1. עמוד הבית
  2. »
  3. תכנון חופשה עם הכל על
  4. »
  5. ספקי תיירות
  6. »
  7. בתי מלון
  8. »
  9. Booking | בוקינג – כל מה שכדאי לדעת לפני שמזמינים באתר החברה

Booking | בוקינג – כל מה שכדאי לדעת לפני שמזמינים באתר החברה

סקירת מומחים על חברת Booking | בוקינג. הייתרונות, החסרונות, טיפים והמלצות.



Booking.com

על חברת בוקינג Booking

חברת בוקינג Booking היא אחת מהחברות הגדולות בעולם להזמנת מלונות בצורה ישירה באינטרנט.

הרעיון המרכזי של האתר הוא לשמש כמתווך בין התיירים לבין המלונות וכספק מידע על המלונות לתיירים – לפחות לדעתנו בהגשמת יעדים אילו אין הרבה מתחרים אמיתיים המתקרבים לערך המידעני שבוקינג מספקת לתיירים המחפשים לינה בחופשה שלהם. הזמנת המלון מתבצעת באופן ישיר מול המלון, כאשר האתר נותן מידע רב על המלון, כולל: מיקומו, השירותים אותם הוא מספק, תמונות והמלצות של תיירים שהתארחו בו בעבר, וכן מלונות דומים.

להזמנת מלונות באתר בוקינג Booking

יתרונות בהזמנת מלון בחברת בוקינג Booking:

1. הזמנה ישירה מול המלון – היתרון של הזמנה ישירה הוא שהסיכוי לביטולים ו/או שינויים למיניהם (כפי שקורה לעתים כשמזמינים חבילה מאחד מספקי החבילות) כמעט ולא קיים. בכך גם מצמצמים את העמלות שיש לשלם לחברות הענק על חבילות.
2. יודעים בדיוק מה מזמינים – היתרון בהזמנה דרך Booking הוא בכך שכל המידע על המלון פרוס בפני הלקוח עם מידע רב בשפה שלו. תמיד יותר קל להזמין מלון צ’כי בפראג למשל, בעברית. בנוסף, אפשר לבחור בין מבחר עצום של מלונות.
3. התאמת המלון ללקוח – היופי במנוע של Booking הוא שהוא יודע להמליץ על מלון שמתאים לך. הוא בודק איזה מלונות אתה מחפש ואיזה מלונות הזמנת בעבר, וכך ממליץ לך על המלונות שיעניינו אותך. בנוסף, הוא “מעצים את דעת הלקוחות” ומראה לך את המלונות המומלצים והמלונות שבהם נסגרו עסקאות בדקות האחרונות. יש לקחת בחשבון שיש שהאשימו את החברה במניפולציות שונות על פרמטרים אילו, אך לדעתנו המידע הקיים בחברה בהחלט תורם לתיירים לבחור את המלון המתאים להם מתוך ההיצע הקיים.
4. התחייבות למחיר הטוב ביותר – חברת Booking מתחייבת לספק את המלונות במחיר הנמוך ביותר ולשלם את ההפרש במידה ולקוח מוצא הצעה טובה יותר. זהו יתרון חשוב, אך חשוב להגיד שנסיוננו לימד אותנו שהתחייבות זו באינטרנט היא בעייתית, כיוון שהרבה חברות מתחייבות על כך, אך הן בעיקר בונות על הרעיון שרוב האנשים לא ימהרו לפנות אליהן כדי לבקש החזר.
יש לקחת בחשבון – שהיבט זה הולך ומצטצמם במדינות רבות בגלל התערבות של רגולטור שמונע מבוקינג להכריח את המלונות המופיעים בה להתחייב להציג רק בה את המחיר הנמוך ביותר.
5. הבטחת מידע ופרטיות – השרתים של Booking מאובטחים ושומרים על המידע של הלקוחות מאובטח, יתרון חשוב בימינו.

כמו כל החברות והספקים עליהם אנו ממליצים ב”הכל על”, Booking היא חברה איכותית עם כתובת וגב, שמקפידה על אספקת המוצר ושמירת הפרטיות.




חסרונות בהזמנת מלון דרך אתר בוקינג Booking:

(הקישורים הם לדפי המידע באתר על החברות ולא קישורים להזמנה)

1. החסרון הגדול ביותר הוא הפסד של דילים, כפי שניתן להשיג מחברות התיירות כמו גוליבר או איסתא, או אפילו אתרים כמו ונרה המתמחים בהצעות למלונות בהם יש מקום פנוי.

2. חסרון נוסף נעוץ בכך שלא מסיימים את התהליך בהזמנה אחת – מיד לאחר הזמנת המלון יש צורך בהזמנת טיסה בנפרד.

3. המבחר הרב של המלונות. האם זהו חסרון? לפעמים כן. ל-Booking אין רף כניסה או פלח שוק מסוים, הם פשוט “סופרמרקט” ענק המציע מלונות רבים מכל העולם. לרוב, כשאנו טסים, אנו מעדיפים לחפש קודם הצעות במנוע של budgetplaces, שמתמחה בהצעות למלונות ודירות זולים, לתיירים שאינם מחפשים מלונות פאר אלא מלונות שמעניקים לינה נוחה, יעילה וזולה.

