מלונות מומלצים לצמחונים ולטבעונים בלונדון

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לצמחונים ולטבעונים למצוא את המלון המתאים ביותר בלונדון: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איזה איזור הכי מומלץ עבורכם? ואיך לחסוך במחיר?

7 דירות ומלונות מומלצים לצמחונים ולטבעונים בלונדון

Hilton London Bankside

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון הילטון לונדון בנקסייד הינו מלון חמישה כוכבים מפנק המציע לאורחיו בריכה וחדר כושר. המלון נמצא בגדה הדרומית של נהר התמזה, בצד בו נמצאים הלונדון איי, האקווריום של לונדון ועוד כמה מהאתרים האהובים של העיר… למידע נוסף…

Arlington House Apartments

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון הדירות ארלינגטון האוס אפרטמנטס (Arlington House Apartments) שוכן בליבה של סנט ג’יימס (St. James), באזור ווסטמינסטר (Westminster) ומציע נוף מרשים אל גרין פארק (Green Park). במרחק של 10 דקות בלבד מהמלון תגיעו אל רחוב אוקספורד (Oxford Street) המפורסם ומלא החנויות ואל כיכר לסטר (Leicester Square). במרחק מעט ארוך יותר של 20 דקות תגיעו אל… למידע נוסף…

The Rosebery Aparthotel

⭐⭐⭐⭐
מלון הדירות רוזברי (The Rosebery) ממוקם במרכזה של העיר לונדון ומציע לאורחיו דירות ברמה של ארבעה כוכבים.
המלון נמצא בצפון של הסיטי של לונדון לא רחוק … למידע נוסף…

Park Plaza County Hall London

⭐⭐⭐⭐
מלון פארק פלאזה קאונטי הול לונדון (Park Plaza County Hall London) הוא מלון בדירוג ארבעה כוכבים של רשת המלונות הבינלאומית Park Plaza Hotels. המלון ממוקם סמוך לגדות נהר התמזה (River Thames) ולתחנה המרכזית של ווטרלו (Waterloo Station). הלונדון איי (London Eye) נמצא גם הוא במרחק… למידע נוסף…

The Grand at Trafalgar Square

⭐⭐⭐⭐
מלון הדירות בורו (Borough Apartments) שוכן בחלקה הדרומי של מרכז לונדון ומציע מגוון דירות בעיצוב מודרני בדירוג של ארבעה כוכבים. 10 דקות הליכה מנהר התמזה (Thames River), ממוזיאון טייט מודרן (Tate Modern) ומשוק האוכל בורו מרקט (Borough Market). למידע נוסף…

Novotel London Wembley

⭐⭐⭐⭐
מלון נובוטל לונדון וומבלי הינו מלון ארבעה כוכבים המציע לאורחיו חדרים מרווחים וחדר כושר. המלון נמצא ליד איצטדיון וומבלי המאחר משחקי כדורגל רבים וגדולים וגם הופעות של אמנים בינלאומיים. המלון מומל במיוחד בעבור מי … למידע נוסף…

Club Quarters Hotel, St Paul’s

⭐⭐⭐⭐
מלון קלאב קוורטרס סנט פול’ס הינו מלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הנמצא ליד אחת מהקתדרלות המפורסמות והגדולות ביותר בלונדון – קתדרלת סנט. פול. על אף שאינו נמצא בלב האזור התיירותי הקרבה לתחנת הטיות ולתחנות התחבורה הציבורית השונות מאפשרת הגעה בנוחות וזריזות לכל מקום בעיר. בשל מיקום זה מחיר המלון לרוב נוח בהשוואה למלונות ברמה דומה במרכז האזור התיירותי. המלון מומלץ במיוחד בשל … למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בסיומה של תקופת החורף בלונדון ומתחילים להתכונן לאביב שיגיע בסוף החודש. בתחילת מרץ הביקוש עוד יהיה נמוך, אבל הוא ילך ויעלה ככל שנתקרב לסיומו של החודש. כאשר לקראת סוף מרץ יהיה אפשר לראות גם ימים בהם התפוסה של אפשרויות הלינה תהיה מעל 80% - במיוחד בסוף החודש אז חל חג הפסחא. לכן, מצד אחד יהיו הרבה אפשרויות לינה ברגע האחרון, אך למי שמגיע בסוף החודש ולמי שמתכנן להגיע בחודשי האביב והקיץ מומלץ מאוד לבצע הזמנה מראש, תוכלו לעשות זאת בקישור הזה ולבחור אפשרות לינה עם ביטול בחינם כדי לשמור על גמישות ואופציה לשינויים או ביטולים במידת הצורך. בנוסף, כדי להוזיל בעלות הלינה תוכלו לבדוק האם יש הנחות על מקומות לינה רלוונטיים עבורכם כאן.

