דרים וורלד בנגקוק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Dream World Bangkok

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

מידע כללי על דרים וולרד בנגקוק

פארק השעשועים דרים וורלד בנגקוק (Dream World Bangkok) הוא פארק שעשועים גדול ואהוב הנמצא במרחק שעה נסיעה מבנגקוק אשר בתאילנד. בפארק אשר נפתח בתחילת שנות ה-90 תמצאו מעל 40 אטרקציות ובהן רכבות הרים, מתקני מים, מופעים לכל המשפחה ומתחם שלג שיקרר אתכם בימים חמים. למגיעים עם ילדים לבנגקוק ולאלו המעוניינים לחקור אטרקציה המומלצת למשפחות, מומלץ ביותר לבקר בפארק זה (למידע נוסף על אתרים מרכזיים בבנגקוק לחצו כאן).

הכניסה לדרים וורלד בנגקוקהכניסה לפארק דרים וורלד האהוב בבנגקוק

מלבד היותו פארק שעשועים מושקע, תמצאו בדרים וורלד בנגקוק גם מתחמי גנים מעוצבים ומדשאות מרווחות, בינהם פזורים ברחבי הפארק שבעת פלאי תבל. שימו לב שלא תבזבזו את כל היום בצילומים ותמונות. הפארק מחולק לאזורים שונים כגון עולם החלומות, ארץ הפנטזיה וארץ ההרפתקאות. ברחבי הפארק תמצאו מספר מסעדות בסגנונות שונים, כולל אוכל מקומי. בנוסף, תמצאו חנויות בגדים ובדומה לפארקים אחרים, תמצאו גם חנויות מזכרות שתוכלו לקנות בהם מוצרים שונים ממותגים ומתנות שונות כך שתהיה לכם מזכרת מהביקור בפארק.

 טעימה מפארק דרים וורלד בנגקוק

מה עושים בדרים וורלד בנגקוק

המתקנים בדרים וורלד בנגקוק

בפארק יש מעל 40 מתקנים ואטרקציות שיתאימו לכל הגילים. העלייה למתקנים היא לפי הגבלת גובה, כאשר המתקנים המהירים והפרועים יותר, יתאפשרו לילדים הגבוהים יותר. בחלק זה פירטנו עבורכם על חלק מהמתקנים הפופולאריים בפארק.

  • Snow World – ביתן גדול בו תוכלו לשחק בשלג ולהתגלש במזחלות.
    הביתן נסגר מוקדם יותר מאשר הפארק עצמו, בשעה 16:00. שימו לב- קר פה מאוד.
    כולם יכולים להיכנס למתקן זה ללא הגבלת גובה.
  • Super plash– רכבת ההרים שתתאים גם לחובבי מתקני המים. ברכבת זו תיסעו במהירות דרך גלים גדולים שירטיבו אתכם ואת כל מי שיעמוד קרוב למתקן ולא יספיק להתרחק.
    הגובה המינימלי לעלייה למתקן הוא 110 ס”מ.
  • Black Hole Coaster– רכבת הרים שנוסעת בחשיכה מוחלטת.
    הגובה המינימלי לעלייה למתקן הוא 110 ס”מ.
  • Sky Coaster– רכבת ההרים שתעיף אתכם לשמיים.
    הגובה המינימלי לעלייה למתקן הוא 130 ס”מ.
  • Tornado– המתקן שיעיף אתכם באוויר לגובה רב ויסובב אתכם במהירות.
    הגובה המינימלי לעלייה למתקן הוא 140 ס”מ.
  • Bumper Boats– מכוניות מתנגשות.
    הגובה המינימלי לעלייה למתקן הוא 140 ס”מ.
  • Hurricane– המתקן שיסובב אתכם באוויר וישפריץ עליכם מים תוך כדי.
    הגובה המינימלי לעלייה למתקן הוא 140 ס”מ.

