מלונות מומלצים בראיליי ביץ’ ודירות נהדרות לזוגות ומשפחות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם בראיליי ביץ': מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? ואיפה הכי כדאי ללון באזור?

4 מלונות מומלצים בראיליי ביץ’ בתאילנד

Sand Sea Resort – SHA Extra Plus

⭐⭐⭐⭐
אתר הנופש סאנד סי (Sand Sea Resort – SHA Extra Plus) – אתר הנופש ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Rayavadee- SHA Extra Plus

⭐⭐⭐⭐⭐
אתר הנופש ראיאוואדי (Rayavadee- SHA Extra Plus) – אתר נופש חמישה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Aonang Villa Resort – SHA Extra Plus

⭐⭐⭐⭐
אתר הנופש אאונאנג וילה (Aonang Villa Resort – SHA Extra Plus) – אתר נופש ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Railay Village Resort-SHA Extra Plus

⭐⭐⭐⭐
אתר הנופש ריילי (Railay Village Resort-SHA Extra Plus ) – אתר נופש ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

מידע כללי על מלונות מומלצים בראיליי ביץ' ודירות נהדרות לזוגות ומשפחות

ראיליי ביץ’ (Railay Beach) נחשב לחוף היפה ביותר בתאילנד – מים ירקרקים עם צוקי גיר המבצבצים מתוכם, רצועות חול בצבע זהוב ושקיעות מהפנטות. החוף שייך למחוז קראבי ולמרות שאינו אי הוא נחשב לחלק מהאיים המערביים שבים האנדמן, אפשר להגיע אליו רק בסירה ארוכת זנב מה שהופך אותו למבודד ואינטימי.

בראיליי ביץ’ שני חופים, המזרחי והמערבי. החוף המזרחי הוא לסירות בלבד, מימיו מזכירים יותר ביצה מאשר ים וכמעט ולא ניתן להתרחץ שם. ראיליי ביץ’ ידוע בעיקר בצוקי גיר המקיפים אותו, עליהם קיימים יותר מ100 מסלולי טיפוס מטורפים.

בהתחשב בשטחו המצומצם של ראיליי ביץ’ תוכלו למצוא היצע רב יחסית של מלונות במגוון דרגות הכוכבים. לצד ריזורטים יוקרתיים ומפנקים תמצאו כאן גם לא מעט בונגלוס (בקתות עץ) השוכנים בין צוקי גיר עצומים ומעניקים חווית לינה אותנטית ורגועה במיוחד. שימו לב כי הלינה מומלצת בעיקר בחוף המערבי.

בין המלונות המומלצים בראיליי ביץ’ ניתן למנות את אתר הנופש סאנד סי (Sand Sea Resort), מלון ראיאוואדי (Rayavadee), אתר הנופש אאונאנג וילה (Aonang Villa Resort) ומלון ריילי וילג’ ריזורט אנד ספא (Railay Village Resort & Spa).

המלצות על מלונות בראיליי ביץ’ בתאילנד

  • מאוד לא מומלץ ללון בחוף המזרחי. אמנם המחירים של המלונות בצד המערבי יותר יקרים, אך יש שם פחות ריח ביצות והרבה פחות יתושים.






Booking.com