נופש ישיר

על חברת נופש ישיר

נופש ישיר היא חברת בת של קבוצת “מגה”, כך שלמעשה היא חברת בת של ענקית התיירות בארץ איסתא תיירות ונופש.
מטרתה העיקרית היא לספק שירות של שיווק נופש במכירה ישירה – כלומר הזמנות המבוססות על הרשת ועל הטלפון.
החברה היא שחקנית חדשה יחסית בתחום התיירות, אך מכיוון שיש לה את “הגב” של איסתא, אתם יכולים להיות בטוחים שהיא תמשיך להתקיים מחר בבוקר, ולא פחות חשוב מכך, היא מנצלת את היכולת של חברת האם להשיג דילים במחירים טובים.

להזמנת טיסות וחבילות באתר נופש ישיר

יתרונות בהזמנה דרך אתר נופש ישיר

1. מחירים טובים בגלל שכל ההזמנות מתבצעות דרך אתר האינטרנט ובאופן ישיר החיסכון בעלויות סוכני הנסיעות מאפשר לחברה להציע מחירים טובים.
2. שירות לקוחות בעברית, לעומת הזמנה של טיסות וחבילות מחברות זרות.
3. לא פעם יש דילים עם הצעות טובות, ומחירי החבילות אטרקטיביים לעומת קנייה נפרדת של טיסות ובתי מלון.
4. החברה מאפשרת הזמנה של טיסות זולות ברגע האחרון וההצעות שם לא פעם מפתות מאוד.




כמו כל החברות והספקים עליהם אנו ממליצים, מדובר בחברה רצינית וגדולה עם גב כלכלי, שמקפידה על אספקת המוצר ושמירת הפרטיות והמידע של הלקוחות.




חסרונות בהזמנה דרך אתר נופש ישיר

1. החברה היא ספקית רצינית שצריכה לתחזק עובדים רבים ולכן לפעמים העמלה שהיא לוקחת לא נמוכה כלל. למי שמנסה לצמצם את הטיסה למחיר הנמוך ביותר  ומוכן להפסיד עבור זה את היתרונות שבהזמנה מחברה גדולה, הזמנת הטיסה יכולה להיות יקרה יותר  ולפעמים להגיע להפרשים של 10-15% במחיר.
2. היות ונופש ישיר היא חברת בת של איסתא היא סובלת מאותם חסרונות של איסתא. חברות אלו הם כמו “סופרמרקט” ענק (רמי לוי של הטיסות אם תרצו) וכך הן מצליחות להשיג עבור הלקוחות שלהם דילים מצויינים ומחירים אטרקטיביים, אך לא פעם יש בעיות בשירות הלקוחות שלהן.

הבעיה מחריפה כאשר מזמינים חבילה הכוללת מלון, מכיוון שבהזמנת חבילה הלקוח משלם לחברת השיווק ולא למלון באופן ישיר, וכך אם למשל המלון הופך להיות בתפוסה מלאה לעתים חברות אלו מחליפות את המלון שהזמין הלקוח (אתם מאשרים להן לעשות זאת בהסכם הזמנת החבילה).

דוגמא לתלונה על חברת נופש ישיר: https://www.tluna.co.il/companies/companyComplaint.asp?companyID=383&compID=48031&PageCurr=4&numOfRow=1&

3. חשוב לב לפני ההזמנה על כך שהחברה מחייבת אותכם בעת ההזמנה ווקחת קנס של 100 ש”ח על ביטול כמו במקרה המפורט כאן: https://glz.fm/index.php?topic=9405.0

באופן אישי אנו ממליצים להזמין טיסה דרך חברת נופש ישיר או אחת החברות הישראליות המוצעות, ואת המלון להזמין ישירות מול בית המלון (דרך אתרים כמו Booking, BudgetPlaces וכדומה). כך אמנם מפסידים את הדילים אבל מקבלים בדיוק מה שרוצים.

גילוי נאות: עד כה אף אחד מחברי המערכת לא טס דרך חברת נופש ישיר. כל המידע הרשום לעיל הוא על בסיס מחקר שוק והמלצות של לקוחות עבר.

יש לכם הערות חיוביות או שליליות על טיסה או חבילה שהזמנתם דרך נופש ישיר? שלחו לנו ונפרסם אותן!

קרא עוד: טיסות וחבילות עם נופש ישירטיסות לברצלונה עם נופש ישיר

 חברות ישראליות נוספות המעניקות שירותי טיסות וחבילות: