1. עמוד הבית
  6. »
  7. החוויה שלנו של טיול זוגי בברצלונה – ליטל אשואל

החוויה שלנו של טיול זוגי בברצלונה – ליטל אשואל

פוסט זה עלה בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – ברצלונה למטיילים – Barcelona for travelers

נשאר לנו יום אחרון בברצלונה היפה וזה הזמן לשתף קצת מהחוויה שלנו.

בית מלון

שוהים במלון ריבולי. מלון מקסים ויפה שנמצא ממש על שדרת הרמבלס וקרוב להכל מהכל! החדרים מרווחים, המיטה ענקית, יש מיניבר וקומקום (שידוע לי שחשוב לנו הישראלים). הצוות נעים ואדיב ושמח לעזור בכל שאלה.
ארוחת הבוקר דלה מאוד, עד כדי כך שאין אפילו גבינה לבנה לשים בצלחת וגם לא ירקות. הרוב הוא סוגי נקניקים שונים ואפילו שעועית לבנה מבושלת. אבל, ויש אבל! אנחנו באירופה! אל נא תצפו לטוב יותר במלונות אחרים ואל תבחרו את המלון על פי כך.

מסעדות

אז מה עושים כשקמים רעבים ורוצים לאכול ארוחת בוקר שווה במסעדה? לא תמצאו אותה על שדרות הרמבלס.
המלצה של סיוון המקסימה- בית קפה בשם Ugot. בעלת המסעדה ישראלית ונחמדה. המסעדה מציעה ביצים שונות, משקשוקה מהממת ועד egg bandict נדיר, לבסוף תוכלו להינות מעוגות נדירות עם ההפוך שלכם. המסעדה מקסימה, גם הנראות שלה (די מזכיר את העיצוב בקפה קדוש בירושלים למכירים). הדרך הקלה ביותר להגיע לשם לטעמי היא מונית. יצא לנו 8 אירו. הזמנו שקשוקה, eggs bandict ,סלט, עוגה ושני קפה הפוך תמורת 37 אירו. שווה!

אני ובעלי שנינו תמיד יוצאים מתוך הנחה שמה שאחרים חווים שלא לטובה, אולי אנחנו דווקא נחווה אחרת. לפעמים לנו הישראלים, מעט קשה להסתגל למשהו שלא דומה למה שאנחנו מכירים מהארץ. לכן בחרנו שתי מסעדות שקראנו עליהן לא מעט ביקורות קשות ורעות והחלטנו לנסות אותן בכל זאת. מסעדת שאקשוק ומסעדת מכבי. אכן כן, התאכזבנו ובגדול! אני לא נוהגת לעשות שיימינג ובטח שלא מעוניינת לפגוע בפרנסה של אחרים, לכן לא אפרט יותר מדי. מה שכן אגיד, זה שהיה רע בכל קנה מידה אפשרי. אתם תבחרו מה לעשות עם זה.

פלאפל מעוז – מעדן! טעים ומושחת!

טיולים

אנחנו אנשים שאוהבים להבין מה אנחנו רואים ולא רק לראות. הבנו שזה יהיה קשה מידי ללא הדרכה בעברית ולכן נעזרנו בחברת “בסט טורס”.
ביום שני לקחנו את הסיור הפנורמי עם המדריך און המקסים. און לקח אותנו לשמורת הרי המונסרט (אנא מכם אל תחשבו אפילו לפספס אותה). לאחר מכן קפצנו לראות את הסגרדה פאמיליה וקיבלתי הסבר מעמיק על מה שראינו. המשכנו לאיצטדיון האולימפי, הר היהודים, הרובע הגותי והרובע היהודי.
הטיול מ- 9 בבוקר עד 18 בערב. ממצה מאוד וכיפי. שווה שווה!

היום יצאנו גם עם חברת בסט טורס להרי הפירנאים – עמק הנוריה המושלג. בהתחלה עצרנו באאוטלט המותגים “לה רוקה וילג”. אאוטלט זה לא!
אם תכננתם לעשות שם מסע שופינג מטורף, אתם תצאו משם מקסימום עם שקית של mango עם גופיה. מחירים שערורייתיים ברמה של תיק ב- 2800 שח! אבל, ושוב יש אבל! המתחם מדהים ביופיו, עשינו שם תמונות מעלפות. נראה יוקרתי ורומנטי ובשביל מה שמגיע אחריו היה שווה לטייל שעה וחצי. וכן לצאת בידיים ריקות, חחח.

לאחר שעה נוספת של נסיעה, הגענו לרכבת שהעלתה אותנו דרך של 40 דקות להרי הפירנאים. נוף כזה לא ראינו מעולם! שלג על הקרקע, שלג על העצים, שלג על מסילות הרכבת. מפלי מים בוהקים, נטיפי שלג שקפאו בצידי הדרך. עוצר נשימה! חוויה שחבל מאוד לפספס.

שופינג

שופינג? לא! למחפשי הסיילים, צר לי לאכזב. מה שהיה אמור להסתיים בתחילת מרץ נראה שאף הסתיים לפני כן. המחירים חלקם זהים לארץ ורובם אפילו יקרים יותר. יש מקדש של zara ומקדש של h&m, אין מידות ויקר! אני יודעת שלקנות בחו”ל זה יותר פאן ונותן עוד אקסטרה התרגשות וסיפוק מהחופשה, אבל אל תקדישו לזה יותר מיום אחד. יש כאן המון מה לראות ו- zara יש גם בישראל, אולי אפילו זול יותר.