1. עמוד הבית
  2. »
  3. שוודיה 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אתרים ואטרקציות בשטוקהולם
  6. »
  7. מוזיאון הויקינגים, שטוקהולם – המדריך המקיף ביותר בעברית | The Viking Museum

מוזיאון הויקינגים, שטוקהולם – המדריך המקיף ביותר בעברית | The Viking Museum

עדכון אביב 2024

בתקופה זו בשטוקהולם עומס התיירים עולה וגובר, ויגיע לשיא בחודשי הקיץ. למרות שאין את אותן בעיות של זמינות כרטיסים, תורים ועומס במוזיאון הויקינגים בסופי השבוע בעיקר וככל שנתקרב לקיץ כן ייתכנו תורים קצרים בכניסה. בניגוד לאטרקציות החובה בעיר אליהן מגיעים מרבית התיירים אין צורך לרכוש כרטיסים זמן רב מראש, אך במידה ואתם יודעים מתי תרצו להגיע זה יכול להפוך את הכניסה ליעילה יותר, במיוחד אם מגיעים בסוף שבוע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון הויקינגים: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מוזיאון הויקינגים בכמה מילים

מוזיאון הויקינגים (The Viking Museum) ממוקם בשטוקהולם שבשוודיה. המוזיאון הוקם בשנת 2017 ומאז הפך לאטרקציה תיירותית פופולרית המספקת למבקרים חוויה סוחפת של תקופת הוויקינגים. המקום קופץ אחורה למאה ה-10 ומספק חוויה של תקופת הויקינגים ומציג תערוכות אינטראקטיבית של תקופת הוויקינגים, אנשיו, תרבותו וההיסטוריה שלו. המבקרים יכולים ללמוד על איך הם חיו, מה הם אכלו, מה גרם להם להיות יורדי ים ידועים לשמצה, על הכיבושים האכזריים שלהם ברחבי העולם, על העמל של חיי היומיום שלהם, ולהפריד בין עובדות לבדיות.

מה רואים במוזיאון הויקינגים

מוזיאון הויקינגים בשטוקהולם מציג מספר תערוכות המציגות את עידן הויקינגים, כולל תצוגות אינטראקטיביות ותערוכות המשתמשות בטכנולוגיה מודרנית כדי להחיות את ההיסטוריה. ראשית, תערוכת החוויה הוויקינגית לוקחת את המבקרים למסע בתקופת הויקינגים, עם תצוגות של חפצים, שחזורים של סירות ויקינגיות ובתים, ותצוגות מולטימדיה המספקות מידע על החברה, התרבות וחיי היומיום של הויקינגים. שנית, תערוכת מסע הוויקינגים היא חווית מציאות מדומה המאפשרת למבקרים לנסוע אחורה בזמן ולהפליג עם הויקינגים במסע פשיטה. תערוכה נוספת היא תערוכת האמנות הוויקינגית המתמקדת באמנות ויקינגית כולל תצוגות של תכשיטים, עבודות מתכת ופריטים דקורטיביים אחרים שנוצרו על ידי אומנים ויקינגים. בנוסף, תערוכת המורשת הוויקינגית חוקרת את ההשפעה המתמשכת של הוויקינגים על החברה המודרנית, כולל השפעתם על השפה, המיתולוגיה והתרבות הפופולרית. גולת הכותרת של המוזיאון היא נסיעת Ragnfrid’s Saga, שלוקחת את המבקרים להרפתקה מרגשת בה אפשר לעקוב אחר הויקינג האראלד במסע באירופה של המאה ה-10. הסיפור מתחיל בחוות Frösala, שם גרים רגנפריד והאראלד יחד עם בתם סיגריד. האראלד בזבז את כל הכסף של המשפחה ונאלץ לצאת לפשיטה ויקינגית כדי לזכות בחזרה בהונו ובכבודם. בנוסף לתערוכות אלו, יש במוזיאון גם חנות מתנות ובית קפה המגיש אוכל מסורתי בהשראת הויקינגים.

כרטיסים למוזיאון הויקינגים

מבקרים רבים המגיעים לשטוקהולם מעוניינים להגיע למוזיאון הויקינגים, אך אינם יודעים כיצד לעשות זאת בדרך הנכונה ובאיזה כרטיס מבין כל הכרטיסים לבחור, על כל השאלות הללו ננסה לענות בעמוד זה.

כרטיס כניסה בסיסי

כרטיס זה כולל כניסה למוזיאון הויקינגים וכניסה לסאגת הרכיבה הוויקינגית של Ragnfrid ומדריך קולי. כרטיס זה מתאים לאלו שרוצים לבקר במוזיאון הויקינגים ללא אטרקציות נוספות.

להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול של עד 24 שעות לפני המועד – לחצו כאן

להזמנת כרטיס זה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן

כרטיס המשלב אטרקציות חיצוניות

כרטיס Go City – Stockholm All-Inclusive Pass תקף ל-1, 2, 3 או 5 ימים רצופים ומציע מדריך דיגיטלי (למשל שעות פתיחה והוראות הזמנה), סיור באוטובוס הופ-און הופ-אוף וכניסה ליותר מ-45 סיורים, מוזיאונים והפלגות כמו מוזיאון ואסה, מוזיאון הוויקינגים, המוזיאון הלאומי למדע וטכנולוגיה ועוד. כרטיס זה מאפשר חיסכון של עד 55% הנחה בהשוואה לרכישת כרטיסים בודדים לאטרקציות. כרטיס זה מתאים לאלו המעוניינים לחקור את כל מה שיש לשטוקהולם להציע.

להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול של עד 24 שעות לפני המועד – לחצו כאן

להזמנת כרטיס זה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן

הזמנת כרטיסים למוזיאון הויקינגים - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים למוזיאון הויקינגים

  • הביקור במוזיאון הויקינגים מומלץ לכל מי שמתעניין בהיסטוריה ובתרבות של הויקינגים.
  • מומלץ לבקר במוזיאון הויקינגים מוקדם בבוקר בסמוך לשעת הפתיחה או מאוחר יותר ביום כדי להימנע מהזמנים העמוסים ביותר מבחינת קהל.
  • מומלץ להשקיע בביקור במוזיאון הויקינגים בין שעה לשעתיים על מנת להספיק לראות את כל המוצגים.
  • אנו ממליצים לשלב את הביקור במוזיאון הויקינגים יחד עם ביקור במוזיאון ואסה (Vasa Museum), מוזיאון אבבא (ABBA Museum) או מוזיאון סקאנסן (Skansen Museum) הנמצאים במרחק הליכה מהמוזיאון.
  • הביקור במוזיאון הויקינגים מתאים גם למשפחות עם ילדים, שכן הוא מספק דרך מהנה ואינטראקטיבית ללמוד על תקופת הויקינגים.
  • בקרבת מוזיאון הויקינגים יש מגוון פתרונות לינה איכותיים אשר יאפשרו לכם גישה נוחה אל המוזיאון ושהייה מהנה ונוחה במקום האירוח. בין המומלצים שביניהם הוא מלון Hotel Skeppsholmen, Stockholm, a Member of Design Hotels אשר ממוקם במרחק של 500 מטרים ממוזיאון הויקינגים. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן. פתרון לינה מומלץ נוסף הוא מלון Hotel Hasselbacken אשר ממוקם במרחק של 300 מטרים מהמוזיאון. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.
  • ניתן לקנות כרטיס מסוג Go City – Stockholm All-Inclusive Pass המשלב כניסה למגוון אתרים ומאפשר חיסכון של עד 55% הנחה בהשוואה לרכישת כרטיסים בודדים לאטרקציות.
  • כדאי להימנע מהגעה למוזיאון הויקינגים ברכב מאחר ולמוזיאון אין מקומות חניה. ניתן להגיע בתחבורה ציבורית שנגישה מאוד לאתר.
  • נסיעת Ragnfrid’s Saga מתאימה מגיל 7 ומעלה.

שאלות נפוצות על מוזיאון הויקינגים

מומלץ להשקיע בביקור במוזיאון הויקינגים בין שעה לשעתיים על מנת להספיק לראות את כל המוצגים.

מומלץ לבקר במוזיאון הויקינגים מוקדם בבוקר בסמוך לשעת הפתיחה או מאוחר יותר ביום כדי להימנע מהזמנים העמוסים ביותר מבחינת קהל.

הביקור במוזיאון הויקינגים מומלץ לכל מי שמתעניין בהיסטוריה ובתרבות של הויקינגים.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: ימי ב’-ו’ 17:00-11:00, ימי א’ ו-ש’ 17:00-10:00.
  • מחיר: נכון לשנת 2023 כרטיס כניסה למבוגר עולה 15.75 יורו.
  • כתובת: Djurgårdsvägen 48, Stockholm
  • דרכי הגעה: בחשמלית (טראם) קו 7 לתחנת Liljevalchs/Gröna lund. באוטובוס קו 67 לתחנת Liljevalchs/ Gröna lund. ברכבת התחתית קו 13 לתחנת Karlaplan ומכאן אוטובוס קו 67 או ללכת ברגל כ-15 דקות. מעבורת DJURGÅRDS או M/S EMELIE לתחנת Allmänna gränd.
  • קישור לאתר הרשמי