4. בוקינג הוא אחד האתרים המובילים בתחום של לחץ על הצרכן במסחר האלקטרוני, לפעמים אפילו נמצא תחת הסימן של “לא חוקי”. הלחץ בא לידי ביטוי בהודעות כמו “נותר רק חדר 1!“, “יש רק 2 מקומות כמו המקום הזה!“, “הוזמן 2 פעמים בתאריכים שלכם במהלך 6 השעות האחרונות באתרנו“, “פספסתם את זה!“, לצד הטיות בציונים והדגשת מתקנים שיגרמו לתייר פחות לשים לב לחסרונות שבמלון. החדשות הטובות הן שקיים תוסף של כרום (שנחספנו אליו בעקבות הבלוג הנהדר של ערן בריימן) שמאפשר לנטרל את ההודעות הטורדניות המייצרות לחץ פסיכולוגי לא קטן וגורמות לא פעם לתיירים לסגור את המלון.

5. היות וההזמנה היא ישירות מול המלון, מומלץ לבדוק את ההמלצות על המלון עצמו ואת חיוב כרטיס האשראי. ישנם מלונות שלפעמים מחפפים, עושים טעויות או סתם מחייבים חיובים שונים ממה שבחרתם.

חשוב לציין שהזמנו בעצמנו מלונות דרך Booking ותמיד היינו מרוצים. כמו כן, סייענו ללקוחות רבים שהזמינו דרך Booking וגם הם היו מרוצים מאוד!

איך משתמשים במנוע של בוקינג Booking?

השימוש במנוע החיפוש של בוקינג הוא פשוט:

  1. הכניסו את שם היעד (אפשר להכניס שם עיר, מדינה, רחוב או אפילו שם של מלון מסוים).
  2. רשמו את התאריכים בהם תרצו לשהות או רשמו שאין לכם תאריכים מדויקים אם כל שתרצו הוא סקר מחירים, ולחצו על כפתור החיפוש.
  3. יפתח לכם חלון בו תוכלו לקבל את כל המידע על המלון שבחרתם ופשוט להזמין.

חלק מהמידע שתקבלו הוא בעברית אך חלקו באנגלית (בעיקר מה שהמלונות עצמם כותבים והביקורות של אורחים שביקרו במלון וכתבו ביקורת באנגלית).

כמה טיפים נוספים למזמין באתר BOOKING.COM

  1. שימו לב – כמו בכל אתרי המלונות השונים. תמונות יכולות להטעות. יש גם באתר זה וגם בפלטפורמות אחרות לא מעט תלונות בנושא, למרות שלא בטוח שלפלטפורמות השונות יש הרבה מה לעשות בנושא – לכן שווה להצליב את המידע הויזואלי שבתמונות עם התגובות, והציונים להם המלון זכה.
  2. כמו בכל אתרי המלונות, אנו ממלצים לנסות צורות שונות של הוזלה בהזמנת המלון, כמו חיפוש מלונות עסקיים, לנסות להזמין ברגע אחרון (24-48 שע’ לפני הביקור, בתוך זמני הביטול של החדרים), וכמובן לעשות שימוש באפשרות הביטול חינם שיש בהרבה מאוד מלונות במערכת של בוקינג. במיוחד באתר זה, השיטות הללו יכולות מאוד להוזיל את ההזמנה שלכם.
  3. מחירי המלונות בבוקינג אינם כוללים תוספות כמו מיסים עירוניים, כן כלל התוספות רשומות בעמוד עצמו אך לא במחיר שיופיע לכם על ההזמנה.
  4. תגובות והמלצות שעולות בהי לייטס למעלה לרוב יהיו טובות. מומלץ לבחון לעומק את התגובות וההמלצות שווה להתסכל בצורה עמוקה באילו השליליות ולבחון מה פחות טוב במלון לפני ההזמנה. העמקה זו רצויה במיוחד כאשר מדובר במלונות עם ציונים נמוכים.
  5. תנאי שינוי וביטול של המלונות במערכת – מאוד שונים זה מזה. קחו זאת בחשבון שרק בגלל זה לעיתים מומלץ להזמין בהתחלה רק מלונות עם אפשרות ביטול. למלונות ללא אפשרות ביטול שינוי טעויות כמו תאריך שגוי הם יותר מורכבים לפעמים.

יש לכם הערות חיוביות או שליליות על חברת בוקינג Booking? שלחו לנו ונפרסם אותן!

צריכים עזרה בבחירת מלון או בכל נושא אחר? מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם .

מספר הטלפון של בוקינג ישראל:

9721809213036

טלפון לשרות לקוחות בעברות:

1809213036

המלצות ותגובות גולשים להזמנה באתר BOOKING.COM

  • שירות הטלפונים של בוקינג מקבל לפעמים הרבה ביקורת, במקרה שלי עבד יפה, השארתי הודעה חזרו אלי תוך 40 דקות ופתרו את הבעיה
  • המלצה לכל שמזמין מלון  עם בוקינג. לא להתפתות. לא לחפש את הכי זול הציון הוא מדד משתמשים. . חפשו 8.2  ומעלה
  • ככלל מלונות בבוקינג מתחת ל 8 אני ממליץ להתרחק!