מלונות מומלצים ליד כיכר רמברנדט

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד כיכר רמברנדט באמסטרדם: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

7 מלונות מומלצים באזור כיכר רמברנדט באמסטרדם

Banks Mansion

⭐⭐⭐⭐
מלון בנקס מנשן (Banks Mansion) הינו מלון ארבעה כוכבים הממוקם במרכז אמסטרדם. בקירוב למלון תוכלו למצוא את כיכר רמברנדט (Rembrandtplein) וכן את מוזיאון רמברנדט… למידע נוסף…

Albus Hotel Amsterdam City Centre

⭐⭐⭐⭐
מלון אלבוס אמסטרדם סיטי סנטר (Albus Hotel Amsterdam City Centre) הינו מלון ארבעה כוכבים הממוקם במרכז אמסטרדם, באזור כיכר רמברנדט (Rembrandtplein)… למידע נוסף…

Radisson Blu Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון רדיסון בלו (Radisson Blu Hotel, Amsterdam) הינו מלון ארבעה כוכבים הממוקם במרכז אמסטרדם. במרחק של 6 דק’ הליכה ניתן להגיע אל כיכר דאם (De Dam) המרכזית. כמו כן… למידע נוסף…

Residence Le Coin

⭐⭐⭐
מלון לה קוין (Residence Le Coin) הינו מלון שלושה כוכבים הממוקם במרכז אמסטרדם. במרחק הליכה של כ-5 דק’ בלבד ניתן להגיע אל אזורים רבים כגון: כיכר מונטפליין… למידע נוסף…

Hotel Amstelzicht

⭐⭐⭐
מלון אמסטלזיכט (Hotel Amstelzicht) הינו מלון שלושה כוכבים הממוקם במרכז אמסטרדם, באזור כיכר רמברנדט (Rembrandtplein). בצמוד למלון תוכלו למצוא את נהר האמסטל (Amstel River)… למידע נוסף…

City Hotel

⭐⭐
מלון סיטי הוטל (City Hotel) הינו מלון שני כוכבים מרכזי השוכן במרכז אמסטרדם, באזור טבעת התעלות (Grachtengordel) ובסמוך לכיכר רמברנדט (Rembradtplein) בה תהנו משפע של מסעדות וברים (ראה עוד תחת מסעדות… למידע נוסף…

Hotel Imperial

⭐⭐
מלון אימפריאל (Hotel Imperial) הינו מלון שני כוכבים הממוקם במרכז אמסטרדם, סמוך לכיכר רמברנדט (Rembrandtplein). במרחק הליכה של 10 דק’ תוכלו להגיע אל כיכר דאם (De Dam)… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בתחילתו של האביב באמסטרדם ומידת הביקוש ללינה ברחבי העיר, וכך גם באזור כיכר רמברנדט במגמת עלייה לאורך החודש. שיא הביקוש יהיה בסוף מרץ - אז נחגג חג הפסחא השנה ותיירים רבים מגיעים לחופשה. אם אתם מתכננים כעת את החופשה שלכם לסוף החודש, ואף למהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מראש מקום לינה. כדאי לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות ליד כיכר רמברנדט

כיכר רמברנדט (Rembradtplein) היא אחת הכיכרות המרכזיות באמסטרדם ונקראת כך על שם הצייר המפורסם רמברנדט ואן ריין, שיצירותיו מקשטות את הכיכר. הכיכר ממוקמת כ10 דקות הליכה מכיכר דאם (De Dam) ובסמוך לשוק הפרחים (Bloemenmarkt) המפורסם, ולבית הסינמה Pathé Tuschinski.
הכיכר הוקמה על מה שהיה בעבר שוק החמאה של אמסטרדם. כיום מהווה כיכר רמברנדט מוקד חיי לילה תוססים במיוחד ובאיזור הכיכר הוקמו מלונות, פאבים ובתי קפה רבים. הכיכר היא נקודת מפגש בין ארבעה רחובות מרכזיים וגדולים בעיר: ממזרח – Utrechtsestraat, מדרום – Reguliersdwarsstraat, מצפון – Regulierbreestraat וממערב – Halvemaansbrug.
באזור הכיכר תמצאו מגוון רחב של מלונות, הרוב השולט באזור זה הן דירות האירוח אך לא רק. באזור תמצאו גם מלונות בדירוג שלושה כוכבים ובתי הארחה. מדובר באזור בעל גישה נוחה לתחבורה ציבורית ובעל קרבה לכל חלקי העיר השונים במרחק הליכה.
מומלץ ללינה עבור זוגות ומשפחות, חיי הלילה כאן תוססים אך עדיין ניתן למצוא גם רחובות שקטים בהם לא יפריעו לכם. כמו כן, מכיוון ורוב המלונות באזור הם בדירוג כוכבים נמוך יחסית, המחיר גם יורד מעט ולכן יתאים יותר עבור משפחות שמוכרחות להזמין יותר מחדר אחד. מעבר לכך מדובר בכיכר מרכזית ומתויירת והרגשת ביטחון שוררת פה גם בשעות הערב המאוחרות יותר.
באזור זה תהנו ממגוון מסעדות וברים כמו גם שוק הפשפשים של ווטרלופליין (Waterlooplein flea market) ושוק הפרחים (Bloemenmarkt) נמצאים במרחק הליכה. אתרים מרכזיים כמו כיכר מונטפליין (Muntplein) וכיכר ווטרלופליין (Waterlooplein) נמצאות במרחק 5 דקות הליכה.




המלצות על מלונות באזור כיכר רמברנדט באמסטרדם

  • למי שמעוניין להגיע לאמסטרדם בקיץ – בעונות השיא באזור זה מומלץ להזמין מראש. ביתר חודשי השנה אין בכך צורך וניתן למצוא מלונות טובים ברגע האחרון.
  • המלונות באזור זה במיוחד עלולים לסבול מרעש רב מהרחוב. בעיה קשה בעיקר בקיץ. למי שרעש מפריע לו מומלץ לוודא כי יש למלון הנבחר חלונות אטומים לרעש. נקודה זו חשובה בעיקר למחפשים מקומות לינה זולים – מלונות של שלושה כוכבים ומעלה באזורים אילו לרוב כוללים חלונות אטומים לרעש.
  • המלונות באזור זה יחסית יותר קטנים מחלקים פריפריאלים יותר של אמסטרדם. לכן קבוצות גדולות ומשפחות המחפשות דירות אירוח מרווחות יעדיפו לרוב מלונות יותר מרוחקים מאזור זה (ראו עוד תחת מלונות למשפחות באמסטרדם).
  • אזור זה הוא אזור שבחלקו יש בילויים וחיי לילה שוקקים המותאמים גם לתיירים – מתאים מאוד ללינה למי שמחפש להיות קרוב לחיי הלילה. יש לקחת בחשבון שיכולים להיות תיירים שהדבר לא יהיה נעים להם.
  • בין המקומות לינה הנוספים המומלצים ניתן למנות את מקום האירוח The Vanguard (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן).



Booking.com