דרים וורלד בנגקוקמתקן הTornado שיעיף ויסובב אתכם באוויר (צילום: Nut1997x, רישיון)

מופעים ומצעדים בדרים וורלד בנגקוק

בכל סופ”ש ובחגים תוכלו לצפות במופעים ומצעדים שונים ברחבי הפארק.

  • The Colours of the World Parade – מצעד זה דומה מאוד למצעדים דומים שתוכלו לראות בפארקי שעשועים אחרים מפורסמים בעולם כגון דיסנילנד לוס אנג’לס או דיסנילנד פריז. במהלך המצעד בדרים וורלד בנגקוק תוכלו לצפות בדמויות פופולריות במגוון תלבושות, תחפושות וצבעים אשר מתלהכות ברחבי הפארק. המצעד יוצא לדרך במהלך סופי שבוע וחגים החל מהשעה 3 בצהריים.
  • Hollywood Action – מופע הרפתקני ומיוחד זה מדמה זירת לחימה אינטראקטיבית בין סוכני היחידה ללוחמה בטרור לבין קבוצת טרוריסטים, המופע הלא שגרתי הזה מוצג מדי סופי שבוע וחגים בשעה 1 בצהריים.

סרטון המציג את המצעד המתקיים בסופי שבוע ובחגים בדרים וורלד בנגקוק

כרטיסים לפארק דרים וורלד בנגקוק

כרטיסי הכניסה לפאררק דרים וורלד בבנגקוק מספקים גישה לשלל מתקני הפארק. הכרטיסים מתאימים למי שמעוניין להגיע למספר שעות בילוי והנאה לפארק ללא שילוב עם אטרקציות אחרות, ומעוניין לעשות זאת בצורה זולה ונגישה.

  • לרכישת כרטיסי כניסה לדרים וורלד בנגקוק עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן.




מידע שימושי על דרים וורלד בנגקוק

  • הפארק פתוח בכל יום בין השעות 17:00-10:00. בימים שבת וראשון הפארק פתוח מ10:00 עד 19:00.
  • כתובת: Tambon Bang Yitho, Amphoe Thanyaburi, Chang Wat Pathum Thani, 12130, Bangkok
  • אתר רשמי: https://www.dreamworld.co.th/Home
  • הגעה לפארק: ניתן להגיע לפארק עם תחבורה ציבורית – קו אוטובוס מספר 538 מתחנת Victory Monument עד לתחנת North Bangkok University, ומשם ניתן לקחת שאטל חינמי של הפארק עד לשער הכניסה של הפארק.

המלצות הכל על לפארק דרים וורלד בנגקוק

  • פארק דרים וורלד בנגקוק מומלץ לכל מי שחובב פארקי שעשועים ולמשפחות עם ילדים שיהנו מהאטרקציות הרבות שהוא מציע. פארק שעשועים זה מתאים לדעתנו במיוחד למשפחות עם ילדים שגילם החל מגיל 3. האפשרויות בפארק הגדול הזה הן רבות מאוד ויתאימו לכל הילדים, בין אם אלו המופעים ומתחם השלג שיתאימו כפעילות משפחתית לכולם ובין אם אלו מתקני האקסטרים הרבים שמתאימים לכל הילדים, לפי הגובה שלהם.
  • מומלץ להקדיש לביקור בפארק בין חצי יום ליום שלם.
  • הזמן המומלץ להגיע לפארק לאורך השנה הוא בעונה היבשה והקרירה, בין החודשים נובמבר עד פברואר, אז צפויים פחות גשמים לרדת מאשר העונה הגשומה (יולי עד נובמבר). גם בעונה הגשומה יכולים להיות ימים רבים בהם מזג האוויר נוח ונעים. לקריאה נוספת על אודות מזג האוויר בתאילנד לחצו כאן.
  • אנו ממליצים להזמין כרטיסים מראש לפארק, הדבר זול ומשתלם יותר מאשר רכישת כרטיסים בקופות הפארק.
  • ילדים מתחת לגובה 90 ס”מ יכולים להיכנס בחינם לפארק אך אינם יכולים לעלות על חלק מהמתקנים.
  • אנו ממליצים להביא איתכם בגדים חמים במידה ותרצו להיכנס למתחם השלג הקר.
  • אנו ממליצים להגיע לפארק בתחבורה ציבורית. ניתן גם להשכיר רכב אך איננו ממליצים לעשות זאת רק לשם ההגעה לפארק.




