה למחירי התחבורה הציבורית בגנואה אך יש לזכור כי מדובר באטרקציה בפני עצמה המעניקה סיור ברחבי העיר, באזורים בהם לא מומלץ להגיע עם רכב מושכר והמחיר כולל גם הדרכה קולית. יש לקחת בחשבון כי לאור העבודה שהאוטובוס עובר באזורים המרכזיים בעיר התנועה לעיתים צפופה ומשך הנסיעה ארוך יותר ולכן, האוטובוס לא מהווה תחליף לתחבורה ציבורית אלא כאטרקציה וסיור מהנה לכל דבר. כמו כן, תוכלו לרכוש כרטיס משולב בקישור זה (עם הנחה של 5% בהזנת קוד קופון HAKO5) הכוללים כרטיסי נסיעה באוטובוס וגם סיור באקווריום של גנואה (Aquarium of Genoa), הכרטיסים הללו יחסכו לכם את העמידה בתורי הכניסה לאתר. האקווריום הוא האקווריום הגדול ביותר באיטליה ואחד מאתרי התיירות הפופולריים ביותר, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של חיות מים, הכולל דגים, צלופחים, פינגווינים וכרישים. התחנה הקרובה ביותר לאתר הוא פיאצה קריקמנטו (Piazza Caricamento) תחנתו הראשונה של האוטובוס, דבר המהווה יתרון משמעותי מבחינת רמת העומס באוטובוס ותכנון טוב לפשוט להמשך היום בעיר.

הזמנת כרטיסים לאוטובוס תיירים בגנואה - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים לאוטובוס התיירים בגנואה

  • אוטובוס התיירים בגנואה מומלץ עבור מטיילים המעוניינים לראות כמה שיותר מהאתרים המרכזיים של העיר בפרק זמן מוגבל, בנוחות וללא צורך בהליכה רגלית או שימוש באמצעי תחבורה שונים. אמנם בהשוואה לשאר אפשרויות התחבורה הציבורית בעיר הוא אכן יקר יותר, אך הוא מהווה אטרקציה המאפשרת סיור בנקודות המרכזיות של העיר כולל הדרכה מקצועית אודות העיר.
  • אנו ממליצים לעלות על אוטובוס התיירים סביב השעה 10:00 כיוון שעומסי התנועה פוחתים בשלב זה של היום ולהשתדל להימנע מנסיעה באוטובוס התיירים בין השעות 16:00-17:30, לאור העובדה שזו השעה הממוצעת בה המקומיים מסיימים את יום עבודתם ולכן הכבישים עמוסים יחסית.
  • קווי האוטובוס מספקים גישה נוחה לשתי תחנות הרכבת של העיר דבר המאפשר הגעה נוחה וקלה למטיילים המגיעים מחוץ לעיר.
  • יש לקחת בחשבון שהסברי המדריך לאורך השייט יהיו באנגלית, מה שעשוי לשעמם את הילדים.

שאלות נפוצות על אוטובוס התיירים בגנואה

מומלץ להתחיל את הנסיעה באוטובוס התיירים בשעות הבוקר כאשר התנועה רגועה יחסית.