רחוב קאו סאן, בנגקוק – המדריך המקיף ביותר בעברית | Thanon Khao San

רחוב קאו סאן – דברים טובים באים באריזות קטנות

מידע כללי והיסטוריה

רחוב קאו סאן (Thanon Khao San) שוכן ברובע באנגלאמפו שבבנגקוק. מהווה בסיס נוח למטיילים מכיוון שמכאן יוצאת תחבורה לכל יעדי התיירות העיקריים בתאילנד, מצ’אנג מאי ועד קופנגן.

מדובר באחד הרחובות בבנגקוק שיותר נעים להסתובב בהם, גם בשעות הלילה. רוב עוברי האורח הם תיירים, והמוכרים בדוכנים פה מאוד ידידותיים וישמחו להתמקח איתכם, גם בעברית.

התיירים הישראלים אוהבים במיוחד את האזור, בקצה הרחוב ממוקם בית חב”ד, ועוד שני מרכזים לישראלים – הקשר הישראלי והמרכז למטייל. אל דאגה, אתם לא תצליחו לפספס את השלט הגדול בעברית. בשניהם פועלות מסעדות עם מאכלים ישראליים וסוכנות נסיעות עם סוכן דובר עברית שישמח לעזור לכם. היתרון הגדול בהגעה למקומות כאלו הוא לפגוש תיירים ישראלים נוספים שאולי היו ביעד שאתם מתכננים להגיע אליו ולשמוע עצות מפה לאוזן.




מה רואים?

ברחוב הקטן, באורך 500 מטרים בלבד, תמצאו כמויות אדירות של מקומות בילוי, מסעדות, סוכנויות טיולים, שירותי החלפת כספים ומרכזי מידע למטיילים. במקום יש גם עשרות דוכנים, תוכלו למצוא פה בגדים, פסלי בודהה במגוון גדלים, פילים מעץ, עבודות יד וציורים. המחירים ממש נוחים, אך עדיין אפשר להתמקח. זהו רחוב פופולרי מאוד עבור מטיילים, בדגש על תרמילאים, בשל המלונות הזולים הקיימים באזור.

רחוב קאו סאן בשעות היום (צילום: Mr Bullittרישיון)

לינה ברחוב קאו סאן

זהו אזור פופולרי בעיקר בקרב תרמילאים ומטיילים צעירים (אך לא רק), המעוניינים במלון המעניק חווית לינה בסיסית ופונקציונאלית ובעיקר בקרבה לאתרי התיירות המרכזיים של העיר כמו למשל המוזיאון הלאומי.
הלינה באזור רחוב קאו סאן הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר אטרקטיבית גם עבור מי שאינם תרמילאים. היצע המלונות הולך וגדל מדי שנה ומתווספים עוד ועוד מלונות איכותיים באזור זה. הפלוס העיקרי במלונות חדשים באזור כה מתוייר הוא שהם מציעים הרבה פעמים מבצעים מיוחדים כדי למשוך אליהם תיירים. למי שאינו מעוניין ללנון באזור רחוב קאו סאן, אפשר ללון באזור אחר ולהגיע לכאן במהלך שעות היום או הערב לטייל בין הדוכנים ולאכול.

בין המלונות המומלצים באזור אפשר למנות את Adamaz House, את Riva Surya Bangkok ואת Navalai River Resort.

למידע נוסף אנו ממליצים לקרוא גם על מלונות ליד רחוב קאו סאן ועל מלונות בבנגקוק.




המלצות "הכל על"

  • מדובר ברחוב מאוד רועש, בכל שעות היום אך בעיקר בלילה. יש לקחת זאת בחשבון כאשר בוחרים ללון כאן.
  • דרך ההגעה המומלצת היא באמצעות טוק טוק או מונית. לא מומלץ עבור תיירים בבנגקוק לנסוע באוטובוסים, התחנות לא מסודרות וברורות כמו בארץ ומומלץ להימנע מסיבוכים.

מידע שימושי על רחוב קאו סאן

שעות פתיחה

הרחוב פעיל במשך כל שעות היום, אך עיקר הפעילות מתרחשת בשעות הערב כאשר הרחוב נסגר לתנועת מכוניות והופך לבזאר.

כתובת

Thanon Khao San Rd, 10200, בנגקוקתאילנד.




הגעה
directions_bus
אוטובוס

קווים 2, 15, 32, 47, 59, 60, 68, 70, 79, 82, 203, 503, 509, 511, 556 עד לתחנת Khwaeng Talat Yot הנמצאת בסמוך לרחוב.

directions_boat
מעבורת צ'או פראיה אקספרס

קו כחולקו כתום או ללא דגל – לרדת בתחנת Phra Arthit – N13 ומשם הליכה של 10 דקות ברגל.