המלצות הגולשים

ערכנו עבורכם ניתוח של אלפי תגובות גולשים שביקרו בפארק ת’ורפ וריכזנו את הנושאים העיקריים שעלו בהן. ביקרתם בפארק ורוצים להוסיף תגובה, המלצה או לספר על החוויה שלכם? כתבו לנו ונעלה אותם לעמוד.

  • בילוי משפחתי כיף עם הרבה מתקנים, מתאים בעיקר עם ילדים קטנים.
  • המקום יפה מאוד, נקי ומסודר. אפשר לעשות הרבה תמונות יפות.
  • התורים יכולים להיות ארוכים, כדאי להגיע מוקדם ולא להגיע בימי שבת וראשון.

שאלות ותשובות על דרים וורלד בנגקוק

יש מספר אפשרויות להזמנת כרטיסים לדרים וורלד בנגקוק. מעבר לרכישה בקופות האתר או באתר הרשמי, אנו ממליצים לרכוש את הכרטיסים דרך אתר הפצת הכרטיסים אשר מספק אפשרות הנחה בעת הרכישה.

כרטיסי הכניסה לפארק מספקים גישה לשלל מתקני הפארק, הכרטיסים מתאימים למי שמעוניין להגיע למספר שעות בילוי והנאה לפארק ללא שילוב עם אטרקציות אחרות, ומעוניין לעשות זאת בצורה זולה ונגישה.

  • לרכישת כרטיסי כניסה לדרים וורלד בנגקוק עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן.

אנו ממליצים להגיע לדרים וורלד בנגקוק באמצעות תחבורה ציבורית. ניתן גם לשכור רכב בבנגקוק אך לדעתנו אין צורך לעשות זאת במיוחד כדי להגיע לפארק.

תוכלו להגיע באמצעות הדרך הבאה: קו אוטובוס מספר 538 מתחנת Victory Monument עד לתחנת North Bangkok University, ומשם ניתן לקחת שאטל חינמי של הפארק עד לשער הכניסה של הפארק.

כן, הביקור בדרים וורלד בנגקוק בהחלט מומלץ למשפחות עם ילדים. ילדים יהנו מהאטרקציות הרבות שהוא מציע. פארק שעשועים זה מתאים לדעתנו במיוחד למשפחות עם ילדים שגילם החל מגיל 3. האפשרויות בפארק הגדול הזה הן רבות מאוד ויתאימו לכל הילדים, בין אם אלו המופעים ומתחם השלג שיתאימו כפעילות משפחתית לכולם ובין אם אלו מתקני האקסטרים הרבים שמתאימים לכל הילדים, לפי הגובה שלהם.

מבחינת שעה לאורך היום, אנו ממליצים להגיע עם שעת הפתיחה (10:00) לפארק כדי להספיק כמה שיותר מתקנים בו.

מבחינת זמן לאורך השנה, אנו ממליצים להגיע לבנקוק באופן כללי בעונה היבשה כדי להימנע מימי גשם ארוכים, לכן אנו ממליצים להגיע בין החודשים נובמבר עד פברואר, אז צפויים פחות גשמים לרדת מאשר העונה הגשומה (יולי עד נובמבר). גם בעונה הגשומה יכולים להיות ימים רבים בהם מזג האוויר נוח ונעים. לקריאה נוספת על אודות מזג האוויר בתאילנד לחצו כאן.