כרטיסים למשחקים של טוטנהאם

מידע והזמנת כרטיסים למשחקי הבית של הקבוצה הכי יהודית בליגה האנגלית

מידע כללי

טוטנהאם הוטספור (Tottenham Hotspur) או ה”תרנגולים”, משחקים את כל משחקי הבית שלהם באצטדיון ”Tottenham Hotspur Stadium” שבשכונת טוטנהאם בצפון לונדון. האצטדיון החדש מכיל 62,062 מקומות ונבנה על הריסותיו של איצטדיון וייט הארט ליין המיושן והקטן, אשר שימש את המועדון יותר ממאה שנים. המועדון שאב את ההשראה לשם הקבוצה מחייל אנגלי מפורסם מהמאה ה-15 שנשא את אותו השם.

קבוצת הכדורגל של טוטנהם נחשבת לרוב קבוצה השלישית בטיבה בלונדון אחרי ארסנל וצ’לסי והיא נחשבת לקבוצה של היהודים של לונדון. לקבוצה יש קהל אוהדים “שרוף” ומרבית הכרטיסים למשחקי הקבוצה הינם סולד אווט בשלבים מוקדמים – הן שמדובר בליגה האנגלית והן שהקבוצה משתתפת בגביעי אירופה השונים (במשחקי הגביע יש יותר כרטיסים).




מפת האצטדיון

אפשרויות השגת כרטיסים לטוטנהאם

ישנן מספר דרכים בהן ניתן להשיג כרטיסים למשחקים של טוטנהאם, אבל בכל מקרה צריך לדעת שכרטיסים אלה סובלים מדרישה גבוהה והיצע נמוך מאוד.

  • אחת הדרכים הנוחות והאפקטיביות ביותר ייכללו חברות במועדון הקבוצה, וחבילות ה-Match Break החדשות. שיטה זו תהיה משתלמת ביותר ולכן אם אתם חברי מועדון או שיש לכם קרובים חברים שהם חברי מועדון/מנויים – זו תהיה השיטה המשתלמת ביותר.

למה? כי כמו כל הקבוצות הגדולות המשחקות כדורגל בלונדון (תופעה המתקיימת באירופה בכלל), כרטיסים למשחקי הקבוצה יוצאים קודם למכירה לחברי מועדון בלבד באתר המועדון, ורק לאחר מכן יוצאים למכירה ציבורית, בתנאי שנשארו עוד כרטיסים.

לרישום למועדון: https://www.tottenhamhotspur.com/membership/
לפעמים כדאי להירשם למועדון רק בשביל קניית הכרטיס, אך שימו לב שיש על זה הגבלות (צריך לצבור נקודות זכות לפני שתוכלו לקנות כרטיסים למשחקים הגדולים כמו דרבי, משחקים באירופה או נגד אחת הקבוצות הגדולות של אנגליה).




הזמנה מראש דרך סוכן (אפשר גם בעזרתנו דרך הסוכנים שאנו עובדים איתם): אלו כרטיסים המצויים למכירה לציבור הרחב, שנמכרים דרך סוכנים. מדובר בכרטיסים במקומות טובים יחסית ולא זולים, הכוללים חבילות אירוח באצטדיון. בנוסף יש עליהם עמלה הניתנת לסוכנים המטפלים לכם בהזמנה.
יתרון – ראש שקט, ביטחון בקבלת הכרטיסים וכרטיסים מפנקים.
חיסרון – מחיר.

טיקטינגו
(להזמנה)

טיקטיק
(להזמנה)

טיקטגם
(להזמנה)

מחיר

גבוה יחסית

גבוה יחסית

גבוה

רמת השירות

גבוהה מאוד

גבוהה מאוד

גבוהה

התחייבות ל150% החזר אם הכרטיס לא ניתן

קיימת

לא קיימת

לא קיימת

מומחיות בבניית חבילות למשחקים

גבוהה

גבוהה מאוד

אין חבילות

 

  • הזמנה באתר הקבוצה: מספר כרטיסים מגיעים למכירה ציבורית, אך זה קורה רק לאחר שהמנויים וחברי המועדון קיבלו את האפשרות לקנות את הכרטיסים. כרטיסים אלו לא מחזיקים לאורך זמן ונחטפים במהירות.להזמנה: https://www.eticketing.co.uk/tottenhamhotspur/default.aspx?utm_source=top-navigation&utm_medium=thfc-site-new&utm_campaign=buy-tickets
  • בכל מקרה אל תשקלו להזמין מחברות לא בטוחות או לעשות כל מיני קומבינות עם כרטיסי מנויים שאתם צריכים להחזיר, כדי להימנע ממצב שלא תקבלו את הכרטיס עליו שילמתם או שלא תיכנסו למשחק שכל כך ציפיתם לראות.תוכלו לבדוק אתרים שאתם חוששים לגביהם כאן (המערכת מתקשה להבין אתרים בעברית אבל היא יודעת לודא את אמינותם של אתרים באנגלית בקלות): https://www.scamadviser.com

מפה