מידע כללי על מלונות לצמחונים ולטבעונים בלונדון

באופן כללי – אם אתם צמחונים או טבעונים רצוי שתעבירו את הלינה בלונדון בדירה, זאת מכיוון שרוב הדירות כוללות מטבח מאובזר כך שתוכלו לבשל אוכל שקניתם או הבאתם מהבית, לצד קרבה לאתרי התיירות הרבים וכמובן – למסעדות שחלקן אף יתאימו לכם (אם אתם רק צמחוניים זאת לא תהיה בעיה, טבעוניים עשויים להתקשות יותר במציאות מסעדות שמתאימות להם). תוכלו לנסות את: The Shiori ו PRINCI (ראה עוד תחת מסעדות בלונדון).
ההמלצה הזו הופכת משמעותית יותר כאשר מדובר במשפחה ששומרת על תזונה צמחונית או טבעונית – ראה מלונות למשפחות בלונדון.
דירות מומלצות לדוגמאArlington House Apartments, The Rosebery, Blueprint Living Apartments, Phoenix Heights By BridgeStreet.

פתרונות לצמחונים וטבעונים הולכים והופכים להיות יותר מקובלים בלונדון בפרט ובעולם בכלל, כחלק מהמגמה הזו מלון הילטון בנקסייד בלונדון הכריז על פתיחת סוויטה טבעונית. סוויטה זו יכולה להוות פיתרון אידיאלי לתיירים שרוצים להנות מהשירותים שמלון מציע בלי לוותר על תזונה טבעונית. עם זאת, מדובר בפתרון של מלון יוקרתי יחסית שאינו מתאים לכל כיס ולכל תייר.
ניתן כמובן ללון גם בבית מלון שקיים בו מטבחון בחדר, אך להכין ארוחות יהיה קצת יותר קשה מכיוון ולרוב מדובר בקומקום, מיני בר וכיור ולא הרבה מעבר לזה. בנוסף זו לרוב אופציה יקרה יותר מדירה.
ישנם גם מלונות קטנים שמתאימים את המטבח שלהם לקהל של טבעונים וצמחוניים למשל TEMPLE LODGE CLUB שנמצא בפאתי אזור ריצ’מונד (מתאים למי שמחפש לינה במלון שקט ומוכן לוותר על מרכזיות וקרבה לאתרים), גם One Fanthorpe Street שנמצא לא רחוק ממנו הוא אופציה לא רעה. וגם Roseview Alexandra Palace Hotel שנמצא מצפון למרכז לונדון. אפשר להזכיר גם צימרים קטנים וחדרים בדירות שמופעלים על ידי תושבים טבעוניים בלונדון המעניקים אירוח הכולל לינה וארוחת בוקר למשל:
דירת אירוח של אן richardsonann2@gmail.com
דירת האירוח של Farrah – לפרטים.
חדר אירוח של Liz Heavenstone – l lizheavenstone@onetel.com
מלונות מומלצים לדוגמאNovotel London Wembley, Hilton London Bankside, Club Quarters St Paul’s,Club Quarters – Trafalgar Square, Club Quarters Gracechurch Hotel, Park Plaza County Hall London.
ראה מידע נוסף ומפורט תחת דירות בלונדון ומלונות בלונדון.




המלצות על דירות ומלונות לצמחונים ולטבעונים בלונדון

  • מתכננים נסיעה בקיץ, או באביב? מומלץ לבצע את ההזמנה כמה שיותר מוקדם לפני הנסיעה שלכם ואז במידת הצורך לבטל, זאת בגלל שבמיוחד בעונות התיירות אפשרות לינה זו נוטה להתמלא. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם  (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב טוב, לזמן האפשרי לביטול, כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה. ראו למשל בלינק זה.
  • לאפשרות לינה זו יכולים להיות פערים משמעותיים מאוד במחירים בהזמנה בין הפלטפורמות השונות. לכן יש רבים שיעדיפו לבצע השוואת מחירים לפני הזמנה. אפשר לבצע את השוואת המחירים לדירות אילו בלינק זה או בלינק זה. שימו לב רק שלפעמים הפערים במחירים נובעים גם בהבדלים באיכות החדרים ובמוצר התיירותי אותו אתם מקבלים.
  • אפשרות לינה מומלצת נוספת היא מלון Club Quarters Hotel, Trafalgar Square (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן).



Booking.com