1. עמוד הבית
  2. »
  3. תכנון חופשה עם הכל על
  4. »
  5. הכל על מלונות
  6. »
  7. הכל על מלונות – טיפים, המלצות, שאלות ותשובות
  8. »
  9. עד איזה גיל נחשב ילד בבית מלון ומאיזה גיל נחשב למבוגר?

עד איזה גיל נחשב ילד בבית מלון ומאיזה גיל נחשב למבוגר?

הגיל שבו ילד נחשב למבוגר במלון יכול להשתנות בהתאם למדיניות המלון עצמו, כמו גם לחוקים המקומיים או הלאומיים של המיקום שבו המלון ממוקם. עם זאת, יש כמה הנחיות כלליות:

ילד: מלונות רואים לעתים קרובות אורחים מתחת לגיל 12 או 18 כילדים, בהתאם למדיניות המלון ולתקנות המקומיות. במקרים רבים, ילדים יכולים לשהות בחינם כשהם חולקים חדר עם מבוגר משלם, או בתעריף מוזל משמעותי. חלק מהמלונות מספקים שירותים כמו עריסות או עריסות לאורחים צעירים יותר ללא תשלום נוסף או בתשלום סמלי. צריך לבדוק זאת במפרט של ההזמנה (למשל בבוקינג זה מופיע בתחתית עמוד של כל מלון).

מתוך האתר בוקינג - מדיניות ילדיםמתוך האתר בוקינג – מדיניות ילדים

מבוגר: בדרך כלל, אורח בן 18 ומעלה נחשב למבוגר בתחומי שיפוט רבים וברוב המלונות, אם כי במדינות מסוימות, גיל הבגרות עשוי להיות שונה. כמבוגר, אתה בדרך כלל אחראי לתעריף החדר המלא ולחיובים נוספים. בדרך כלל אתה רשאי לבצע צ’ק-אין בחדר מלון בעצמך, בתנאי שיש לך תעודה מזהה תקפה ואמצעי תשלום.

לפני ביצוע הזמנה, מומלץ לבדוק את מדיניות הגיל הספציפית של המלון בו אתם מעוניינים, במיוחד אם אתם מטיילים עם ילדים או מבוגרים צעירים. מידע זה זמין בדרך כלל באתר האינטרנט של המלון, או שתוכלו לפנות אליהם ישירות לבירור.

לקריאה נוספת על מלונות תוכלו לקרוא בעמוד שלנו הכל על מלונות