מלונות מומלצים באזור המונמרטר ודירות נהדרות לזוגות ומשפחות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באזור המונמרטר בפריז: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

4 דירות ומלונות מומלצים באזור המונמרטר בפריז

Mercure Paris Montmartre Sacré Coeur

⭐⭐⭐⭐
מלון ’מרקיור פריז מונמארטר סאקרה קר’ (Mercure Paris Montmartre Sacré Coeur) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hôtel des Arts Montmartre

⭐⭐⭐⭐
מלון דה ארטס מונמארטר (Hôtel des Arts Montmartre) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Audran

⭐⭐
מלון אודרן (Hotel Audran) – מלון שני כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Montmartre Residence

⭐⭐⭐⭐
דירות מונמארטר רזידנס (Montmartre Residence) – בית דירות . מקום זה מתאים לאירוח של עד 12 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

החודש מסמל את תחילת האביב בפריז והביקוש ללינה ברחבי העיר וגם באזור המונמרטר עולה בהדרגה במהלך חודש מרץ. הביקוש יגיע לשיאו בסוף החודש - גם בגלל מזג האוויר שהופך יותר נוח וגם בגלל חופשת הפסחא שמתקיימת השנה בסוף מרץ. במיוחד למי שמתכנן להגיע בסוף החודש, ואף במהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש. תוכלו לעשות זאת עם ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות מומלצים באזור המונמרטר ודירות נהדרות לזוגות ומשפחות

ברובע ה-18 הצפוני שבפריז, בגבעה שמעט מנותקת מהאווירה של העיר עצמה, נמצא אזור המונמרטר (Montmartre). לאזור היסטוריה מפורסמת ומרתקת. הוא הפך מכפר קטן עם כרמים וטחנות קמח למוקד הבוהמייני של גדולי הציירים והאמנים הפריזאים במאה ה-19, שחיו חיי יצירה והוללות ברחובותיו.
הלינה באזור המונמרטר היא דבר דיי מבוקש על ידי הלנים בפריז (צריך לומר שפחות על התייר הישראלי שמעדיף לרוב אזורים אחרים מרכזיים יותר, כמו לינה באזור האופרה או לינה באזור הרובע הלטיני). יש מעל לשלוש מאות אפשרויות לינה באזור על הגבעה עצמה ובאזור החלונות האדומים הסמוך. רוב מקומות הלינה באזור מתאפיינים בלינה פונקציונאלית יותר – הרבה מאוד דירות אירוח קטנות. בנוסף, הינו אחד האזורים הפופולאריים למחפשי מלונות קטנים ברמה של שניים / שלושה כוכבים (מלונות ענק ו/או מלונות פאר לא תוכלו למצוא באזור זה).

המלצות על דירות ומלונות באזור המונמרטר בפריז

  • מתכננים נסיעה בקיץ, או באביב? מומלץ לבצע את ההזמנה כמה שיותר מוקדם לפני הנסיעה שלכם ואז במידת הצורך לבטל, זאת בגלל שבמיוחד בעונות התיירות אפשרות לינה זו נוטה להתמלא. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם  (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב טוב, לזמן האפשרי לביטול, כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה. ראו למשל בלינק זה.
  • לאפשרות לינה זו יכולים להיות פערים משמעותיים מאוד במחירים בהזמנה בין הפלטפורמות השונות. לכן יש רבים שיעדיפו לבצע השוואת מחירים לפני הזמנה. אפשר לבצע את השוואת המחירים לדירות אילו בלינק זה או בלינק זה. שימו לב רק שלפעמים הפערים במחירים נובעים גם בהבדלים באיכות החדרים ובמוצר התיירותי אותו אתם מקבלים.



Booking.com