איך מגיעים מקופנגן לפוקט

שאלה שנשאלנו במייל בדצמבר 2018 - להוספת שאלה תגובה או התייעצות

שאלה

שאלונת, איך אפשר להגיע מקופנגן לפוקט (אם אפשר)?




תשובה

יש שתי אופציות.

  1. טיסה. להגיע במעבורת לקוסמוי (חצי שעה הפלגה) ומשם לקחת טיסה לפוקט. אבל, קחי בחשבון שהשדה בקוסמוי הוא שדה פרטי ולכן הטיסות יקרות ממש ואין מבצעים. מדובר באיזור ה400 ש”ח לכרטיס לאדם רק לטיסה. המעבורת זה עוד סכום זעום. אבל זו הדרך המהירה ביותר והנוחה ביותר (אפשרויות מומלצות לטיסות אפשר למצוא בקישור הזה) .
  2. מעבורת בשילוב אוטובוס. לוקחים מעבורת מקופנגן לסורט תאני (עיר נמל, שעה הפלגה) משם אוטובוס עד לקראבי (כ-3 שעות) ומשם מעבורת לפוקט (כשעתיים וחצי-שלוש) מדובר ביום מתיש וארוך עם המון החלפות בין כלי תחבורה (אל דאגה, התאילנדים מסודרים ועושים את זה מעולה, אין סיכוי שתפספסו משהו כי אתם סוגרים כרטיס אחד ותמיד מחכים לכם). זה מוזיל משמעותית את ההעברה, זה מגיע במקסימום ל100 ש”ח לאדם, אבל מבזבז יום.

אם אתם מתכננים גם לבקר בקופיפי אז אולי שווה לשקול את המעבורת ואז לעצור קודם בקופיפי (אפשרויות מומלצות למעבורות מקראבי לקופיפי ומקופיפי לפוקט ניתן למצוא בקישור הזה ובקישור הזה). אבל אם אתם נוסעים רק לפוקט – חבל על הזמן לכו על הטיסה.

פוקט – חופים לבנים בתוליים לצד חופים עמוסים בתיירים. ניתן להגיע גם הטיסה וגם באוטובוסים (צילום מקורי)פוקט – חופים לבנים בתוליים לצד חופים עמוסים בתיירים. ניתן להגיע גם הטיסה וגם באוטובוסים (צילום מקורי)

 
לשאלות, בירור פרטים וייעוץ ניתן לפנות אליי במייל זה.
Keren Zamir  קרן זמיר
https://www.hakolal.co.il
עמוד הפייסבוק של הכל עלקבוצת הפייסבוק של הכל על




מפה

[wpgmza id=”17″ cat=”5″ marker=”2618″ zoom=”13″]