מוזיאונים בברצלונה – המדריך המקיף ביותר בעברית

ברצלונה מלאה במוזיאונים איכותיים ונגישים לתייר. רק צריך לבחור מה מעניין אתכם מתוך השפע הרב שיש למוזיאונים של ברצלונה להציע.

אחרי שאתם בוחרים מוזיאון, שווה לבחון איך הכי מומלץ להזמין עבורו כרטיסים. לחלקם רצוי להזמין כרטיסים מראש, לחלקם אין צורך (חלק מהפעמים יש הבדלים בין העונות), לחלקם יש הנחות מסויימות ששווה להכיר. שווה להציץ בעמוד הזה בו אנו מנסים לעשות סדר בנושא: המלצות והנחות לנוסעים לברצלונה, חובה לבקר לפני הזמנה!

להלן סקירה קצרה של המוזיאונים שיש בברצלונה:




מוזיאונים לאמנות

מוזיאון חואן מירו

אחד המוזיאונים המומלצים בברצלונה, המוקדש כולו לצייר הסוריאליסטי המפורסם (קרא עוד). (כלול בכרטיס המוזיאונים של ברצלונה).

מוזיאון פיקאסו

מוזיאון המוקדש ליצירתו המוקדמת של האמן המפורסם ואחד האתריםהמתויירים ביותר בברצלונה (קרא עוד). (כלול בכרטיס המוזיאונים של ברצלונה).

המוזיאון לאמנות בת זמננו (MACBA)

מוזיאון המכוון לחובבי אמנות מודרנית. מומלץ למי שאוהב לראות קלאסיקות בהתהוות (קרא עוד). (כלול בכרטיס המוזיאונים של ברצלונה).

המוזיאון לאמנות קטלונית

המוזיאון הגדול שנמצא בפארק המונז’ואיק הוא אחד המוזיאונים הגדולים והמיוחדים בברצלונה (קרא עוד). (מאפשר כניסה חינם למחזיקי כרטיס ברצלונה קארד).

המוזיאון לאמנות מודרנית

מוזיואן הנמצא בפארק הסיוטאדלה במתחם הפרלמנט ומציג אוסף מרשים של אמנות קטלונית וספרדית. נחשב כחלק מהמוזיאון לאמנות קטלונית (לאתר המוזיאון). להזמנת כרטיסים למוזיאון עם שירות לקוחות בעברית היכנסו לקישור הזה.

מוזיאון סלבדור דאלי

אמנם לא בברצלונה אלה בפיגרס שבאזור קוסטה בראווה ודורש נסיעה של שעה וקצת מהעיר, אבל בהחלט חלק מתרבות העיר. אחד מהמוזיאונים
לאמנות המפורסמים בעולם (קרא עוד).

אוסף יוסף סונול

אוסף אומנות פרטית שנמצא ברחוב המפורסם הפסאז’ דה גארסיה שבאישאמפלה (קרא עוד).

מוזיאונים לתחומי עניין, היסטוריה ותחביבים

מוזיאון הכדורגל של FC Barcelona

מוזיאון כדורגל המוקדש לקבוצת הכדורגל המפורסמת (קרא עוד). (הנחה למחזיקי ברצלונה קארד).

מוזיאון המדע

מוזיאון המציג את המדע המערבי בצורה אינטראקטיבית ונגישה. מותאם לילדים ולמבוגרים (קרא עוד). (חינם למחזיקי ברצלונה קארד).

מוזיאון השוקולד

מוזיאון המוקדש למאכל התאווה, שהקטלונים והספרדים בכלל מאוד אוהבים. המוזיאון מתאים לחובבי שוקלד מכל הגילאים (קרא עוד). (כניסה חינם למחזיקי ברצלונה קארד).

המוזיאון הארכיאולוגי

מוזיאון קטן ונחמד המספר את סיפורו של האזור בתקופתו העתיקה (לאתר המוזיאון).

המוזיאון האתנולוגי

מוזיאון קטן המציג אוסף של מוצגים מכל התרבויות שהקטלונים הגיעו אליהם. (מומלץ למי שמחזיק בכרטיס ברצלונה קארד בלבד, אז הכניסה היא חופשית כחלק מהכרטיס).

המוזיאון הצבאי

מוזיאון הנמצא בתוך טירת המונז’ואיק, מציג כלים ופרוטרטים של לחימה מתקופות שונות.

מוזיאון הטקסטיל והלבוש

מוזיאון בו תוכלו לראות אריגים ומלבושים בסגנונות עתיקים וחדשים. נחמד לחובבי ערוץ האופנה (אבל לא לאלו שרואים את הערוץ בגלל הדוגמניות) (לאתר המוזיאון).

המוזיאון האירוטי

מוזיאון המתאים לזוגות הבאים לבקר בעיר. יש טובים ממנו בהרבה, אך בהחלט מאפשר חוויה נעימה (לאתר המוזיאון). (הנחה למחזיקי ברצלונה קארד). להזמנת כרטיסים למוזיאון עם שירות לקוחות בעברית היכנסו לקישור הזה.

מוזיאון הבשמים

מוזיאון המאפשר כניסה חופשית ונמצא על יד תחנת המטרו של פסאז’ דה גרסיה.




מוזיאוני אטרקציה

האקווריום של ברצלונה

אחת האטרקציות שיש לעיר ברצלונה להציע. מומלץ למבקרים בברצלונה בליווי קטנטנים (קרא עוד).

מוזיאון השעווה

מוזיאון אטרקציה נחמד המאפשר צפייה בדמויות מהעבר ומהעתיד. המוזיאון הוא אטרקציה נחמדה בעיקר למבקרים בברצלונה עם ילדים (קרא עוד).

סיורי גרפיטי ואומנות רחוב

הרחוב הברצלונאי הוא מוזיאון פתוח, כולל גם מבני אדריכלות מרשימים עליהם פירטנו רבות תחת העמוד העוסק באדריכלות בברצלונה, ונאמר על זה לא מעט אצלינו באתר ובכלל. אבל אומנות הרחוב בעיר כוללת וגם אלפי יצירות גרפיטי הפזורות בעיר. אחד האזורים המומלצים לסיור למי שמעוניין להיחשף לאומנות הרחוב של העיר הוא אזור ראבל  המצטיין בנושא. ישנם גם לא מעט מדריכים המקיימים סיורים בנושא בעיר ושווה להצטרף לאחד כזה למי שמעוניין בכך.